Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля) від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-005390-a
Id Tender 4cd549eaea9542e0922bc6b47bceaa3c
План UA-P-2025-08-22-006126-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.08.2025 12:43
Остання зміна 16.09.2025 15:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
220 271.11 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
309.55 грн. (0,14 %)
Вартість подання пропозиції:
856.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 12:39 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 12:39
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 12:39
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 22.08.2025 12:39 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 12:39 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
39 038.57 грн.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Очікувана вартість
39 038.57 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
390,39
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування спеціалізованих транспортних засобів TОYOTA Hilux та FIAT Fullback 2.5 Double (ДК 021:2015:50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів).
Код ДК 021:2015
50112000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно акта виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
44 194.48 грн.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Очікувана вартість
44 194.48 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
441,94
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування спеціальної піротехнічної машини важкого типу IVEСO AD380T 48 W H (ДК 021:2015:50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів).
Код ДК 021:2015
50114000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно акта виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 3 Статус - неуспішний лот закупівлі
34 614.2 грн.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Очікувана вартість
34 614.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
346,14
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з регламентного технічного обслуговування сідельного тягача МАН TGX 33.480 д.н. AB 211 E (ДК 021:2015:50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів)
Код ДК 021:2015
50114000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно акта виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
30 955 грн.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Очікувана вартість
30 955 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
309,55
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з регламентного технічного обслуговування спеціального автомобіля TEKNE Graelion 75 (ПМ-Л TEKNE 4WD) д.н. АВ407Е (ДК 021:2015:50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів)
Код ДК 021:2015
50114000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно акта виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"
Пропозиція:
30 955 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - неуспішний лот закупівлі
39 462.19 грн.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Очікувана вартість
39 462.19 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
394,62
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту гідроредуктора на роботизованій системі важкого типу MV-10 с.н. 088 (ДК 021:2015:50116000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів).
Код ДК 021:2015
50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно акта виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Лот № 6 Статус - неуспішний лот закупівлі
32 006.67 грн.
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Очікувана вартість
32 006.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
320,07
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з регламентного технічного обслуговування (ТО-2) спеціалізованого напівпричепа TAD CLASSIC 45-3 д.н. АВ 848 Е (ДК 021:2015:50114000-7 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів).
Код ДК 021:2015
50114000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вантажних автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно акта виконаних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 12:43
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Проект договору
22.08.2025 12:39
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Стручаліна
Електронна пошта
Телефон
+380975031743
Замовник
ЄДРПОУ
35346311
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
23222
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінницький р-н, село Якушинці
Адреса
"КОМПЛЕКС БУДІВЕЛЬ ТА СПОРУД№7"
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Лот № 2 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Лот № 3 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Лот № 4 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 00:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 12:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Учасник у складі тендерної пропозиції надав власні документи та документи інших організацій, а саме : - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції; - оригінал або копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) у вигляді електронного документу — скан-копії; - оригінал або копію Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати Довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту) (вимога для юридичних осіб) у вигляді електронного документу — скан-копії, у форматі сканованих копій документів без застосування до них електронного підпису (організації) або без оформлення належним чином, а саме: відмітки про засвідчення копії документа, яка складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - щодо надання документів (матеріалів та інформації) інших організацій, що подаються у складі тендерної пропозиції у формі електронних документів із накладанням електронного підпису (організації) або оформлення документів (матеріалів та інформації) належним чином— пункт 1 Розділу ІІІ до Тендерної документації Замовника. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, а саме: - копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору; - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції; - оригінал або копію свідоцтва платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або копію свідоцтва про сплату єдиного податку або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) у вигляді електронного документу — скан-копії; - оригінал або копію Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати Довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту) (вимога для юридичних осіб) у вигляді електронного документу — скан-копії, у відповідності до вимог тендерної документації Замовника: якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.
Створено
15.09.2025 17:46
Надати до
16.09.2025 17:46
Лот № 5 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Лот № 6 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових транспортних засобів та напівпричіпів (ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)(мультилотова закупівля)
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
220 271.11 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975031743
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
220 271.11 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380975031743
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності