Показати схожі тендери
Закупівля Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи від Ніжинська гімназія №2 Ніжинської міської ради Чернігівської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-002858-a
Id Tender 9fae0fe8aba74e9b828a8e583395d8da
План UA-P-2025-08-22-003238-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.08.2025 11:00
Остання зміна 24.09.2025 12:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 723 810 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 619.05 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 10:59 до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 10:59
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 10:59
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 14:03
до 10.09.2025 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 19:48
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2025 13:21
до 24.09.2025 12:45
Період уточнень
з 22.08.2025 10:59 до 29.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 10:59 до 29.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 14:03 до 10.09.2025 13:21
Період кваліфікації
з 01.09.2025 14:03 до 10.09.2025 13:21
Основні параметри
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 723 810 грн.
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Назва предмета закупівлі
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Очікувана вартість
1 723 810 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8619,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 13:40
Закінчення аукціону
01.09.2025 14:03
Позиція
Опис предмета закупівлі
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600
Код ДК 021:2015
45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. Шевченка 5
Дата постачання по
31.12.2025 10:56
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 10 робочих днів днів з моменту та на підставі підписаного Сторонами акту наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА"
Пропозиція:
690 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Пропозиція:
1 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 13:40
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 14:03
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Карась Катерина Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
+380463131654
Сайт:
http://zosh2-nizhyn.ucoz.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
26467925
Повна назва
Ніжинська гімназія №2 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Поштовий індекс
16600
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Ніжин
Адреса
вулиця Шевченка, 56
Кваліфікація
Лот № 1 Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Період вимог/скарг з 03.09.2025 19:48 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 14:03 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” в ході виправлення невідповідностей надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 23/01 від. 02.09.2025 р., згідно якої Ященко Петро Віталійович є керівником робіт. Відповідно до пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність, зокрема керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка). Тобто, в тендерній документація визначено виключний перелік спеціальностей, за якими керівник робіт має підтвердити вищу освіту. Дана вимога була встановлено на виконання вимоги пункту 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852. Проте, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” не надано диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка, що підтверджують наявність вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” в керівника робіт Ященко Петро Віталійович.
Документи кваліфікації
03.09.2025 19:48
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.09.2025 14:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 10:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 10:51
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
01.09.2025 14:03
Надати до
03.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Вих. № 23/03 від. 29.08.2025 р., в якій учасник вказує наявність офісного приміщення, що орендоване згідно договору оренди приміщення від 01.08.2025 р. Проте, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” наданий договір оренди від прим. 119/1 від 01.08.2024, тобто не підтверджено підстави володіння та / або користування майна, визначеного таким учасником в довідці. Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” надана довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 23/01 від. 29.08.2025 р., згідно якої Ященко Петро Віталійович є керівником робіт. Відповідно до пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність, зокрема керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка). Проте, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” не надано диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка саме за наведеним у вимогах спеціальностями. З огляду на зазначене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА” повинен усунути виявленні невідповідностей шляхом надання Довідки за формою 1 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації із зазначенням інформації про право володіння або підставу користування або договір про надання послуг щодо офісного приміщення або довідки за формою 1 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка, що підтверджує наявність у керівника робіт Ященко Петро Віталійович вищої освіти за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” або на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність: керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка).
Створено
02.09.2025 14:20
Надати до
03.09.2025 14:20
Період вимог/скарг з 10.09.2025 13:21 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 19:48 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 13:21
Довідка НАЗК
10.09.2025 13:21
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
09.09.2025 10:45
Електроний протокол про продовження строку
03.09.2025 19:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 10:51
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 10:51
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Враховуючи приписи частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” у зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупів та які потребують вивчення та враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту та надання права учаснику усунути виявленні під час розгляду пропозиції невідповідностей до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
09.09.2025 10:22
Дата кінця розгляду
02.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 1 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Тобто, тендерною документацією було встановлено форму довідки для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також встановлено вимогу надати відповідні підтвердні документи саме на ті обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які учасник вказує в своїй довідці. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” надана довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Вих. № 115 від. 29.08.2025 р., в якій учасник вказує наявність автомобіля Renault Dokker AA 4201KC в кількості - 1, автомобіля Renault Dokker AA 4203KC в кількості - 1, афісу та складу в одному приміщенні (місцезнаходження - місто Київ, вулиця Ревуцького, будинок 5, кв.361 та 362) в кількості - 1. Проте, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” щодо зазначених позицій не надано документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, тобто не підтверджено підстави володіння та / або користування МТБ, визначеного в довідці. Крім того, довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Вих. № 115 від. 29.08.2025 р. складена не за формою 1 Додатку №1 до Тендерної документації та не містить інформацію про право володіння або підставу користування або договір про надання послуг. Так, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” надано договір оренди обладнання від 01.11.2023 згідно якого учасник бере в тимчасове володіння та користування обладнання, що відповідає зазначеному в довідці Вих. №115 від. 29.08.2025 р., проте в такій довідці учасник не вказує даний договір саме як підставу користування. Відповідно до пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність, зокрема керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №140 від 29.08.2025 р згідно якої Бочковський Олексій Олексійович займає посаду інженер з охорони праці, керівник робіт відповідно до наказу №05-К. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” не надано наказ про призначення працівника або трудову книжку або цивільно-правовий договорів на підтвердження інформації про посаду Бочковський Олексій Олексійович як керівника робіт. Відповідно до наказу №05-К від 10.03.2025 Бочковський Олексій Олексійович займає посаду інженер з охорони праці за сумісництвом. З огляду на зазначене, учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” повинен усунути виявленні невідповідностей шляхом надання Довідки за формою 1 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. або Довідки за формою 1 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 до Тендерної документації, яка повинна містити інформацію про право володіння або підставу користування або договір про надання послуг та для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці, а саме щодо автомобіля Renault Dokker AA 4201KC в кількості - 1, Автомобіля Renault Dokker AA 4203KC в кількості - 1, Офісу та складу в одному приміщенні (місцезнаходження - місто Київ, вулиця Ревуцького, будинок 5, кв.361 та 362) в кількості - 1. наказ про призначення працівника або трудову книжку або цивільно-правовий договорів на підтвердження інформації про посаду Бочковський Олексій Олексійович як керівника робіт або на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 Тендерної документації. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність, зокрема керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Створено
09.09.2025 10:48
Надати до
10.09.2025 10:48
Договір
UA-2025-08-22-002858-a-b1
Підписаний і діє
Номер
24/09
1 400 000 грн.
1 166 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
24.09.2025
Строк дії договору з
24.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600
Номенклатура
Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ніжинська гімназія №2 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Повна назва
Ніжинська гімназія №2 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26467925

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43599178

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-29-000066
Дата створення проекту
29.09.2025 17:08
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
30.09.2025 12:32
Дата завершення моніторингу
22.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 46) 267-72-67
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919597
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернігів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області НАКАЗ 29.09.2025 № 66-З Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Витяг з Додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-08-22-002858-a 22.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
30.09.2025 12:32
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи», очікуваною вартістю 1 723 810,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-22-002858-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Надати пояснення, яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, експертний звіт, дефектні акти, протокол засідання робочої групи тощо)? 2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.10.2025 09:21
Орган перевірки
08.10.2025 00:00
Документи повідомлення
02.10.2025 09:21
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи», очікуваною вартістю 1 723 810,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-22-002858-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Просимо надати інформацію щодо виконання договору про закупівлю від 24.09.2025 № 24/09, укладеного Замовником з ТОВ «Охоронний сервіс і протипожежний захист». У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
02.10.2025 10:20
Орган перевірки
08.10.2025 00:00
Документи повідомлення
02.10.2025 10:21
-
Відповідь
Про надання пояснень, інформації та документів на запит органу державного фінансового контролю
Відповідь щодо запитання № 1 Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних, якісних характеристик предмета закупівлі поточного ремонту “Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600” та його очікувану вартість визначено згідно Робочого проєкту “Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Приміщення Ніжинської гімназії №2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600” № 10-2024-СПЗ (генеральний проектувальник ПП “ВКЦ “Гранд””, головний інженер проекту Небога Вадим Васильович, що має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника Серія АР №017378) та з урахуванням експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації на поточний ремонт “Влаштування автоматичної системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об'єкті: Приміщення Ніжинської гімназії №2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600” №02/106/25 від 26.02.2025, виданий ТОВ “СІВЕРЕКСПЕРТ”. Скан копія зазначеного робочого проекту, експертного звіту (позитивного) та проектної документації додається. Відповідь щодо запитання № 2. На виконання пункту 4-1 Постанови Кабміну від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель UA-2025-08-22-002858-a, замовником оприлюднене обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, що доступне для перегляду на посиланням https://gymnasium2-nizhyn.com.ua/%D0%86%D0%BD%D1%88%D1%96-%D0%B4%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B8/ (у вкладці “Обґрунтування технічних та якісних характеристик”). Для зручності перегляду наведеного посилання, додається протокол уповноваженої особи замовника про опрацювання запитів про надання інформації (пояснення та документів) від Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області та підготовки відповідного пояснення від 02.10.2025 №18 у форматі WORD.
Рішеня
02.10.2025 13:52
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Про надання пояснення на запит органу державного фінансового контролю
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа надає інформацію (пояснення та документи) на запит віл 02.10.2025. Відповідно до пункту 2.2 розділу 2 договору №24/09 від 24.09.2025, укладеного між замовником та ТОВ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” за результатами процедури закупівлі №UA-2025-08-22-002858-a (далі - Договір) та Додатку№ 1 до Договору термін надання Послуг: до 31.12.2025 року. Відповідно до пункту 8.1. розділу 8 Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2025 року, але до повного виконання Сторонами зобов’язань. З урахуванням зазначеного повідомляємо, що станом на 02.10.2025 Договір в процесі виконання сторонами.
Рішеня
02.10.2025 13:55
Замовник
Документи повідомлення
02.10.2025 13:55
-
02.10.2025 14:06
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Влаштування автоматичної пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей, устаткування передавання тривожних сповіщень на об’єкті: Приміщення Ніжинської гімназії № 2 та приміщення найпростішого укриття за адресою: вул. Шевченка, 56, м. Ніжин, 16600 за кодом ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи», очікуваною вартістю 1 723 810,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-22-002858-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень. 1. Замовником у останньому абзаці вимоги про усунення невідповідностей до 10:48 год 10 вересня 2025 року учаснику ТОВ «Охоронний сервіс і протипожежний захист» встановлено вимогу щодо підтвердження в учасника наявності працівників відповідної кваліфікації: «…Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори». У довідці від 09.09.2025 № 140, наданій ТОВ «Охоронний сервіс і протипожежний захист» у складі тендерної пропозиції після виправлення невідповідностей, зазначено, що Сербін Дмитро Олександрович займає посаду «налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики, 4 розряд», Бендрик Олександр Володимирович займає посаду «електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, 3 розряд», Гопкало Володимир Миколайович займає посаду «ектромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, 3 розряд». Згідно з наказами (наданими ТОВ «Охоронний сервіс і протипожежний захист» у ЕСЗ) про прийняття на роботу вищевказаних працівників, відсутня (документально не підтверджена) інформація про наяність тарифного розряду, що свідчить про рівень кваліфікації працівників та складність виконуваних ними робіт, яка вказана у довідці № 104 та яку вимагав сам Замовник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Надати пояснення з яких причин Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Охоронний сервіс і протипожежний захист», як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції (абзац п’ятий підпункту першого пункту 44 Особливостей)? 2. Відповідно до пункту 6 додатку № 2 тендерної документації Замовником передбачено «… Переможець у строк, що не перевищує семи календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом направлення на електронну адресу: [email protected] заповнений додаток до проєкту договору про закупівлю з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (в тому числі найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) та документи, які підтверджують, що ціни на матеріальні ресурси не перевищують середні ціни в регіоні, а саме: довідка та / або експертиза та / або висновок тощо, виданий уповноваженим на це органом, наприклад, Торгово-промисловою палатою або ДП «Держзовнішінформ», яка місить інформацію щодо відповідності цін матеріальних ресурсів, зазначених у додатку до договору про закупівлю, середньоринковим на відповідному ринку та / або не менше ніж 3 (трьох) комерційних (цінових) пропозицій, які містять інформацію щодо цін матеріальних ресурсів, зазначених у додатку до договору про закупівлю. Лист з інформацією про середні ринкові ціни на кожну номенклатурну позицію матеріального ресурсу сформований та розрахований на підставі вищезазначених документів. У разі якщо постачальників матеріальних ресурсів на відповідному ринку менше ніж 3 (три), додатково надається підтвердження відсутності конкурентних пропозицій за такою позицією матеріального ресурсу; та / або посилання та скріншот на джерела інформації (відкриті веб-ресурси, бази даних цін, друковані інформаційні довідники тощо). Лист з інформацією про середні ринкові ціни на кожну номенклатурну позицію матеріального ресурсу сформований та розрахований на підставі вищезазначених документів…». Просимо надати документальне підтвердження виконання ТОВ «Охоронний сервіс і протипожежний захист» вищезазначених вимог Замовника, зокрема надати: довідку та / або експертизу та / або висновок тощо, виданий уповноваженим на це органом та / або не менше ніж 3 (трьох) комерційних (цінових) пропозицій, які містять інформацію щодо цін матеріальних ресурсів, зазначених у додатку до договору про закупівлю та / або посилання та скріншот на джерела інформації (відкриті веб-ресурси, бази даних цін, друковані інформаційні довідники тощо). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
08.10.2025 15:01
Орган перевірки
14.10.2025 00:00
Документи повідомлення
08.10.2025 15:01
-
Відповідь
Про надання пояснень та документів на запит органу державного фінансового контролю
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) уповноважена особа надає інформацію (пояснення та документи) на запит органу державного фінансового контролю від 08.10.2025 Щодо запитання № 1 Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (пункт 32 частини 1 статті 1 Закону) Переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі (п.34 ч.1 ст.1 Закону) Тобто, замовник зобов'язаний розглянути тендерну пропозицію в межах конкретних вимог тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Згідно статті 29 Закону повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію, зокрема: посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Тобто, із наведених норм вбачається, що замовник повинен розмістити повідомлення про усунення невідповідностей виключно в інформації та/або документах, що вимагалися тендерною документацією. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхиляє учасника, який не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Невідповідність виявлена замовником полягала в тому, що відповідно до пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність, зокрема керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка). Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” надана довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. №140 від 29.08.2025 р згідно якої Бочковський Олексій Олексійович займає посаду інженер з охорони праці, керівник робіт відповідно до наказу №05-К. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” не надано наказ про призначення працівника або трудову книжку або цивільно-правовий договорів на підтвердження інформації про посаду Бочковський Олексій Олексійович як керівника робіт. Відповідно до наказу №05-К від 10.03.2025 Бочковський Олексій Олексійович займає посаду інженер з охорони праці за сумісництвом. При цьому, замовник не встановлював невідповідності в частині відсутності інформація /документального підтвердження тарифного розряду працівників, відомості при яких надаі учасником ТОВ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ”, адже такі документи не вимагалися тендерною документацією. Крім того, замовник не встановлює вимогу про надання документів, які вже надані в складі тендерної пропозиції. Як вже зазначалося вище невідповідність полягала саме в не наданні наказу про призначення працівника або трудову книжку або цивільно-правовий договорів на підтвердження інформації про посаду Бочковський Олексій Олексійович як керівника робіт. При цьому, замовник передбачає можливість усунення виявленої невідповідності шляхом надання на вибір: або наказу на вказаного працівника або фактично подання нових документів згідно пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1. Сполучник «або» уживається: на означення того, що з ряду перелічуваних предметів (явищ і т. ін.) можливий тільки один; аби підкреслити взаємовиключення перелічуваних предметів, явищ і т. ін.. Учасник ТОВ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” в повній мірі усунув виявлені замовником невідповідності шляхом надання наказу №125 від 02.04.2025 та оновленої довідки згідно пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1, в якій у стовпці “Підстава використання праці” вказаний зазначений наказ. За наведених умов замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Охоронний сервіс і протипожежний захист», як такого, що не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції (абзац п’ятий підпункту першого пункту 44 Особливостей. Так, замовник здійснює аналіз та слідкує за практикою органу державного фінансового контролю. До прикладу, згідно моніторингу №UA-M-2024-04-18-000005, оголошення №UA-2024-03-23-000269-a замовник навпаки, в порушення, розмістив вимогу на 24 та Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області встановлено “...що тендерна документація замовника не містить додаткових вимог до підтверджуючих документів щодо наявної кількості в Учасника працівників на момент кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Крім того, в тендерній документації замовником не встановлена вимога щодо можливості наявних працівників виконати обсяг робіт згідно з вимогами тендерної документації та відомостями, зазначеними в кошторисі учасника.” Просимо зауважити, що Замовник не вимагав документально підтвердити “...інформація про наявність тарифного розряду, що свідчить про рівень кваліфікації працівників та складність виконуваних ними робіт”, як про це вказано в запиті від 08.10.2025. В запиті органу державного фінансового контролю також вказано, що “наявність тарифного розряду, що свідчить про рівень кваліфікації працівників та складність виконуваних ними робіт”, хоча вимог в такому формулюванні тендерна документація взагалі не містить. Згідно вимог пункту 2 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2 . Серед працівників, яких буде залучено учасником, обов’язково підтвердити наявність: керівника робіт, який має вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” (на підтвердження надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка) електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду. Тобто, на виконання зазначеної вимоги учасник має надати довідку за формою 2. Так, учасник ТОВ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” таку довідку надає (з урахуванням виправлення щодо керівника робіт довідка Вих. №140 Від 09.09.2025 р.) та вказує про наявність працівників, що дозволяє замовнику встановити відповідність вимогам тендерної документації. Звертаємо увагу, що замовник окремо вимагає надати диплом або атестат, або свідоцтво або інші документи про освіту державного зразка щодо підтвердження освіти керівника робіт та не вимагає окремих документів на підтвердження розрядів електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) та налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики). Якщо аналізувати далі, то замовник вимагав у довідці згідно форми 2 пункту 2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження Додатку №1 вказати саме посаду, а не кваліфікацію, професію чи спеціалізацію. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Тобто, на підтвердження посади, а не кваліфікації тощо замовник вимагав надати зазначені документи. Згідно тлумачного словника Української мови посада - службове становище, пов'язане з виконанням певних обов'язків у якій-небудь установі, на підприємстві і т. ін.; місце. Натомість розряд є різновидом кваліфікації до певної посади, але не самою посадою. Проте, додатково звертаємо увагу, що замовник не вимагає надати документи на підтвердження присвоєння розряду. Розряд набувається через проходження професійно-технічної освіти, проходження виробничої практики та стажування, а також через щорічне підтвердження кваліфікації. Для підвищення розряду потрібно мати відповідний стаж роботи за попереднім розрядом та пройти додаткове навчання. Тобто, в момент прийняття особи на посаду таку особа може мати один розряд, протягом набуття стажу за посадою розряд може змінюватися. Якщо звернутися до Національного класифікатора професій ДК 003:2010, то у додатках А і Б відповідно наводяться покажчики професійних назв робіт за класифікаційними угрупованнями та абетковий покажчик професійних назв робіт. У КП професійні назви робіт наводяться у чоловічому роді, окрім назв, які застосовуються виключно у жіночому роді (друкарка, економка, нянька, покоївка, сестра-господиня, швачка). Для зручності у користуванні КП у додатках А і Б наводяться також коди ЗКППТР (Загальносоюзний класифікатор професій, посад та тарифних розрядів. 186016. - М.: Економіка, 1991), номери випусків ЄТКД (Єдиного тарифно-кваліфікаційного довідника робіт та професій робітників) та ДКХП (Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників). На підприємствах, в установах та організаціях записи про роботу вносять в установленому порядку до трудових книжок працівників відповідно до професійних назв робіт, зазначених у додатках А і Б. Від назв, зазначених у додатках А і Б, можуть утворюватися похідні назви професій (професійних назв робіт, посад) доданням похідних слів (провідний, головний, молодший, змінний, гірничий, третій та ін.), наведених у додатку В. Згідно додатку Б визначені професійні назви робіт визначені без розрядів, як налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики та електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування. Щодо запитання № 2. ТОВ “ОХОРОННИЙ СЕРВІС І ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЗАХИСТ” на виконання вимог пункту 6 додатку № 2 тендерної документації у строк, що не перевищує семи календарних днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав замовнику шляхом направлення на електронну адресу: [email protected] заповнений додаток до проєкту договору про закупівлю з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (в тому числі найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції) та документи, які підтверджують, що ціни на матеріальні ресурси не перевищують середні ціни в регіоні, а саме: посилання та скріншот на джерела інформації (відкриті веб-ресурси, бази даних цін, друковані інформаційні довідники тощо). Лист з інформацією про середні ринкові ціни на кожну номенклатурну позицію матеріального ресурсу сформований та розрахований на підставі вищезазначених документи. Документи додаються до пояснення.
Рішеня
13.10.2025 13:15
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 723 810 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 00:00
Замовник:
Ніжинська гімназія №2 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380463131654
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 723 810 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 00:00
Замовник:
Ніжинська гімназія №2 Ніжинської міської ради Чернігівської області
Контактний телефон:
+380463131654
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності