Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярське приладдя, ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне від Харківська обласна прокуратура .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-009943-a
Id Tender cd90bb72c3a74a8fbcec823201fe9a70
План UA-P-2025-08-22-010735-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.08.2025 16:17
Остання зміна 17.09.2025 18:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 192 782 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 963.91 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 16:13 до 30.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 16:13
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 16:13
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:48
до 08.09.2025 11:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 11:34
до 14.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.09.2025 11:34
-
Період уточнень
з 22.08.2025 16:13 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 16:13 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:48 до 08.09.2025 11:34
Період кваліфікації
з 01.09.2025 11:48 до 08.09.2025 11:34
Основні параметри
Канцелярське приладдя, ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 192 782 грн.
Канцелярське приладдя
Назва предмета закупівлі
Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
3 192 782 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15963,91
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
95 000
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 11:13
Закінчення аукціону
01.09.2025 11:48
Позиція : №1 13 000 (паковання)
Папір офісний А4
Опис предмета закупівлі
Папір офісний А4
Код ДК 021:2015
30197630-1 - Папір для друку
Кількість
13 000
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 2 000 (штуки)
Конверт С5
Опис предмета закупівлі
Конверт С5
Код ДК 021:2015
30199230-1 - Конверти
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №3 7 000 (штуки)
Конверт E4 СКЛ
Опис предмета закупівлі
Конверт E4 СКЛ
Код ДК 021:2015
30199230-1 - Конверти
Кількість
7 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №4 20 000 (штуки)
Конверт С6
Опис предмета закупівлі
Конверт С6
Код ДК 021:2015
30199230-1 - Конверти
Кількість
20 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №5 100 (штуки)
Розшивач скоб
Опис предмета закупівлі
Розшивач скоб
Код ДК 021:2015
30197321-2 - Антистеплери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №6 100 (штуки)
Степлер №10
Опис предмета закупівлі
Степлер №10
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №7 100 (штуки)
Степлер №24-26
Опис предмета закупівлі
Степлер №24-26
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №8 1 000 (пачок)
Скоби для степлера №24/6
Опис предмета закупівлі
Скоби для степлера №24/6
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
1 000
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №9 1 000 (пачок)
Скоби для степлера № 10
Опис предмета закупівлі
Скоби для степлера № 10
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
1 000
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №10 1 000 (пачок)
Скріпки 28 мм кольорові
Опис предмета закупівлі
Скріпки 28 мм кольорові
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
1 000
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №11 100 (штуки)
Чинка з контейнером
Опис предмета закупівлі
Чинка з контейнером
Код ДК 021:2015
30192133-2 - Точила для олівців
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №12 20 (штуки)
Маркер перманентний
Опис предмета закупівлі
Маркер перманентний
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №13 100 (штуки)
Текстмаркер жовтий
Опис предмета закупівлі
Текстмаркер жовтий
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №14 100 (штуки)
Текстмаркер рожевий
Опис предмета закупівлі
Текстмаркер рожевий
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №15 100 (штуки)
Текстмаркер зелений
Опис предмета закупівлі
Текстмаркер зелений
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №16 100 (штуки)
Текстмаркер помаранчевий
Опис предмета закупівлі
Текстмаркер помаранчевий
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №17 150 (штуки)
Ручка гель чорна 0,5 мм
Опис предмета закупівлі
Ручка гель чорна 0,5 мм
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №18 24 (штуки)
Ручка гель синя 0,5 мм
Опис предмета закупівлі
Ручка гель синя 0,5 мм
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №19 3 000 (штуки)
Ручка кулькова синя масляна
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова синя масляна
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №20 3 000 (штуки)
Ручка кулькова чорна масляна
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова чорна масляна
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №21 100 (штуки)
Ручка кулькова червона масляна
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова червона масляна
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №22 1 000 (штуки)
Олівець чорнографітний
Опис предмета закупівлі
Олівець чорнографітний
Код ДК 021:2015
30192130-1 - Олівці
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №23 3 (штуки)
Діркопробивач на 4 отвори
Опис предмета закупівлі
Діркопробивач на 4 отвори
Код ДК 021:2015
30197330-8 - Діроколи
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №24 50 (штуки)
Діркопробивач на 40 аркушів
Опис предмета закупівлі
Діркопробивач на 40 аркушів
Код ДК 021:2015
30197330-8 - Діроколи
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад ґпокупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №25 200 (штуки)
Коректор 20 мл з пензликом
Опис предмета закупівлі
Коректор 20 мл з пензликом
Код ДК 021:2015
30192160-0 - Коректори
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №26 100 (штуки)
Гумка
Опис предмета закупівлі
Гумка
Код ДК 021:2015
30192100-2 - Гумки
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №27 36 (штуки)
Підставка для ручок
Опис предмета закупівлі
Підставка для ручок
Код ДК 021:2015
30192127-7 - Підставки для ручок
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №28 36 (штуки)
Підставка для скріпок
Опис предмета закупівлі
Підставка для скріпок
Код ДК 021:2015
30197221-1 - Підставки для канцелярських скріпок
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №29 100 (штуки)
Голка для прошивки документів
Опис предмета закупівлі
Голка для прошивки документів
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №30 100 (штуки)
Шило канцелярське
Опис предмета закупівлі
Шило канцелярське
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд.4, склад Покупця
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок здійснюється Покупцем в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника за отриманий Товар згідно видаткової накладної протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання Покупцем Товару, за умови реального фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
2 000 160 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
Пропозиція:
2 297 098.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
2 889 873.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АСТЕОН"
Пропозиція:
2 298 285 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 11:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 16:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Глотова
Електронна пошта
Телефон
+380577324541
Сайт:
http://khar.gp.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02910108
Повна назва
Харківська обласна прокуратура
Поштовий індекс
61001
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Богдана Хмельницького, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Канцелярське приладдя
Період вимог/скарг з 08.09.2025 11:34 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 11:48 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.09.2025 11:34
Довідка НАЗК
08.09.2025 11:34
Повідомлення про рішення
01.09.2025 11:49
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ПАПІР» (Ідентифікаційний код в ЄДР – 44812423) (далі – ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР»/учасник) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції, а також у документах, подання яких передбачалося тендерною документацією. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (в редакції від 23.10.2024) (далі – Закон) встановлено невідповідності у поданих учасником документах, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: Згідно з підпунктом 1.1. пункту 1 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, у відповідності до підпунктів 5.1 - 5.2 пункту 5 розділу ІІІ цієї тендерної документації» додатку 1 до тендерної документації для підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати: 1) довідку, складену за формою І додатку 1 до тендерної документації, що повинна містити інформацію про наявність досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів), з обов’язковим зазначенням: номеру та дати укладення кожного виконаного аналогічного договору, предмету договору (договорів), назва, код згідно з ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось постачання товару, прізвище, ім`я, по батькові, номер телефону контактної особи замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором; 2) Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою І додатку 1 до тендерної документації, аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, які підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі. 3) Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою І додатку 1 до тендерної документації, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, ім'я та прізвища і номеру телефону уповноваженої (контактної) особи замовника/покупця за вказаним договором. За умовами підпунктів 1.1. таблиці «Документи, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію» пункту 1 додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" наявна довідка, складена у табличному вигляді, що містить інформацію про наявність досвіду виконання учасником аналогічного договору (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.1___Довідка досвід аналог договору__Форма__1.pdf), а саме: «Довідка» (від 27.08.2024р. № 08/іп2023), (далі – Довідка). У першому рядку третьої графи таблиці Довідки учасником зазначена інформація про ЄДРПОУ замовника. Проте учасником не зазначена назва організації, що не відповідає вимогам Форми І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. У першому рядку четвертої графи таблиці Довідки учасником зазначена інформація щодо назви організації, ім’я та прізвище та номер телефону контактної особи замовника. Проте учасником не зазначено по батькові контактної особи замовника, що не відповідає вимогам Форми І додатку 1 до тендерної документації в цій частині. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" у тому числі міститься оригінал листа-відгуку про виконання аналогічного договору, виконаного в повному обсязі, наведеного учасником у довідці за формою І додатку 1 до тендерної документації (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «1.3___Відгук_о аналог. договору № 3-23.pdf), відповідно до якого відсутня інформація щодо номеру телефона контактної особи замовника/покупця за цим договором, що не відповідає вимогам підпункту 1.3 таблиці «Документи, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, для документального підтвердження інформації про відповідність установленому кваліфікаційному критерію» додатку 1 до тендерної документації. Згідно з підпунктом 5.2. пункту 5 додатку 1 до тендерної документації учаснику у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам відповідно до законодавства необхідно надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). Довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку). У випадку, якщо учасник перебуває нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. У складі тендерної пропозиції ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" у тому числі міститься довідка, складена у довільній формі (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «5.2___Довідка щодо платника пдв.pdf»), а саме: довідка від 27.08.2025 № 029/іп2023, у якій учасник повідомляє серед іншого про те, що є платником на додану вартість згідно Витяг № 2426534500305 з реєстрів податку на додану вартість від 01.10.2022 р., індивідуальний податковий номер 448124226538. Крім того, тендерна пропозиція ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" містить витяг (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «5.2___Витяг ПДВ Імпорт папір с печатью.pdf») з реєстру платників податків на додану вартість № 2426534500305, відповідно до якого індивідуальний податковий номер «448124226537», що суперечить інформації у наданій учасником довідці. Також у складі тендерної пропозиції учасником надана довідка (завантажено через електронну систему закупівель у файлі: «4.1___Лист про Уповноважену особу.pdf»), а саме: довідка від 27.08.2025 № 012/іп2023, яка містить наступну інформацію: «Згідно з рішенням засновника (учасника) Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР » (ЄДРПОУ 44812423) за №01/22 від 07 вересня 2022 року, Наказом №2 від 07.09.2022 року Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР» та відповідно до Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР» повноваження щодо підпису документів пропозиції та договору, що укладається за результатами проведення спрощеної процедури закупівлі, а також повноваження завіряти копії усіх документів надаються директору Товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПОРТ ПАПІР» Єльцову Андрію Миколайовичу». Проте зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, на який є посилання у поданій довідці, а саме — Наказ № 2 від 07.09.2022 року ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР». Крім того, звертаємо увагу, що у наданій довідці зазначено про надання повноважень для участі саме у спрощеній процедурі закупівлі, у той час як дана закупівля проводиться у форматі відкритих торгів з особливостями, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України, чинними на дату проведення процедури закупівлі). Враховуючи зазначене, для подальшого розгляду тендерної пропозиції та прийняття Замовником рішення за результатами її оцінки, відповідно до пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Учасника протягом 24 годин з моменту оприлюднення цієї вимоги надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель такі документи та/або уточнення: - Виправлену довідку за формою І Додатку 1 до тендерної документації, у якій зазначено: - повну назву організації у третій графі таблиці; - повне прізвище, ім’я та по батькові контактної особи Замовника у четвертій графі таблиці. - Виправлений оригінал листа-відгуку за аналогічним договором, у якому чітко зазначено номер телефону контактної особи Замовника/покупця, відповідно до вимог підпункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації. - Уточнену довідку про платника ПДВ, у якій інформація щодо індивідуального податкового номера (ІПН) повністю відповідає даним, наведеним у наданому Витягу з реєстру платників податку на додану вартість. - Копію наказу № 2 від 07.09.2022 року ТОВ «ІМПОРТ ПАПІР», на який є посилання у поданій довідці про уповноважену особу, або виправлену довідку про уповноважену особу, якщо зазначений у ній номер наказу є технічною помилкою. - Оновлену довідку про уповноважену особу, у якій коректно зазначено повноваження для участі саме у процедурі відкритих торгів з особливостями, що проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами та доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України, чинними на дату проведення процедури закупівлі).
Створено
04.09.2025 12:13
Надати до
05.09.2025 12:13
Договір
UA-2025-08-22-009943-a-a1
Очікує підписання
2 000 160 грн.
2 000 160 грн.
З ПДВ
Номенклатура
13 000 (паковання)
Папір офісний А4
Номенклатура
Папір офісний А4
Кількість
13 000
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 000 (штуки)
Конверт С5
Номенклатура
Конверт С5
Кількість
2 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
7 000 (штуки)
Конверт E4 СКЛ
Номенклатура
Конверт E4 СКЛ
Кількість
7 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
20 000 (штуки)
Конверт С6
Номенклатура
Конверт С6
Кількість
20 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Розшивач скоб
Номенклатура
Розшивач скоб
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Степлер №10
Номенклатура
Степлер №10
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Степлер №24-26
Номенклатура
Степлер №24-26
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 000 (пачок)
Скоби для степлера №24/6
Номенклатура
Скоби для степлера №24/6
Кількість
1 000
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 000 (пачок)
Скоби для степлера № 10
Номенклатура
Скоби для степлера № 10
Кількість
1 000
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 000 (пачок)
Скріпки 28 мм кольорові
Номенклатура
Скріпки 28 мм кольорові
Кількість
1 000
Одиниця виміру
пачок
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Чинка з контейнером
Номенклатура
Чинка з контейнером
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Маркер перманентний
Номенклатура
Маркер перманентний
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Текстмаркер жовтий
Номенклатура
Текстмаркер жовтий
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Текстмаркер рожевий
Номенклатура
Текстмаркер рожевий
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Текстмаркер зелений
Номенклатура
Текстмаркер зелений
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Текстмаркер помаранчевий
Номенклатура
Текстмаркер помаранчевий
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
150 (штуки)
Ручка гель чорна 0,5 мм
Номенклатура
Ручка гель чорна 0,5 мм
Кількість
150
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
24 (штуки)
Ручка гель синя 0,5 мм
Номенклатура
Ручка гель синя 0,5 мм
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
3 000 (штуки)
Ручка кулькова синя масляна
Номенклатура
Ручка кулькова синя масляна
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
3 000 (штуки)
Ручка кулькова чорна масляна
Номенклатура
Ручка кулькова чорна масляна
Кількість
3 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Ручка кулькова червона масляна
Номенклатура
Ручка кулькова червона масляна
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 000 (штуки)
Олівець чорнографітний
Номенклатура
Олівець чорнографітний
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Діркопробивач на 4 отвори
Номенклатура
Діркопробивач на 4 отвори
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Діркопробивач на 40 аркушів
Номенклатура
Діркопробивач на 40 аркушів
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Коректор 20 мл з пензликом
Номенклатура
Коректор 20 мл з пензликом
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Гумка
Номенклатура
Гумка
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Підставка для ручок
Номенклатура
Підставка для ручок
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
36 (штуки)
Підставка для скріпок
Номенклатура
Підставка для скріпок
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Голка для прошивки документів
Номенклатура
Голка для прошивки документів
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Шило канцелярське
Номенклатура
Шило канцелярське
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Харківська обласна прокуратура
Повна назва
Харківська обласна прокуратура
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02910108

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44812423

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 192 782 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 09:00
Замовник:
Харківська обласна прокуратура
Контактний телефон:
+380577324541
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 192 782 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 09:00
Замовник:
Харківська обласна прокуратура
Контактний телефон:
+380577324541
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності