Показати схожі тендери

Закупівля Складові частини зрошувального обладнання від Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-000658-a
Id Tender 55b2631d31924c40a2aba491acc494ab
План UA-P-2025-08-18-010415-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.08.2025 09:26
Остання зміна 30.10.2025 11:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
576 138.12 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 700 грн. (0,99 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 09:25 до 01.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 09:25
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 09:25
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 11:58
до 08.10.2025 15:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 15:49
до 14.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.10.2025 15:24
-
Період уточнень
з 22.08.2025 09:25 до 29.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 09:25 до 29.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 11:58 до 08.10.2025 15:24
Період кваліфікації
з 02.09.2025 11:58 до 08.10.2025 15:24
Основні параметри
Складові частини зрошувального обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
576 138.12 грн.
Складові частини зрошувального обладнання
Назва предмета закупівлі
Складові частини зрошувального обладнання
Очікувана вартість
576 138.12 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5700,0
0,99 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 11:29
Закінчення аукціону
02.09.2025 11:58
Позиція : №1 20 (штуки)
Кран кульовий різьбовий 2" ВР латунь General Fittings або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131260-6 – Кульові крани - 20 шт.
Опис предмета закупівлі
Кран кульовий різьбовий 2" ВР латунь General Fittings або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131260-6 – Кульові крани - 20 шт.
Код ДК 021:2015
42131260-6 - Кульові крани
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 50 (штуки)
Віяловий зрошувач PROS-04 без форсунки або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 50 шт.
Опис предмета закупівлі
Віяловий зрошувач PROS-04 без форсунки або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 50 шт.
Код ДК 021:2015
42131140-9 - Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 100 (штуки)
Форсунка до спрея Hunter 10А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 100 шт.
Опис предмета закупівлі
Форсунка до спрея Hunter 10А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 100 шт.
Код ДК 021:2015
42131300-9 - Фонтанна арматура та інші клапанні системи
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 100 (штуки)
Форсунка до спрея Hunter 12А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 100 шт.
Опис предмета закупівлі
Форсунка до спрея Hunter 12А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 100 шт.
Код ДК 021:2015
42131300-9 - Фонтанна арматура та інші клапанні системи
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 300 (штуки)
Форсунка до спрея Hunter 15А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 300 шт.
Опис предмета закупівлі
Форсунка до спрея Hunter 15А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 300 шт.
Код ДК 021:2015
42131300-9 - Фонтанна арматура та інші клапанні системи
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 300 (штуки)
Форсунка до спрея Hunter 17А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 300 шт.
Опис предмета закупівлі
Форсунка до спрея Hunter 17А серія PRO або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131300-9 – Фонтанна арматура та інші клапанні системи - 300 шт.
Код ДК 021:2015
42131300-9 - Фонтанна арматура та інші клапанні системи
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 60 (штуки)
Ротатор Hunter MP100090 (90° — 210°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 60 шт.
Опис предмета закупівлі
Ротатор Hunter MP100090 (90° — 210°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 60 шт.
Код ДК 021:2015
42131140-9 - Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 20 (штуки)
Ротатор Hunter MP1000360 (360°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Опис предмета закупівлі
Ротатор Hunter MP1000360 (360°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Код ДК 021:2015
42131140-9 - Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 60 (штуки)
Ротатор Hunter MP200090 (90° — 210°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 60 шт.
Опис предмета закупівлі
Ротатор Hunter MP200090 (90° — 210°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 60 шт.
Код ДК 021:2015
42131140-9 - Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №10 20 (штуки)
Ротатор Hunter MP2000360 (360°) або - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Опис предмета закупівлі
Ротатор Hunter MP2000360 (360°) або - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Код ДК 021:2015
42131140-9 - Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №11 20 (штуки)
Ротатор Hunter MPCORNER (45°–105°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Опис предмета закупівлі
Ротатор Hunter MPCORNER (45°–105°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Код ДК 021:2015
42131140-9 - Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №12 20 (штуки)
Ротатор Hunter MP 800SR90 (90° — 210°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Опис предмета закупівлі
Ротатор Hunter MP 800SR90 (90° — 210°) або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131140-9 – Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани - 20 шт.
Код ДК 021:2015
42131140-9 - Редукційні, регулювальні, зворотні та запобіжні клапани
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №13 3 (штуки)
Таймер IC-600PL 6 зон, з розширенням до 30 зон або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42132110-7 – Електричні приводи для арматури - 3 шт.
Опис предмета закупівлі
Таймер IC-600PL 6 зон, з розширенням до 30 зон або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42132110-7 – Електричні приводи для арматури - 3 шт.
Код ДК 021:2015
42132110-7 - Електричні приводи для арматури
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №14 9 (штуки)
ICM-600 модуль розширення на 6 зон для I-CORE або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131100-7 – Арматура, що визначена за функціональними ознаками - 9 шт.
Опис предмета закупівлі
ICM-600 модуль розширення на 6 зон для I-CORE або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131100-7 – Арматура, що визначена за функціональними ознаками - 9 шт.
Код ДК 021:2015
42131100-7 - Арматура, що визначена за функціональними ознаками
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №15 100 (штуки)
Крапельниця спиця 50см для кореневого зрошення або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131100-7 – Арматура, що визначена за функціональними ознаками - 100 шт.
Опис предмета закупівлі
Крапельниця спиця 50см для кореневого зрошення або еквівалент - код ДК 021:2015: – 42131100-7 – Арматура, що визначена за функціональними ознаками - 100 шт.
Код ДК 021:2015
42131100-7 - Арматура, що визначена за функціональними ознаками
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №16 6 (штуки)
Ключ для фітингів труб ПЕ діаметром 25-50 мм (сталевий ) діаметр гайок від 115 до 220 мм або еквівалент - код ДК 021:2015: - 42131144-7 – Клапани регулювання процесів - 6 шт.
Опис предмета закупівлі
Ключ для фітингів труб ПЕ діаметром 25-50 мм (сталевий ) діаметр гайок від 115 до 220 мм або еквівалент - код ДК 021:2015: - 42131144-7 – Клапани регулювання процесів - 6 шт.
Код ДК 021:2015
42131144-7 - Клапани регулювання процесів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №17 6 (штуки)
Ключ для фітингів труб ПЕ діаметром 63-110 мм (сталевий ) діаметр гайок від 115 до 220 мм або еквівалент - код ДК 021:2015: - 42131144-7 – Клапани регулювання процесів - 6 шт.
Опис предмета закупівлі
Ключ для фітингів труб ПЕ діаметром 63-110 мм (сталевий ) діаметр гайок від 115 до 220 мм або еквівалент - код ДК 021:2015: - 42131144-7 – Клапани регулювання процесів - 6 шт.
Код ДК 021:2015
42131144-7 - Клапани регулювання процесів
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, м. Київ, вулиця Електротехнічна, будинок 26
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Постачальника визначеними у цьому договорі. Покупець здійснює оплату Товару на підставі рахунку-фактури та видаткової накладної протягом 14 календарних днів, з моменту одержання такого рахунку та отримання Товару від Постачальника
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОМПАНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА
Пропозиція:
339 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
Пропозиція:
338 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Пекур Андрій Миколайович
Пропозиція:
527 050 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 11:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 09:26
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гармата Олександр Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380939904463,380985807274
Замовник
ЄДРПОУ
04589645
Назва (англійською мовою)
Utility enterprise for maintenance of green areas of Desnyanskiy district of Kyiv
Повна назва
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Utility enterprise for maintenance of green areas of Desnyanskiy district of Kyiv
Поштовий індекс
02232
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Електротехнічна, будинок 26
Кваліфікація
Лот № 1 Складові частини зрошувального обладнання
Період вимог/скарг з 04.09.2025 15:49 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 11:58 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 15:49
Довідка НАЗК
04.09.2025 15:49
Повідомлення про рішення
02.09.2025 11:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником не надано в складні тендерної пропозиції: 1.1.1. не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі. 1.1.2. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. * Аналогічний договір – це виконаний договір, укладений раніше, предмет якого відповідає предмету поточної закупівлі за певним кодом ДК 021:2015 (або аналогічним йому) і підтверджує наявність у учасника належного досвіду виконання робіт чи надання послуг. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі. 2.1.2. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 2.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 3.1. Учасник відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати: 3.1.2. не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі в повному обсязі. 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 3.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
03.09.2025 15:17
Надати до
04.09.2025 15:17
Період вимог/скарг з 25.09.2025 11:35 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 11:27 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
18 вересня 2025 року Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, було розглянуто скаргу фізичної особи-підприємця Пекура Андрія Миколайовича (код ЄДРПОУ: 2903521299) від 09 вересня 2025 № UA-2025-08-22-000658-a.a1 та винесено Рішення № 14351-р/пк-пз від 18.09.2025 року. Рішенням № 14351-р/пк-пз від 18.09.2025 року було постановлено: скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гордійчука Святослава Валерійовича (Код ЄДРПОУ: 3330820333) переможцем закупівлі товарів - Складові частини зрошувального обладнання (код ДК 021:2015: - 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-22-000658-a. На виконання вказаного рішення було проведено скасування рішення про визначення фізичної особи-підприємця Гордійчука Святослава Валерійовича (Код ЄДРПОУ: 3330820333) переможцем закупівлі - UA-2025-08-22-000658-a (протокол №2509-01 від 25 вересня 2025 року. Системою електронних торгів «PROZORRO» тендерну пропозицію учасника - фізичної особи-підприємця Гордійчука Святослава Валерійовича (Код ЄДРПОУ: 3330820333) поставлено на повторний розгляд. 02-го вересня 2025 о 11:58 завершився аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі - Складові частини зрошувального обладнання (код ДК 021:2015: - 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) (UA-2025-08-22-000658-a). Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після проведення оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція ФОП ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3330820333) з ціною 338 900,00 грн. без ПДВ. Під час розгляду пропозиції Учасника №1 - ФОП ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3330820333) на відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням висновків зазначених у Рішенні № 14351-р/пк-пз від 18.09.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлено невідповідності, а саме: 1. Додатком 2 до тендерної документації передбачено позиція № 13 - Таймер IC-600PL 6 зон, з розширенням до 30 зон або еквівалент, Учасник № 1 пропонує - Контролер поливу модульний на 8 + 30 зон, зовнішній, пластиковий, Hunter I2C-800PL, відповідно до Рішення № 14351-р/пк-пз від 18.09.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, запропонований товар не є еквівалентним. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3330820333) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Додатком 2 до тендерної документації передбачено позиція № 14 - ICM-600 модуль розширення на 6 зон для I-CORE або еквівалент, Учасник № 1 пропонує - Модуль розширення для контролерів (+8 зон для I2C, HCC), Hunter ICM-800, відповідно до Рішення № 14351-р/пк-пз від 18.09.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, запропонований товар не є еквівалентним. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3330820333) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами розгляду пропозиції та наданих документів, встановлено, що пропозиція - ФОП ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3330820333) не відповідає вимогам тендерної документації замовника, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню: • Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Оприлюднити рішення про відхилення пропозиції учасника - ФОП ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3330820333) процедури закупівлі - Складові частини зрошувального обладнання (код ДК 021:2015: - 42130000-9 – Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої) ідентифікатор закупівлі (UA-2025-08-22-000658-a) в електронній системі закупівель. ВИРІШЕНО: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника - ФОП ГОРДІЙЧУК СВЯТОСЛАВ ВАЛЕРІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ: 3330820333) (UA-2025-08-22-000658-a) з урахуванням Рішення № 14351-р/пк-пз від 18.09.2025 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі абзаці 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
25.09.2025 11:31
Повідомлення про рішення
25.09.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 01.10.2025 15:31 по 07.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.09.2025 11:35 по 03.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей
Зміст
Пропозиція - ФОП КОМПАНЧЕНКО СВІТЛАНА ВОЛОДИМИРІВНА (код ЄДРПОУ: 2747515844) не відповідає вимогам тендерної документації замовника, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню: • відповідно до частини 14 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі ненадання учасником обґрунтування аномально низької ціни у встановлений строк, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника; • відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
01.10.2025 15:24
Повідомлення про рішення
25.09.2025 11:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
25.09.2025 11:35
Надати до
27.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником не надано в складні тендерної пропозиції: 1.1.1. не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі. 1.1.2. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 1.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. * Аналогічний договір – це виконаний договір, укладений раніше, предмет якого відповідає предмету поточної закупівлі за певним кодом ДК 021:2015 (або аналогічним йому) і підтверджує наявність у учасника належного досвіду виконання робіт чи надання послуг. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в повному обсязі. 2.1.2. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 2.1.3. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: 3.1. Учасник відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати: 3.1.2. не менше 1-ї копії договору, зазначеного в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі в повному обсязі. 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 3.1.4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
30.09.2025 11:39
Надати до
01.10.2025 11:39
Період вимог/скарг з 08.10.2025 15:24 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.10.2025 15:31 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Згідно Тендерної документації Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається: Учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження відповідності запропонованого товару, технічним вимогам, встановлених в документації закупівлі, а саме: Копії зразків документів, що підтверджують якість кожної партії продукції або окремого виробу (паспорт та/або сертифікат якості, етикетка, еталонний зразок, креслення, інше, згідно вимог НТД на продукцію) які будуть надані Замовнику при постачанні кожної партії продукції або окремого виробу. Учасником №3 надається документ - 42_[01-09-2025 09.16.02]Паспорта на обладнання.pdf, що включає: «Паспорт Таймер IC-600PL 6 зон, з розширенням до 30», сторінка 5, якій не являється документом, що підтверджує якість виробу. Так, Таймер IC-600PL 6 зон, з розширенням до 30 належить до технічного електрообладнання / систем автоматизації, паспорт якості даного виробу має включати: 1. Найменування виробника, в даному випадку: Hunter Industries Inc. 2. Найменування офіційного імпортера в Україні. 3. Номер паспорту. 4. Ідентифікаційні дані виробу (модель, артикул, серійний номер). 5. Дата виготовлення конкретного виробу (числа, місяць, рік). 6. Країна походження. 7. Гарантійний строк з дати продажу. 8. Термін служби. 9. Основні технічні характеристики: 9.1. Кількість додаткових зон. 9.2. Сумісність. 9.3. Робоча напруга. 9.4. Споживаний струм. 9.5. Матеріал корпусу. 9.6. Рівень захисту. 9.7. Спосіб підключення. 10. Інформація про те ким та де проведено контроль якості. 11. Висновок на відповідність встановленим вимогам до даного виробу. 12. Підписи відповідальних осіб (особа відповідальна за контроль якості та представник імпортера) та дата (число, місяць та рік). В документі, який наданий Учасником №3 відсутня або не вірно зазначена наступна інформація: 1. Найменування виробника, не вірно вказаний виробник. 2. Не зазначено офіційного імпортера в Україні. 3. Відсутній номер паспорту. 4. Відсутні артикул та серійний номер виробу. 5. Дата виготовлення зазначено лише рік, не зазначено дату та місяць. 6. Не зазначено гарантійний строк з дати продажу. 7. Не зазначено термін служби. 8. Технічні характеристики не зазначено: 8.1. Споживаний струм. 8.2. Рівень захисту. 9. Відсутня інформація про те ким та де проведено контроль якості. 10. Відсутній висновок про відповідність встановленим вимогам до даного виробу (CE (ЄС) — електробезпека та електромагнітна сумісність, RoHS — обмеження небезпечних речовин у електрообладнанні). 11. Відсутні підписи відповідальних осіб (особа відповідальна за контроль якості та представник імпортера). Враховуючи, що Учасник №3 надав гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації, і що він зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни (36_[01-09-2025 09.16.02]Гарантійний лист_наявність товару.pdf), то він мав мати всю необхідну інформацію про якісні та технічні характеристики виробів. 2. Згідно Тендерної документації Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» вимагається: Учасник закупівлі у складі пропозиції повинен надати документальне підтвердження відповідності запропонованого товару, технічним вимогам, встановлених в документації закупівлі, а саме: Копії зразків документів, що підтверджують якість кожної партії продукції або окремого виробу (паспорт та/або сертифікат якості, етикетка, еталонний зразок, креслення, інше, згідно вимог НТД на продукцію) які будуть надані Замовнику при постачанні кожної партії продукції або окремого виробу. Учасником №3 надається документ - 42_[01-09-2025 09.16.02]Паспорта на обладнання.pdf, що включає: «Паспорт модуль розширення Hunter ICM-600 (+6 зон для контролера I-Core) сторінка 6, якій не являється документом, що підтверджує якість виробу. Так, модуль розширення Hunter ICM-600 (+6 зон для контролера I-Core) належить до технічного електрообладнання / систем автоматизації, паспорт якості даного виробу має включати: 1. Найменування виробника, в даному випадку: Hunter Industries Inc. 2. Найменування офіційного імпортера в Україні. 3. Номер паспорту. 4. Ідентифікаційні дані виробу (модель, артикул, серійний номер). 5. Дата виготовлення конкретного виробу (числа, місяць, рік). 6. Країна походження. 7. Гарантійний строк з дати продажу. 8. Термін служби. 9. Основні технічні характеристики: 9.1. Кількість додаткових зон. 9.2. Сумісність. 9.3. Робоча напруга. 9.4. Споживаний струм. 9.5. Матеріал корпусу. 9.6. Рівень захисту. 9.7. Спосіб підключення. 10. Інформація про те ким та де проведено контроль якості. 11. Висновок на відповідність встановленим вимогам до даного виробу. 12. Підписи відповідальних осіб (особа відповідальна за контроль якості та представник імпортера) та дата (число, місяць та рік). В документі «Паспорт модуль розширення Hunter ICM-600 (+6 зон для контролера I-Core)», який наданий Учасником №3 відсутня або не вірно зазначена наступна інформація: 1. Найменування виробника, не вірно вказаний виробник. 2. Не зазначено офіційного імпортера в Україні. 3. Відсутній номер паспорту. 4. Відсутні артикул та серійний номер виробу. 5. Дата виготовлення зазначено лише рік, не зазначено дату та місяць. 6. Не зазначено гарантійний строк з дати продажу. 7. Не зазначено термін служби. 8. Технічні характеристики не зазначено: 8.1. Робоча напруга. 8.2. Споживаний струм. 8.3. Матеріал корпусу. 8.4. Рівень захисту. 8.5. Спосіб підключення. 9. Відсутня інформація про те ким та де проведено контроль якості. 10. Відсутній висновок про відповідність встановленим вимогам до даного виробу (CE (ЄС) — електробезпека та електромагнітна сумісність, RoHS — обмеження небезпечних речовин у електрообладнанні). 11. Відсутні підписи відповідальних осіб (особа відповідальна за контроль якості та представник імпортера). Враховуючи, що Учасник №3 надав гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації, і що він зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни (36_[01-09-2025 09.16.02]Гарантійний лист_наявність товару.pdf), то він мав мати всю необхідну інформацію про якісні та технічні характеристики виробів. 3. Також слід зазначити, що згідно Тендерної документації Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» від Учасника вимагались копії зразків документів, які будуть надані Замовнику при постачанні кожної партії продукції або окремого виробу. Надані Учасником №3 документи (42_[01-09-2025 09.16.02]Паспорта на обладнання.pdf) не є копіями документів. Копія документа – це точне знакове відтворення змісту та реквізитів (або їх частини) оригіналу документа. Копія документа повинна відповідати оригіналові, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу і всі його зовнішні ознаки або їх частину. Надані Учасником №3 документи з назвою «Паспорти на обладнання» є створеними Учасником новими документами, які не містять якісні та технічні характеристики виробу та дані проведення контролю якості. 4. Крім того, згідно Тендерної документації Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» від Учасника вимагались копії зразків документів, що підтверджують якість кожної партії продукції або окремого виробу (паспорт та/або сертифікат якості, етикетка, еталонний зразок, креслення, інше, згідно вимог НТД на продукцію) які будуть надані Замовнику при постачанні кожної партії продукції або окремого виробу. Учасником №3 було надані «Паспорти на обладнання» на форсунки до спрея Hunter тип А серія PRO чотирьох видів (форсунка до спрея Hunter 10А серія PRO, форсунка до спрея Hunter 12А серія PRO, форсунка до спрея Hunter 15А серія PRO та форсунка до спрея Hunter 17А серія PRO) в одному «Паспорті», хоча дані форсунки є окремим видом виробу та виготовляються окремими партіями, відповідно мають окремі паспорти. Враховуючи, що Учасник №3 надав гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації, і що він зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни (36_[01-09-2025 09.16.02]Гарантійний лист_наявність товару.pdf), то він мав мати всю необхідну інформацію про якісні та технічні характеристики виробів (документи що підтверджують якість кожної партії продукції або окремого виробу), але не надав. 5. Крім того, згідно Тендерної документації Додаток №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» від Учасника вимагались копії зразків документів, що підтверджують якість кожної партії продукції або окремого виробу (паспорт та/або сертифікат якості, етикетка, еталонний зразок, креслення, інше, згідно вимог НТД на продукцію) які будуть надані Замовнику при постачанні кожної партії продукції або окремого виробу. Учасником №3 було надані «Паспорти на обладнання» на ротатори Hunter MP шести видів (Ротатор Hunter MP100090 (90° — 210°), Ротатор Hunter MP1000360 (360°), Ротатор Hunter MP200090 (90° — 210°), Ротатор Hunter MP2000360 (360°), Ротатор Hunter MPCORNER (45°–105°) та Ротатор Hunter MP 800SR90 (90° — 210°)) в одному «Паспорті», хоча дані ротатори є окремим видом виробу та виготовляються окремими партіями, відповідно мають окремі паспорти. Враховуючи, що Учасник №3 надав гарантійний лист щодо наявності у нього товару, що постачається, в повному обсязі відповідно до вимог документації, і що він зобов’язується поставити товар у визначені договором терміни (36_[01-09-2025 09.16.02]Гарантійний лист_наявність товару.pdf), то він мав мати всю необхідну інформацію про якісні та технічні характеристики виробів (документи що підтверджують якість кожної партії продукції або окремого виробу), але не надав. Відповідно до пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та з огляду на практику АМКУ до документів при відсутності яких не надаються 24 години на виправлення невідповідностей, належать документи на підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (відсутність документів; надання документів інших, ніж вимагались тендерною документацією; надання документів, якими не підтверджена вся інформація про необхідні характеристики предмета закупівлі, тощо). Приклади рішень Комісії: № 17719-р/пк-пз (UA-2024-09-11-013627-a); № 13379-р/пк-пз (UA-2024-07-10-004914-a); № 14677-р/пк-пз (UA-2024-07-05-006418-a); № 16630-р/пк-пз (UA-2024-09-11-003688-a). Враховуючи вище зазначене, відсутні підстави для застосування положень пункту 43 Особливостей, щодо надання 24 годин на усунення невідповідностей. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Пекур Андрій Миколайович (код ЄДРПОУ: 2903521299) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами розгляду пропозиції та наданих документів, встановлено, що пропозиція - Учасника №3 - ФОП Пекур Андрій Миколайович (код ЄДРПОУ: 2903521299) не відповідає вимогам тендерної документації замовника, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню: відповідно абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. ВИРІШЕНО: Відхилити тендерну пропозицію учасника - ФОП Пекур Андрій Миколайович (код ЄДРПОУ: 2903521299) (UA-2025-08-22-000658-a) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
08.10.2025 15:21
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
01.10.2025 15:31
Витяг з ЄДР
01.10.2025 15:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 09:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
576 138.12 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва
Контактний телефон:
380939904463,380985807274
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
576 138.12 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Деснянського району м. Києва
Контактний телефон:
380939904463,380985807274
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності