Показати схожі тендери

Закупівля Антискалант від Військова частина А1872.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-22-001012-a
Id Tender b8a5bd44b2f44d33bdd454904f11b925
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.08.2025 09:36
Остання зміна 11.09.2025 15:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
273 446.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 367.23 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 28.08.2025 17:00 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 09:34
до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00
до 03.09.2025 18:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 18:02
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2025 18:02
до 11.09.2025 15:50
Період уточнень
з 22.08.2025 09:34 до 28.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00 до 03.09.2025 18:02
Період кваліфікації
з 02.09.2025 00:00 до 03.09.2025 18:02
Основні параметри
Антискалант
Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 « Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
273 446.8 грн.
Лот 1.
Назва предмета закупівлі
Лот 1.
Очікувана вартість
273 446.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1367,23
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Антискалант NEREX RPI-3000A
Код ДК 021:2015
24962000-5 - Хімічні речовини для обробки води
Кількість
500
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання вказаних вище розрахункових документів обома Сторонами.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 5 днів із моменту здійснення замовлення Замовником
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ШИРА НАТАЛІЯ ЄВГЕНІВНА
Пропозиція:
240 340.38 грн.
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Федорець
Електронна пошта
Телефон
380500446472
Замовник
ЄДРПОУ
26615182
Повна назва
Військова частина А1872
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1.
Період вимог/скарг з 03.09.2025 18:02 по 06.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 00:00 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1Визначити Учасника переможцем Закупівлі. Ухвалити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем спрощеної закупівлі. Протягом одного дня з дня ухвалення цього Рішення оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, установленому Уповноваженим органом та Законом, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до частини l статті 10 Закону.
Документи кваліфікації
03.09.2025 18:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. у порушення вимог п.2 Додатку 2 до Оголошення у складі пропозиції не надано копію паспорту та довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців); 1.2. - у порушення вимог п.3 Додатку 2 до Оголошення у складі пропозиції надано Відомості про учасника закупівлі, які не містять повної інформації, а саме відсутні паспортні дані (для учасника процедури закупівлі - фізичної особи); 1.3. у порушення вимог п.9 Додатку 2 до Оголошення у складі пропозиції відсутній гарантійний лист довільної форми про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації*. 2. Посилання на вимогу (вимоги) Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.2 Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю. 2.2. п.3 Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю 2.3. п.9 Додатку 2 до Оголошення про спрощену закупівлю 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По 1.1. невідповідностей – надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf або аналогу) в складі своєї пропозиції наступні документи: 1. Для учасників-юридичних осіб - копію Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборів учасників. 2. Копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців). Копії або скановані оригінали окремих сторінок (1, 2, 3 та сторінка з пропискою) паспорту (без обкладинки) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія або сканований оригінал паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з наданням витягу з Єдиного державного демографічного реєстру щодо реєстрації місця проживання. 3. Копію документу (документів), що підтверджує повноваження особи на укладення договору та підписання документів, які передбачені вимогами Замовника, від імені Учасника під час проведення процедури закупівлі (наказ про призначення особи на посаду керівника, та/або протокол та/або витяг з протоколу загальних зборів, та/або довіреність, та/або доручення, договір, контракт тощо) (для юридичних осіб), а також фізичних осіб підприємців (ФОП) у випадку якщо таким учасником вказано іншу особу ніж цей ФОП //, а у випадку якщо учасником вказано свого представника (не працівника учасника), надати скан-копію документу (документів) щодо представництва (довіреність, доручення, договір, тощо) . (учасник нерезидент повинен надати даний документ з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналог документу легалізований відповідно до встановленого порядку). У разі подання такого документу учасник-нерезидент повинен надати разом з ним його переклад українською мовою належним чином засвідчений перекладацькою агенцією та лист із зазначенням, замість якого документу він подав такий документ.). 3.2. По 1.2. невідповідностей – надати Інформацію про учасника закупівлі згідно форми, наведеної в пункті 1 Додатку 3 до оголошення. 3.2. По 1.3. невідповідностей – надати гарантійний лист довільної форми про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації*.
Створено
02.09.2025 10:50
Надати до
03.09.2025 10:50
Договір
UA-2025-08-22-001012-a-b1
Підписаний і діє
Номер
136
240 340.38 грн.
240 340.38 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
500 (літр)
Антискалант NEREX RPI-3000A
Номенклатура
Антискалант NEREX RPI-3000A
Кількість
500
Одиниця виміру
літр
Ціна за одиницю
480.68
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А1872
Повна назва
Військова частина А1872
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26615182

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ШИРА НАТАЛІЯ ЄВГЕНІВНА
Повна назва
ФОП ШИРА НАТАЛІЯ ЄВГЕНІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2997503349

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 15:50
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
273 446.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1872
Контактний телефон:
380500446472
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
273 446.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А1872
Контактний телефон:
380500446472
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності