Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-011263-a
Id Tender c537c8e8d4194374a57df25a57648556
План UA-P-2025-08-15-004093-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.08.2025 23:38
Остання зміна 16.09.2025 20:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
308 977.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 089.77 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 23:36 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 23:36
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 23:36
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00
до 12.09.2025 19:18
Залишилось 13 год. 1 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 19:18
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 19:18
-
Період уточнень
з 22.08.2025 23:36 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 23:36 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00 до 12.09.2025 19:18
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00 до 12.09.2025 19:18
Основні параметри
Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
308 977.2 грн.
Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
308 977.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3089,77
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08854, Україна, Київська область, Обухівський район, с. Яхни, провулок Підгірний
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Ріалбуд"
Пропозиція:
308 709.18 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 23:37
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільченко Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області
Період вимог/скарг з 12.09.2025 19:18 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.08.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 19:18
Довідка НАЗК
12.09.2025 19:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.09.2025 16:53
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
30.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 23:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 23:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (надалі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до абзацу шостого пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з тим, що є необхідність детального аналізу та розгляду великого обсягу документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме: до 12.09.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
05.09.2025 16:52
Дата кінця розгляду
27.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до положень підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено кваліфікаційну вимогу «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників)». Учасник має надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою учасника (у разі наявності) або з накладенням КЕП/УЕП, електронної печатки (у разі наявності), в якій зазначається інформація про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної та технологій із зазначенням, зокрема, типу обладнання та приналежності (власне, субпідрядної організації, залучене чи орендоване обладнання, тощо). Обов’язкова наявність в учасника наступних дорожньо-будівельних машин (не менше), що будуть залучатися до надання послуг (виконання робіт): - Автогрейдер – 1 од.; - Котки дорожнi самохідні – 1 од; - Вантажний автомобіль-самоскид – 1 од. Дорожньо-будівельні машини, які будуть залучатися учасником до надання послуг (виконання робіт) та які вказані у довідці, мають бути готові до надання послуг (виконання робіт) та бути у технічно справному стані. На підтвердження учасник має надати: для вантажних автомобілів-самоскидів (самоскидів), котків дорожніх, автогрейдерів – чинні протоколи перевірки технічного стану, що підтверджують відповідність встановленим показникам контролю. або У разі, якщо дорожньо-будівельні машини належать учаснику на праві власності, надаються копії документів, які підтверджують право власності / державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). У всіх інших випадках, у разі, якщо обладнання залучається учасником на умовах користування, лізингу, надання послуг, тощо, учасник має надати договори оренди (користування, лізингу, надання послуг та/або ін.) з додатками та документи, що підтверджують право власності/ державну реєстрацію дорожньо-будівельної техніки - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини). Залучені дорожньо-будівельні машини мають бути не відчуженими та готовими до надання послуг (виконання робіт). У будь-якому випадку, учасником надається письмова згода власника дорожньо-будівельних машин на користування майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до надання послуг (виконання робіт). Допускається заміна вантажних автомобілів-самоскидів на вантажні автомобілі - сидільні тягачі з напівпричіпами самоскидами. В такому разі, учасником надається свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (машини) як на автомобілі - сидільні тягачі, так і на напівпричіп самоскид. На підтвердження відповідності встановленим вимогам Учасником було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі, зокрема автогрейдер ДЗ-143-1, автомобіль-спеціалізований самоскид Volvo FM 84Fr, коток дорожний HAMM DV90TV. Також, Учасником було надано договір №30/04/1-2024 від «30» квітня 2024 року щодо надання послуг машин, що містить відомості про вказані найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт. Разом з тим, всупереч вимог тендерної документації, Учасником не надано письмову згода власника дорожньо-будівельних машин на користування майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до надання послуг (виконання робіт) відомості щодо яких вказані у свідоцтвах про реєстрацію транспортного засобу (машини). 2. Відповідно до положень підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 1 тендерної документації учасник має надати інформаційну довідку в довільній формі, про наявність чи залучення випробувальної / вимірювальної дорожньої лабораторії атестованої, або сертифікованої, або акредитованої для проведення вхідного та операційного контролю (далі – випробовувана / вимірювальна лабораторія), зокрема, асфальтобетонних сумішей, матеріалів щебеневих та гравійних для дорожнього будівництва (згідно ДСТУ 9177-2:2022, 9179:2022), проведення випробувань товщини шарів конструктивних елементів, рівності дорожнього покриття. В підтвердження інформації, зазначеній у довідці, надати: - копію документа щодо відповідності випробувальної / вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що виданий компетентним органом (рішення про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187), з додатком, де вказано необхідну галузь атестації / сертифікації (вимірювальних можливостей); - в разі залучення, надати копію договору про залучення сторонньої випробовуваної / вимірювальної лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та гарантійний лист від випробовуваної / вимірювальної лабораторії про готовність проведення вхідного та операційного контролю за місцем надання послуг (виконання робіт). Разом з тим, всупереч вимог тендерної документації, Учасником не надано вищезазначених документів. 3. Відповідно до положень підпунктів 2.1, 2.3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації учасник має надати довідку в встановленій формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надати копії документів: трудових або цивільно-правових відносин з кожним працівником, що вказаний в довідці (підтвердити одним з документів: або копії наказів про призначення, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правових договорів, або довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ПІБ працівників (без зазначення заробітної плати). Обов’язковою умовою є наявність в учасника інженера-геодезиста: - надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Обов’язковою умовою є наявність в учасника інженера з техніки безпеки (інженера з охорони праці): - надати диплом про закінчення повної або базової вищої освіти профільного напряму підготовки (магістр або спеціаліст, або бакалавр). Обов’язковою умовою є наявність в учасника виконавця послуг (робіт) (виконроба). Крім того, учасником надається копія сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) та виконавця послуг (робіт), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі. Обов’язковою умовою є наявність у штаті учасника працівників робітничих професій: - водії та машиністи; - дорожні робітники. Учасником надаються посвідчення на водіїв / машиністів, вказаних у довідці. Разом з тим, всупереч вимог тендерної документації, Учасником надана довідка, що не містить відомостей про наявність виконавця послуг (робіт) (виконроба). Крім того, Учасником не надано копії сертифікату виконавця послуг (робіт), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі. Також, Учасником не надано документи, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин з кожним працівником, що вказані в довідці, зокрема Павліченко Тарас Валерійович, Петренко Михайло Миколайович, Коваль Тарас Володимирович, Даниленко Руслан Іванович, Войцехівський Сергій Іванович, Єрмаков Олексій Ігорович. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати: 1. Письмову згоду власника дорожньо-будівельних машин на користування майном у даній закупівлі та їх (дорожньо-будівельних машин) готовність до надання послуг (виконання робіт). 2. Інформаційну довідку в довільній формі, про наявність чи залучення випробувальної / вимірювальної дорожньої лабораторії атестованої, або сертифікованої, або акредитованої для проведення вхідного та операційного контролю (далі – випробовувана / вимірювальна лабораторія), зокрема, асфальтобетонних сумішей, матеріалів щебеневих та гравійних для дорожнього будівництва (згідно ДСТУ 9177-2:2022, 9179:2022), проведення випробувань товщини шарів конструктивних елементів, рівності дорожнього покриття. В підтвердження інформації, зазначеній у довідці, надати: - копію документа щодо відповідності випробувальної / вимірювальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що виданий компетентним органом (рішення про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 25.07.2005 №187), з додатком, де вказано необхідну галузь атестації / сертифікації (вимірювальних можливостей); - в разі залучення, надати копію договору про залучення сторонньої випробовуваної / вимірювальної лабораторії з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору та гарантійний лист від випробовуваної / вимірювальної лабораторії про готовність проведення вхідного та операційного контролю за місцем надання послуг (виконання робіт). 3. Довідку в встановленій формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження надати копії документів: трудових або цивільно-правових відносин з кожним працівником, що вказаний в довідці (підтвердити одним з документів: або копії наказів про призначення, або копії трудових договорів, або копії цивільно-правових договорів, або довідка за формою № 1ДФ разом з листом розшифровкою по ПІБ працівників (без зазначення заробітної плати). Обов’язковою умовою є наявність в учасника інженера-геодезиста: - надати копію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Обов’язковою умовою є наявність в учасника інженера з техніки безпеки (інженера з охорони праці): - надати диплом про закінчення повної або базової вищої освіти профільного напряму підготовки (магістр або спеціаліст, або бакалавр). Обов’язковою умовою є наявність в учасника виконавця послуг (робіт) (виконроба). Крім того, учасником надається копія сертифікату інженера з охорони праці (будівництво) та виконавця послуг (робіт), виданого органом із сертифікації персоналу будівельної галузі. Обов’язковою умовою є наявність у штаті учасника працівників робітничих професій: - водії та машиністи; - дорожні робітники. Учасником надаються посвідчення на водіїв / машиністів, вказаних у довідці.
Створено
10.09.2025 23:46
Надати до
11.09.2025 23:46
Договір
UA-2025-08-22-011263-a-c1
Очікує підписання
308 709.18 грн.
308 709.18 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області
Номенклатура
Поточний ремонт дорожнього покриття по провулку Підгірний в с. Яхни Обухівського району Київської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054984

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "Ріалбуд"
Повна назва
ПП "Ріалбуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36432040

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
308 977.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
308 977.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності