Звернення:
За тендером : Послуги з прибирання
Тема:
звернення
Зміст:
Шановний Замовнику,
Згідно з проєктом Договору передбачено наступне положення:
«7.2. За порушення умов Договору щодо повноти та якості наданих Послуг (результатів Послуг) Виконавець сплачує Замовнику штраф у розмірі 10% ціни Договору».
Просимо розглянути можливість внесення змін до вказаного пункту, оскільки:
Формулювання «повнота та якість послуг» є оціночним і може бути використане неоднозначно.
Існує ризик зловживань, що фактично позбавить контракт рентабельності.
У разі виявлення недоліків Виконавець має можливість їх усунути, що може бути передбачено в Договорі (наприклад, шляхом складання акта недоліків та встановлення строку на усунення).
З огляду на викладене, вважаємо доцільним встановити більш справедливий розмір санкції, наприклад, у відсотках від місячної вартості послуг, а не від повної ціни Договору, тощо (хоча навіть від місячної це досить велика сума).
Дата оприлюднення звернення:
22.08.2025 12:46
Проєктом договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено, що у випадку наявності у Замовника зауважень до наданих послуг такі недоліки усуваються виконавцем протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання мотивованої відмови від прийняття послуг від Замовника. Таким чином для виконавця передбачено механізм усунення недоліків щодо якості послуг.
Поряд з цим, Замовник передбачив механізм захисту себе від невиконання умов договору, зокрема і випадку якщо Виконавець не бажає усувати недоліки своїх послуг.
Ураховуючи наведене внесення змін не є доцільним.
Дата оприлюднення відповіді:
25.08.2025 19:47