Показати схожі тендери

Закупівля Гучномовець для квадрокоптера від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-010662-a
Id Tender 5fa3a384b9924b038c393d8ef60576bc
План UA-P-2025-08-22-013302-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.08.2025 17:54
Остання зміна 09.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
53 999 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
270 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 17:53 до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 17:53
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 17:53
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 00:00
до 03.09.2025 20:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 20:24
до 09.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 03.09.2025 20:24
-
Період уточнень
з 22.08.2025 17:53 до 29.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 17:53 до 29.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 00:00 до 03.09.2025 20:24
Період кваліфікації
з 01.09.2025 00:00 до 03.09.2025 20:24
Основні параметри
Гучномовець для квадрокоптера
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
53 999 грн.
Гучномовець для квадрокоптера
Назва предмета закупівлі
Гучномовець для квадрокоптера
Очікувана вартість
53 999 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
270,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гучномовець для квадрокоптера
Код ДК 021:2015
32340000-8 - Мікрофони та гучномовці
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Героїв Чорнобиля,1/2
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує Постачальнику Товар за фактом поставки протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару та видаткової накладної щодо кожної відповідної партії Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
51 888 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 17:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Бабій
Електронна пошта
Телефон
+380972956598
Сайт:
https://km.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38662200
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Героїв Чорнобиля 1/2
Кваліфікація
Лот № 1 Гучномовець для квадрокоптера
Період вимог/скарг з 03.09.2025 20:24 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 00:00 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
03.09.2025 20:24
Повідомлення про рішення
01.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:53
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про усунення невідповідностей тендерної пропозиції. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «Гучномовець для квадрокоптера (код ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці)» було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП «ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА». Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ФОП «ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА», яка визначена найбільш економічно вигідною пропозицією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП «ЯКУНІНА СВІТЛАНА ІВАНІВНА» в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Гучномовець для квадрокоптера (код ДК 021:2015: 32340000-8 Мікрофони та гучномовці)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до ч. 1 розділу ІІІ ТД - Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у випадку застосування), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів,а саме: інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (у випадку їх визначення Замовником в тендерній документації); інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Згідно ч. 5 розділу ІІІ ТД - Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалось надання – Довідки у довільній формі, з зазначенням аналогічних* договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару разом із копією аналогічного договору без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці та копіями документів які підтверджують факт повного або часткового виконання договору (договорів) (накладні та/або акти приймання-передачі товару, тощо). * - Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно додатку 1 до тендерної документації. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, надати документи згідно Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Довідку у довільній формі, з зазначенням аналогічних* договорів (аналогічного договору), переліку контрагентів із якими укладено договори (договір) на поставку товару разом із копією аналогічного договору без додатків та додаткових угод, що вказаний в довідці та копіями документів які підтверджують факт повного або часткового виконання договору (договорів) (накладні та/або акти приймання-передачі товару, тощо). * - Аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо поставки продукції, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
02.09.2025 11:05
Надати до
03.09.2025 11:05
Торги не відбулися
Очікувана вартість
53 999 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972956598
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
53 999 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972956598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності