Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення) від Відділ освіти Новояворівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-003686-a
Id Tender 40ab76ef4a3a4f059967725b311b3888
План UA-P-2025-08-22-003352-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.08.2025 11:26
Остання зміна 18.11.2025 11:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
399 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 999 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 11:25 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 11:25
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 11:25
до 27.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.09.2025 12:12
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 14:21
до 16.09.2025 00:00
Період уточнень
з 22.08.2025 11:25 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 11:25 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 12:12
Основні параметри
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
399 800 грн.
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Назва предмета закупівлі
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Очікувана вартість
399 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1999,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 11:49
Закінчення аукціону
01.09.2025 12:12
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2 (послуга)
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти, 7 клас
Опис предмета закупівлі
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти, 7 клас
Код ДК 021:2015
48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
81054, Україна, Львівська область, Яворівський район м. Новояворівськ, вул. Мазепи 9
Дата постачання по
31.10.2025 11:27
Позиція : №2 2 (послуга)
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти, 8 клас
Опис предмета закупівлі
Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти, 8 клас
Код ДК 021:2015
48190000-6 - Пакети освітнього програмного забезпечення
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
81054, Україна, Львівська область, Яворівський район м. Новояворівськ, вул. Мазепи 9
Дата постачання по
31.10.2025 11:27
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПОЧЕЧУН ЛАРИСА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
380 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АР БУК ЮА"
Пропозиція:
379 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 11:49
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 13:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
24.09.2025 14:21
Протокольне рішення « 24 » вересня 2025 р. Я, Гула Ольга Іванівна, уповноважена особа Відділу освіти Новояворівської міської ради, фахівець з публічних закупівель відділу освітньої політики та правового забезпечення Відділу освіти Новояворівської міської ради, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівель Відділу освіти Новояворівської міської ради, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» РОЗГЛЯНУЛА ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Про відміну Відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-22-003686-a ВІДЗНАЧИЛА: 22 серпня 2025 року Замовником було оголошено Відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-22-003686-a на суму 399`800.00 грн (з ПДВ). На підставі абзацу 1 п.5 Постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 Розподіл субвенції здійснюється: за напрямом, визначеним абзацом другим пункту 4 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”, пропорційно кількості у 2024/25 навчальному році 7-х класів, у яких здійснюється освітній процес за очною формою, з поєднанням очної та дистанційної форми здобуття освіти. Натомість, Замовником допущено помилку в специфікації закупівлі і оголошено на предмет закупівлі: «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти, 7 клас» 2 послуги і «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал для закладів загальної середньої освіти, 8 клас» 2 послуги. У зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, замовник відміняє відкриті торги на підставі п.п.2 п.50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ВИРІШИЛА: Відмінити Відкриті торги з особливостями на закупівлю «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-22-003686-a на підставі п.п.2 п.50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Уповноважена особа Відділу освіти Новояворівської міської ради, фахівець з публічних закупівель відділу освітньої політики та правового забезпечення Відділу освіти Новояворівської міської ради _____________ ГУЛА О.І.
24.09.2025 14:26
Повідомлення про рішення
24.09.2025 14:21
-
03.11.2025 11:12
Я, Гула Ольга Іванівна, уповноважена особа Відділу освіти Новояворівської міської ради, фахівець з публічних закупівель відділу освітньої політики та правового забезпечення Відділу освіти Новояворівської міської ради, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівель Відділу освіти Новояворівської міської ради, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» РОЗГЛЯНУЛА ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Про відміну Відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-22-003686-a ВІДЗНАЧИЛА: 22 серпня 2025 року Замовником було оголошено Відкриті торги з особливостями на закупівлю «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-22-003686-a на суму 399`800.00 грн (з ПДВ). На підставі п.п.1 п. 50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник відміняє відкриті торги з особливостями через відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг. ВИРІШИЛА: Відмінити Відкриті торги з особливостями на закупівлю «Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)», ідентифікатор закупівлі UA-2025-08-22-003686-a на підставі п.п.1 п.50 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
03.11.2025 11:33
Повідомлення про рішення
03.11.2025 11:13
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гула Ольга Іванівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380680555881
Замовник
ЄДРПОУ
44008653
Назва (англійською мовою)
Department of Education of Novoyavorivsk City Council
Повна назва
Відділ освіти Новояворівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education of Novoyavorivsk City Council
Поштовий індекс
81054
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Новояворівськ
Адреса
вул. Мазепи, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з адміністрування програмного забезпечення «Електронний засіб навчального призначення «Дидактичний мультимедійний матеріал» в режимі on-line (Код ДК 021:2015 48190000-6- Пакети освітнього програмного забезпечення)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 14:21 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 12:12 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 14:21
Довідка НАЗК
10.09.2025 14:21
Повідомлення про рішення
10.09.2025 14:19
Пропозиція, що перемогла
04.09.2025 16:18
Електроний протокол про продовження строку
01.09.2025 12:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 11:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 11:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Через велику кількість тендерних пропозицій з інших опублікованих закупівель, розгляд даної пропозицій учасників закупівлі не встигаємо у визначений системою термін.
Дата продовження строку розгляду
04.09.2025 16:03
Дата кінця розгляду
30.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! У складі Вашої тендерної пропозиції наявні такі невідповідності. Згідно Тендерної документації п.1 Розділу 3 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), у вас вона підписана УДОСКОНАЛЕНИМ. У Тендерній пропозиції (вона ж цінова пропозиція) Додаток 2 до якого встановлено вимогу, що пропозиція має в кінці містити: - Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи підприємства/фізичної особи-підприємця, завірені печаткою. Учасником було надано файл № 27, в якому відсутня «посада», та «ініціали», а є лише ім’я та прізвище. Тому просимо протягом 24 годин виправити встановлені невідповідності: та надати Тендерну пропозицію (вона ж цінова пропозиція) із вище переліченою інформацією.
Створено
05.09.2025 17:50
Надати до
06.09.2025 17:50
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 14:17 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 14:17
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
399 800 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Новояворівської міської ради
Контактний телефон:
+380680555881
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
399 800 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Новояворівської міської ради
Контактний телефон:
+380680555881
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності