Показати схожі тендери

Закупівля А.32 Робочий (формений) одяг для обслуговуючої організації (повторно) від ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-010866-a
Id Tender a4c57199af4c479db2937e468a757ad1
План UA-P-2025-08-21-013338-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.08.2025 19:21
Остання зміна 12.09.2025 16:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 19:21 до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 19:21
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 19:21
до 05.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 08.09.2025 12:48
-
Залишилось 1 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 16:58
до 18.09.2025 00:00
Період уточнень
з 22.08.2025 19:21 до 05.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 19:21 до 05.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.09.2025 12:48
Основні параметри
А.32 Робочий (формений) одяг для обслуговуючої організації (повторно)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 500 000 грн.
Робочий (формений) одяг для обслуговуючої організації
Назва предмета закупівлі
Робочий (формений) одяг для обслуговуючої організації
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
08.09.2025 12:25
Закінчення аукціону
08.09.2025 12:48
Позиція : №1 250 (штуки)
Футболка
Опис предмета закупівлі
Футболка
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Кепка
Опис предмета закупівлі
Кепка
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №3 50 (штуки)
Шапка в’язана на флісі
Опис предмета закупівлі
Шапка в’язана на флісі
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №4 50 (штуки)
Халат робочий
Опис предмета закупівлі
Халат робочий
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №5 205 (штуки)
Костюм робочий джинсовий
Опис предмета закупівлі
Костюм робочий джинсовий
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
205
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №6 210 (штуки)
Куртка робоча утеплена
Опис предмета закупівлі
Куртка робоча утеплена
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
210
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №7 20 (штуки)
Костюм зварювальника
Опис предмета закупівлі
Костюм зварювальника
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №8 20 (штуки)
Костюм брезентовий
Опис предмета закупівлі
Костюм брезентовий
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №9 100 (штуки)
Плащ ПВХ+нейлон
Опис предмета закупівлі
Плащ ПВХ+нейлон
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №10 250 (штуки)
Жилет сигнальний
Опис предмета закупівлі
Жилет сигнальний
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №11 100 (пара)
Чоботи ПВХ
Опис предмета закупівлі
Чоботи ПВХ
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
100
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №12 150 (пара)
Черевики робочі шкіряні з композитним підноском
Опис предмета закупівлі
Черевики робочі шкіряні з композитним підноском
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
150
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Позиція : №13 50 (пара)
Чоботи комбіновані (дутики)
Опис предмета закупівлі
Чоботи комбіновані (дутики)
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
50
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.10.2025 02:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється відповідно до положень договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТОРГАЛЬЯНС"
Пропозиція:
1 412 170.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 211 790 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.09.2025 12:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 19:21
Оголошення про проведення закупівлі
22.08.2025 19:10
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шляхова Ірина
Електронна пошта
Телефон
380445010113
Замовник
ЄДРПОУ
43229550
Назва (англійською мовою)
"FOUNDATION OF SOCIAL AND LEGAL COMMUNICAT "LAW GUARDS" NGO
Повна назва
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Повна назва (англійською мовою)
"FOUNDATION OF SOCIAL AND LEGAL COMMUNICAT "LAW GUARDS" NGO
Поштовий індекс
02154
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця ЕНТУЗІАСТІВ, будинок 17, офіс 8
Кваліфікація
Лот № 1 Робочий (формений) одяг для обслуговуючої організації
Період вимог/скарг з 12.09.2025 16:58 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 12:48 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Встановлено, що Учасником не виконано в повному обсязі вимогу щодо подання на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати довідку в довільній формі із необхідними підтверджуючими документами, не завантажено інформаційну довіку у складі тендерної пропозиції стосовно інформації щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, не в повному обсязі заповнено та не виправлено значущі помилку у тексті порівняльної таблиці технічних та якісних характеристик до наведених технічних вимог до товару (додаток Б додатку 1 до тендерної документації), не додано копію сертифікату на систему управління щодо протидії корупції стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, не забезпечено усіх вимог Замовника щодо подання технічної документації та документів, що підтверджують якість та відповідність товару, не завантажено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України не раніше дати оголошення цієї закупівлі та видану для подання Замовнику, за результатами аукціону. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та абзацу першого пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2025 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Постанова), Учаснику надавалась можливість на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12.09.25, 16:14:25. Однак зі сторони ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" не було вжито необхідних заходів щодо їх виправлення та не було завантажено необхідних документів. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та згідно з абзацом четвертим підпункту 1 пункту 44 Постанови Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Водночас, відповідно до пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону та згідно з абзацом 1, підпункту 2 пункту 44 Постанови Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови.Враховуючи вказану вище інформацію та положення Закону і Постанови, Замовником встановлено, що Учасником не було вжито необхідних заходів щодо виправлення та надання необхідних документів, визначених у додатку 2 до Тендерної документації протягом наданого часу на усунення невідповідностей, відповідно до чого пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, з огляду на це, Уповноваженою особою ВИРІШЕНО: 1. Відхилити пропозицію ТОВ «СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА» на суму 1 211 790,00 грн з ПДВ – Учасника відкритих торгів (з особливостями), назва: А.32 Робочий (формений) одяг для обслуговуючої організації, за таким кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг.
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:53
Повідомлення про рішення
12.09.2025 16:52
Скарги та рішення
08.09.2025 12:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 19:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 19:21
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час попереднього розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником разом з тендерною пропозицією. підпунктом 1.3. п.1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) передбачалось подання на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник має надати Довідку в довільній формі, в якій зазначається перелік кваліфікованих працівників (із зазначенням ПІБ, посади та досвіду роботи на зазначеній посаді), які мають необхідні знання та досвід, в тому числі: не менше 10 (десяти) швей, 1 (одного) закрійника, технолога та інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції), до довідки додаються: копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво (при наявності) та/або копії цивільно-правових угод на кожного працівника вказаного в довідці; протокол/витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та чинне посвідчення, що підтверджують наявність знань або проходження навчання із загального курсу з охорони праці в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції); протокол/витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань пожежної безпеки та чинне посвідчення, що підтверджують проходження навчання з питань пожежної безпеки в інженера з охорони праці (або іншої особи, яка виконує такі функції). Однак, зазначена вимога виконана не в повному обсязі. підпунктом 2 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації Учасник мав надати інформаційну довіку у складі тендерної пропозиції стосовно інформації щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, однак Учасником не було подано інформаційну довідку серед документів у складі тендерної пропозиції. пунктом 1 1 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) передбачалось, що Учасник подає у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик до наведених технічних вимог до товару (додаток Б додатку 1 до тендерної документації), але подана Учасником порівняльна таблиця не у повному обсязі відповідає вимогам та по требу виправлення помилок у тексті. відповідно до п.4.1. таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) Учасник подає копії оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Однак серед отриманих документів копія сертифікату відсутня. Відповідно до підпункту 4.1. пункту 4 Учасником надається до конкретного найменування товару технічна документація або документи, які підтверджують якість та відповідність товару. Однак додана серед документів технічна документація та документи, що підтверджують якість та відповідність товару не забезпечують усіх вимог, які поставлені замовником у відповідній колонці (відсутні паспорти якості товарів, сертифікати відповідності), до того ж висновок ДСЕЕ від 31.07.2020 року № 12.2-183/17325 дійсний протягом 5 років, відповідно до чого станом на 07.09.2025 його термін дії сплив. відповідно до п.5.3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями), Учасник мав подати довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, що отримана в органі ДПС України не раніше дати оголошення цієї закупівлі та видану для подання Замовнику, однак серед поданих Учасником документів відсутня. згідно з п. 5.3 таблиці «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 2 до Тендерної документації для процедури закупівлі – відкриті торги (з особливостями) Учасник має подати копію/сканкопію повного Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа у складі тендерної пропозиції. Однак, доданий серед документів Витяг виданий 25.07.2025, датою подання документа є 07.09.2025, 23:49:09, відповідно до чого, Витяг не відповідає зазначеній вимозі Замовника. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 просимо усунити виявлені невідповідності.
Створено
11.09.2025 16:14
Надати до
12.09.2025 16:14
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 16:58 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:59
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 00:00
Замовник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Контактний телефон:
380445010113
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.09.2025 00:00
Замовник:
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ ФУНДАЦІЯ СУСПІЛЬНО-ПРАВОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЛОГАРДС
Контактний телефон:
380445010113
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності