Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-007705-a
Id Tender 27a90b6bf8d84212b92050332eb55ce7
План UA-P-2025-08-22-009559-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.08.2025 14:41
Остання зміна 25.09.2025 13:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 14:40 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 14:40
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 14:40
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00
до 17.09.2025 16:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 16:14
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.09.2025 16:14
до 25.09.2025 13:04
Період уточнень
з 22.08.2025 14:40 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 14:40 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00 до 17.09.2025 16:14
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00 до 17.09.2025 16:14
Основні параметри
Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
350 000 грн.
Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ
Очікувана вартість
350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРОФІ"
Пропозиція:
328 868.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 14:40
Оголошення про проведення закупівлі
22.08.2025 14:37
Проект договору
22.08.2025 14:37
-
22.08.2025 14:37
Критерії оцінки
22.08.2025 14:37
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сміжак Галина
Електронна пошта
Телефон
380342530651
Замовник
ЄДРПОУ
05397574
Назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
DEPARTMENT OF CAPITAL CONSTRUCTION OF IVANO-FRANKIVSK CITY COUNCIL
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
Вулиця НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ
Період вимог/скарг з 17.09.2025 16:14 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.08.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2025 16:14
Довідка НАЗК
17.09.2025 16:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
05.09.2025 16:27
Електроний протокол про продовження строку
30.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 14:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕР-ПРОФІ» (далі — Учасник) відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю «Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ» ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (далі – Закупівля), яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон). 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-08-22-007705-a По першому питанню порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що на тимчасово виконуючого обов’язків уповноваженої особи покладено великий обсяг робіт та є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИВ: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
05.09.2025 16:27
Дата кінця розгляду
27.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-08-22-007705-a-b1
Підписаний і діє
Номер
18-25
328 868.4 грн.
274 057 грн.
З ПДВ
Підписано
24.09.2025
Строк дії договору з
24.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ
Номенклатура
Поточний ремонт фасаду адмінбудинку в селі Камінне Івано-Франківської МТГ
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05397574

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРОФІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРОФІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44205153

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 12:00
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380342530651
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності