Показати схожі тендери

Закупівля Клапани зворотні від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-009337-a
Id Tender ab9dcb9905454b299dfd0e408c253036
План UA-P-2025-08-22-011933-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.08.2025 15:35
Остання зміна 16.09.2025 16:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
745 926 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 459.26 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 15:35 до 06.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 15:35
до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 15:35
до 03.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 06.09.2025 12:00
-
Період уточнень
з 22.08.2025 15:35 до 03.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 15:35 до 03.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 06.09.2025 12:00
Основні параметри
Клапани зворотні
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД). Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178. Уповноважена особа – Попов О.В.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
745 926 грн.
Клапани зворотні
Назва предмета закупівлі
Клапани зворотні
Очікувана вартість
745 926 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7459,26
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 115 (штуки)
Клапан зворотній муфтовий нержавіюча сталь DN 15 мм PN 40,0 МПа
Опис предмета закупівлі
Клапан зворотній муфтовий нержавіюча сталь DN 15 мм PN 40,0 МПа
Код ДК 021:2015
42131145-4 - Клапани, затвори зворотні
Кількість
115
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Клапан зворотний фланцевий К43005 DN 25 мм PN 40,0 МПа з КМЧ
Опис предмета закупівлі
Клапан зворотний фланцевий К43005 DN 25 мм PN 40,0 МПа з КМЧ
Код ДК 021:2015
42131145-4 - Клапани, затвори зворотні
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Позиція : №3 20 (штуки)
Клапан зворотний фланцевий DN 32 мм PN 32,0 МПа L 300 мм з КМЧ або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Клапан зворотний фланцевий DN 32 мм PN 32,0 МПа L 300 мм з КМЧ або еквівалент
Код ДК 021:2015
42131145-4 - Клапани, затвори зворотні
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.06.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Строки оплати Товару (партії Товару) : протягом 90 календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) (у випадку, якщо Постачальником Товару є резидентом України) або акту (-ів) приймання-передачі Товару (у випадку, якщо Постачальником Товару є нерезидент України).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 220 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Термін поставки: Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 220 календарних днів з моменту підписання Договору. Термін поставки включає гідравлічні випробування протягом 30 календарних днів (п.6 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації). Строки поставки можуть бути скорочені за взаємною згодою Сторін, шляхом укладання додаткової угоди до Договору.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СП Укрпромпоставка"
Пропозиція:
660 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 15:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Косяк Людмила
Електронна пошта
Телефон
380677476007
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 Клапани зворотні
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.09.2025 12:00 по 04.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Документи кваліфікації
08.09.2025 08:46
Електроний протокол про продовження строку
06.09.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за № 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
Дата продовження строку розгляду
08.09.2025 08:41
Дата кінця розгляду
04.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності: 1. Відповідно підпункту 1.1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації Учасник підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для цього Учасник надає копію договору*, аналогічного** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. ** Під аналогічним договором слід розуміти договір на поставку наступного товару: засувки клинові діаметром від 50 мм та з робочим тиском від 1,6 МПа та/або засувки паралельно-дискові з умовним діаметром від 50 мм та з робочим тиском від 1,0 МПа та/або крани кульові з умовним діаметром від 50 мм та з робочим тиском від 1,6МПа та/або клапани запірні з умовним діаметром від 50 мм та з робочим тиском від 1,6МПа та/або клапани регулюючі з умовним діаметром від 50 мм та з робочим тиском від 1,6МПа та/або клапани зворотні з умовним діаметром від 15 мм та з робочим тиском від 1,6МПа та/або клапани запобіжні з умовним діаметром від 32 мм та з робочим тиском від 1,6МПа та/або засувки шиберні з умовним діаметром від 50 мм та з робочим тиском від 21,0 МПа та/або колонні головки з робочим тиском від 21,0 МПа та/або фонтанні арматури з робочим тиском від 21,0 МПа та/або засувки шиберні ножові з умовним діаметром від 50 мм та з робочим тиском від 1,0 МПа. Учасник у складі тендерної пропозиції надав договір №1404/18 від 17.10.2018 року по якому проводилася поставка клапанів під манометр та крану кульового. З наданих документів не можливо встановити умовний діаметр та робочий тиск зазначених клапанів. Відповідно до п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, має оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання інформації, а саме: - підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору у відповідності з п. 1.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації з урахуванням виявлених невідповідностей
Створено
16.09.2025 16:04
Надати до
17.09.2025 16:04
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
745 926 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 12:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380677476007
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
745 926 грн.
Період подання пропозицій
до 06.09.2025 12:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380677476007
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності