Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизоване робоче місце код ДК 021:2015 –30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) від Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-000876-a
Id Tender fdf374707f5746379b93fa5eb74c61d7
План UA-P-2025-08-22-001045-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.08.2025 09:28
Остання зміна 06.09.2025 18:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
385 500 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 927.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 09:27 до 30.08.2025 09:21
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 09:27
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 09:27
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.08.2025 09:21
до 04.09.2025 08:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 08:00
до 10.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.09.2025 08:00
-
Період уточнень
з 22.08.2025 09:27 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 09:27 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.08.2025 09:21 до 04.09.2025 08:00
Період кваліфікації
з 30.08.2025 09:21 до 04.09.2025 08:00
Основні параметри
Автоматизоване робоче місце код ДК 021:2015 –30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
385 500 грн.
Автоматизоване робоче місце код ДК 021:2015 –30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Назва предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце код ДК 021:2015 –30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
385 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1927,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №1 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, монохромний багатофункційний пристрій
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце №1 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, монохромний багатофункційний пристрій
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №2 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, система збереження даних
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце №2 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, система збереження даних
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №3 2 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №3 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, кольоровий багатофункційний пристрій
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце №3 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, кольоровий багатофункційний пристрій
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №4 4 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №4 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце №4 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
36003, Україна, Полтавська область, м Полтава, вул. Монастирська, 7 а
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів та підписанням сторонами Актів введення в експлуатацію протягом 10 (десяти) календарних днів. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі на підставі рахунків, Актів та видаткових накладних (на товар) згідно до специфікації на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в п.4.1. Договору, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 20 календарних днів з наступного дня після завершення строку визначеного в п.4.1. Договору, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
Пропозиція:
381 931 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 09:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Ткаченко
Електронна пошта
Телефон
+380507062927
Замовник
ЄДРПОУ
01999721
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Поштовий індекс
36003
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Монастирська, 7-а
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизоване робоче місце код ДК 021:2015 –30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Період вимог/скарг з 04.09.2025 08:00 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.08.2025 09:21 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 08:00
Довідка НАЗК
04.09.2025 08:00
Повідомлення про рішення
30.08.2025 09:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції учасника умовам документації у рамках проведення процедури відкритих торгів щодо UA-2025-08-22-000876-a Шановний учасник ФОП Бєлова Олена Костянтинівназгідно п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Під час розгляду пропозиції ФОП Бєлова О.К. виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів, а саме: - копію договору про співпрацю в разі відсутності власного сервісного центру згідно пункту 2.2 додатку 7 до тендерної документації. Тому, просимо ФОП Бєлова О.К. усунути невідповідність протягом 24 години.
Створено
02.09.2025 15:40
Надати до
03.09.2025 15:40
Договір
UA-2025-08-22-000876-a-b1
Очікує підписання
381 931 грн.
381 931 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №1 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, монохромний багатофункційний пристрій
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце №1 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, монохромний багатофункційний пристрій
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №2 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, система збереження даних
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце №2 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, система збереження даних
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
2 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №3 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, кольоровий багатофункційний пристрій
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце №3 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор, кольоровий багатофункційний пристрій
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (комплект)
Автоматизоване робоче місце №4 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце №4 у складі: системний блок, клавіатура, маніпулятор "миша", монітор
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Повна назва
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01999721

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
Повна назва
ФОП "БЄЛОВА ОЛЕНА КОСТЯНТИНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3559103346

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
385 500 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 09:21
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380507062927
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
385 500 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 09:21
Замовник:
Комунальне підприємство "2-а міська клінічна лікарня Полтавської міської ради"
Контактний телефон:
+380507062927
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності