Показати схожі тендери

Закупівля Ноутбук від Військова частина А1363.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-22-001564-a
Id Tender 7bb370257f1549ee83e46697f8174663
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.08.2025 10:04
Остання зміна 10.09.2025 09:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
499 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 495 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 10:05 до 02.09.2025 10:05
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 10:00
до 28.08.2025 10:05
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 14:48
до 05.09.2025 20:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 21:30
до 10.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.09.2025 20:05
до 10.09.2025 09:02
Період уточнень
з 22.08.2025 10:00 до 28.08.2025 10:05
Період кваліфікації
з 03.09.2025 14:48 до 05.09.2025 20:05
Період кваліфікації
з 03.09.2025 14:48 до 05.09.2025 20:05
Основні параметри
Ноутбук
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
499 000 грн.
Ноутбук
Назва предмета закупівлі
Ноутбук
Очікувана вартість
499 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2495,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 14:19
Закінчення аукціону
03.09.2025 14:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.09.2025 10:05
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ"
Пропозиція:
498 996 грн.
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
494 556 грн.
Учасник:
ФОП Атаманська Анастасія Сергіївна
Пропозиція:
471 900 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 14:19
Документи закупівлі
22.08.2025 10:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
22.08.2025 10:00
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Позирайло Микола Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
POZYRAILO MYKOLA
Електронна пошта
Телефон
+380630478271
Замовник
ЄДРПОУ
08190603
Назва (англійською мовою)
Military unit А 1363
Повна назва
Військова частина А1363
Повна назва (англійською мовою)
Military unit А 1363
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
село Орлівщина
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Ноутбук
Період вимог/скарг з 03.09.2025 21:30 по 06.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 14:48 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
03.09.2025 21:30
Повідомлення про рішення
03.09.2025 21:28
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 05.09.2025 05:49 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 21:30 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
05.09.2025 05:49
Повідомлення про рішення
05.09.2025 05:45
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Військова частина А1363 08190603 Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони ПРОТОКОЛ 03.09.2025 село ОРЛІВЩИНА №263 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ПБГ19» (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі Ноутбук, 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-22-001564-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Замовником в пункті 4. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження, вимагалось: « 8. Для підтвердження строку гарантії у складі пропозиції необхідно надати інформаційний лист від виробника товару або його представництва/філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника в Україні в якому підтверджується, що термін офіційної гарантії не менше 12 місяців на обладнання та надається перелік авторизованих сервісних центрів з вказанням актуальних адрес та діючих контактних номерів телефонів.». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано інформаційний лист відповідно до вимоги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, « 8. Для підтвердження строку гарантії у складі пропозиції необхідно надати інформаційний лист від виробника товару або його представництва/філії (якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України), або від офіційного представника виробника в Україні в якому підтверджується, що термін офіційної гарантії не менше 12 місяців на обладнання та надається перелік авторизованих сервісних центрів з вказанням актуальних адрес та діючих контактних номерів телефонів.». Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа КЕП Микола ПОЗИРАЙЛО
Створено
03.09.2025 23:01
Надати до
04.09.2025 23:01
Період вимог/скарг з 05.09.2025 20:05 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.09.2025 05:49 по 13.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
05.09.2025 20:05
Повідомлення про рішення
05.09.2025 20:02
Пропозиція, що перемогла
Договір
UA-2025-08-22-001564-a-c1
Підписаний і діє
Номер
212
498 996 грн.
415 830 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
49 899.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1363
Повна назва
Військова частина А1363
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08190603

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ"
Повна назва
ТОВ "ІННОВАЦІЙНІ АЙТІ СИСТЕМИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44707741

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 09:02
Повідомлення про договір
10.09.2025 09:01
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 10:05
Замовник:
Військова частина А1363
Контактний телефон:
+380630478271
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
499 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 10:05
Замовник:
Військова частина А1363
Контактний телефон:
+380630478271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності