Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з прибирання від Фонд розвитку інновацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-22-000051-a
Id Tender d8f9bc2e643d42db9197a1eb0552c2a6
План UA-P-2025-08-22-000061-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.08.2025 07:18
Остання зміна 24.09.2025 07:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 233 044 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 200 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.08.2025 07:18 до 03.09.2025 20:00
Завершено
Період уточнень
з 22.08.2025 07:18
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.08.2025 07:18
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 13:18
до 10.09.2025 07:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 07:23
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2025 07:23
до 24.09.2025 07:00
Період уточнень
з 22.08.2025 07:18 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.08.2025 07:18 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 13:18 до 10.09.2025 07:23
Період кваліфікації
з 04.09.2025 13:18 до 10.09.2025 07:23
Основні параметри
Послуги з прибирання
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція – українська. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 233 044 грн.
Послуги з прибирання
Назва предмета закупівлі
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
2 233 044 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11200,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.09.2025 12:19
Закінчення аукціону
04.09.2025 13:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з прибирання
Код ДК 021:2015
90919200-4 - Послуги з прибирання офісних приміщень
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2026 07:21
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник щомісячно, упродовж 5 (п'яти) робочих днів з моменту підписання сторонами Акту за попередній розрахунковий місяць, здійснює оплату за надані Послуги.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Прядун Валерій Сергійович"
Пропозиція:
1 607 640 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІТ КЛІН"
Пропозиція:
1 908 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ"
Пропозиція:
1 664 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНВАЙТ СИСТЕМС"
Пропозиція:
1 908 780 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
2 095 659.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДАН ДЕВЕЛОПМЕНТ"
Пропозиція:
1 687 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СИДОРЕНКО З. О.
Пропозиція:
1 665 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"
Пропозиція:
1 596 590 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.09.2025 12:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 18:57
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
22.08.2025 07:16
-
22.08.2025 07:16
Проект договору
22.08.2025 07:16
-
22.08.2025 07:16
-
22.08.2025 07:16
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Олена Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380662503899
Замовник
ЄДРПОУ
42688455
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Отто Шмідта, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з прибирання
Період вимог/скарг з 10.09.2025 07:23 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 13:18 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 07:23
Довідка НАЗК
10.09.2025 07:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.09.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 07:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.08.2025 07:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС» (далі – Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено таке. 1. Учасник є юридичною особою та підписантом тендерної пропозиції є директор, разом з цим Учасником в електронній системі закупівель не розміщено (не завантажено): 1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджуються, а саме: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо). 2. Тендерною документацією встановлено вимогу: 2.1. Частиною другою підпункту 6.1.2 пункту 6.1. підрозділу 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпунктом 4.1. Додатку 4, для підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі надається: ? для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо) (для юридичних осіб); ? паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів) або паспортом у формі ID-картки (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності - довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням права на підпис документів, що входять до складу тендерної пропозиції, разом з документом, що у відповідності до цього пункту підтверджує повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 3.3 підрозділу 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 3.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджуються, а саме: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи тендерної пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників тощо).
Створено
08.09.2025 19:30
Надати до
09.09.2025 19:30
Договір
UA-2025-08-22-000051-a-b1
Підписаний і діє
Номер
25-23/09П
1 596 590 грн.
1 330 491.67 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2025
Строк дії договору з
23.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з прибирання
Номенклатура
Послуги з прибирання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фонд розвитку інновацій
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42688455

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"
Повна назва
ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44727747

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2025 07:00
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 233 044 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 20:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 233 044 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 20:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності