Показати схожі тендери

Закупівля Металопластикові вікна, двері та супутні вироби від 6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-010633-a
Id Tender 0e38a455642f407391abeb00f4a56e9b
План UA-P-2025-08-22-007117-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.08.2025 18:15
Остання зміна 18.09.2025 00:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
296 328 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 481.64 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 18:14 до 30.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 18:14
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 18:14
до 27.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.09.2025 12:08
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 18:37
до 18.09.2025 00:00
Період уточнень
з 22.08.2025 18:14 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 18:14 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 12:08
Основні параметри
Металопластикові вікна, двері та супутні вироби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
296 328 грн.
Металопластикові вікна, двері та супутні вироби
Назва предмета закупівлі
Металопластикові вікна, двері та супутні вироби
Очікувана вартість
296 328 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1481,64
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 11:39
Закінчення аукціону
01.09.2025 12:08
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 15 (штуки)
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1140мм*1780мм
Опис предмета закупівлі
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1140мм*1780мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Симона Петлюри, 11а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з лівим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1140мм*1780мм
Опис предмета закупівлі
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з лівим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1140мм*1780мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Симона Петлюри, 11а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 3 (штуки)
Металопластикове вікно з глухою фрамугою, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1140мм*1780мм
Опис предмета закупівлі
Металопластикове вікно з глухою фрамугою, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1140мм*1780мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Симона Петлюри, 11а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №4 3 (штуки)
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1150мм*1630мм
Опис предмета закупівлі
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет енергозберігаючий, двокамерний. Розмір 1150мм*1630мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Симона Петлюри, 11а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет однокамерний. Затемнення Satin. Розмір 1140мм*1780мм
Опис предмета закупівлі
Металопластикове вікно з глухою фрамугою знизу, верх - з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет однокамерний. Затемнення Satin. Розмір 1140мм*1780мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, Симона Петлюри, 11а
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Металопластикове вікно з глухою фрамугою зліва, права сторона з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет однокамерний. Розмір 1220мм*840мм
Опис предмета закупівлі
Металопластикове вікно з глухою фрамугою зліва, права сторона з правим поворотно-відкидним відкриванням, склопакет однокамерний. Розмір 1220мм*840мм
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07541, Україна, Київська область, Березань, Шевченків шлях, 169
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату Товару за фактом його постачання на підставі підписаних Постачальником і Замовником видаткових накладних, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, в 10-денний банківський термін з дати отримання Товару, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України у межах отриманого фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЛОРІЯ-В"
Пропозиція:
237 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс"
Пропозиція:
259 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТАНДЕМ СЕРВІС ПРО"
Пропозиція:
286 680 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 11:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 18:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Дяченко
Електронна пошта
Телефон
+380662156625
Замовник
ЄДРПОУ
38349635
Повна назва
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області
Поштовий індекс
08300
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Бориспіль
Адреса
вул. Шевченка,20 а
Кваліфікація
Лот № 1 Металопластикові вікна, двері та супутні вироби
Період вимог/скарг з 08.09.2025 18:37 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 12:08 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 18:37
Повідомлення про рішення
01.09.2025 12:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 12.09.2025 15:52 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 18:37 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.09.2025 15:52
Повідомлення про рішення
12.09.2025 15:51
-
08.09.2025 18:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 15:52 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 17:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно додатку 1.2 до тендерної документації документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям: Підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - Учасник повинен був надати: - довідка за Формою 1 Додатку 1 до тендерної документації – довідка відсутня, просимо надати довідку згідно зразку. - копія аналогічного* договору(ів) з усіма додатками та накладною/накладними. Аналогічний* договір має бути укладений та виконаний в період з 2022 року по теперішній час. Лист (відгук) від контрагента щодо виконання аналогічного договору. * Аналогічним договором є договір, предметом якого поставка учасником товарів чи надання послуг: ДК 021:2015 - 44220000-8 - Столярні вироби, та/або ДК 021:2015 - 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби (металопластикові вікна, двері та супутня продукція). Вартість робіт за аналогічним договором повинна бути не менше 20% від очікуваної вартості – договір та додатки до нього завантажені учасником не відповідають вимозі, просимо завантажити документи відповідно до вимог, які вказані у додатку 1.2. до тендерної документації. 2) Відповідно до пункту 1 додатку 1.1 до тендерної документації Учасник повинен надати: Сертифікат відповідності на склопакети згідно ДСТУ EN 1279-1:2022; ДСТУ EN 1279-2:2022 – в тендерній пропозиції Учасник надав сертифікат ДСТУ EN 1279-1:2022 виданий сертифікованим органом оцінки відповідності, а сертифікат ДСТУ EN 1279-2:2022 було надано фірмою-виробником склопакетів, яка посилається на протокол внутрішнього випробування – просимо надати, для підтвердження дійсності сертифікату, відповідні ліцензії/дозволи та інші документи, які підтверджують, що виробник Паритет може видавати сертифікати відповідності на склопакети, які прирівнюються до сертифікатів виданих сертифікованими органами оцінки відповідності. 3) Відповідно до пункту 5 додатку 1.1 до тендерної документації Учасник повинен надати: Протокол випробувань на виріб – Учасником в тендерній пропозиції надано 2 протоколи («9.5 Протокол випробувань на виріб.pdf» та «9.6 Протокол Випробувань на виріб.pdf), але жоден з них не відповідає наданому Сертифікату відповідності на виріб за ДСТУ EN 14351-1:2020 – просимо надати вірний протокол випробувань на виріб відповідно до Сертифікату та вимог. 4) Відповідно до пункту 6 додатку 1.1 до тендерної документації Учасник повинен надати: Інформацію про технічні характеристики пропонованого учасником товару з схематичним зображенням та обов’язковим зазначенням виробника та країни походження товару – учасником надано документ «6. Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики товару.pdf» в якому не вказані технічні характеристики пропонованого товару, а лише виробник та країна походження – просимо надати повну інформацію згідно вимог.
Створено
18.09.2025 00:18
Надати до
19.09.2025 00:18
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
296 328 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 08:00
Замовник:
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області
Контактний телефон:
+380662156625
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
296 328 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 08:00
Замовник:
6 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Київській області
Контактний телефон:
+380662156625
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності