Зміст
Військова частина А1363
08190603
Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
ПРОТОКОЛ
03.09.2025 село ОРЛІВЩИНА №263
уповноваженої особи
Порядок денний:
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПБГ19» (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі Ноутбук, 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля).
2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-22-001564-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.
Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
1) Перелік виявлених невідповідностей;
2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
Замовником в пункті 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, вимагалось: « 8. Для підтвердження строку гарантії у складі пропозиції необхідно надати інформаційний лист від виробника товару або його представництва/філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника в Україні в якому підтверджується, що термін офіційної гарантії не менше 12 місяців на обладнання та надається перелік авторизованих сервісних центрів з вказанням актуальних адрес та діючих контактних номерів телефонів.».
Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано інформаційний лист відповідно до вимоги.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, « 8. Для підтвердження строку гарантії у складі пропозиції необхідно надати інформаційний лист від виробника товару або його представництва/філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника в Україні в якому підтверджується, що термін офіційної гарантії не менше 12 місяців на обладнання та надається перелік авторизованих сервісних центрів з вказанням актуальних адрес та діючих контактних номерів телефонів.».
Під час розгляду другого питання порядку денного:
На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій.
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі.
2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275.
Уповноважена особа КЕП Микола ПОЗИРАЙЛО