Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-013035-a
Id Tender 9f34ae72b5574c84aba9a8e7e44b8cff
План UA-P-2025-08-21-015750-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 21:47
Остання зміна 02.10.2025 10:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 466 967.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
594 669.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 21:45 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 21:45
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 21:45
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2025 11:45
до 26.09.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2025 17:04
до 02.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 26.09.2025 16:56
до 02.10.2025 10:26
Період уточнень
з 21.08.2025 21:45 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 21:45 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2025 11:45 до 26.09.2025 16:56
Період кваліфікації
з 18.09.2025 11:45 до 26.09.2025 16:56
Основні параметри
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
59 466 967.2 грн.
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Очікувана вартість
59 466 967.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
594669,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
1 189 339
Аукціон
Cтарт аукціону
18.09.2025 11:10
Закінчення аукціону
18.09.2025 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область»
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
11566, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О060713 Поліське -Гулянка через Ришавку, на ділянці км 0+000 - км 8+350
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Поточні та остаточний розрахунки за надання послуг Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг форма КБ-2в (УПВ) та Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат форма (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
41 810 660 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
Пропозиція:
42 225 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"
Пропозиція:
59 400 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП РОМА
Пропозиція:
42 229 903.38 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 18.09.2025 11:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 18:41
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анастасія КАЛІНКО
Електронна пошта
Телефон
+380412404706
Сайт:
https://architect-zt.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
39932654
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг)
Період вимог/скарг з 19.09.2025 17:04 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 11:45 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 21:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 21:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 26.09.2025 16:56 по 02.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.09.2025 17:04 по 18.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
26.09.2025 16:56
Довідка НАЗК
26.09.2025 16:56
Повідомлення про рішення
25.09.2025 16:02
Електроний протокол про продовження строку
19.09.2025 17:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 21:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 21:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з ч. 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
25.09.2025 16:02
Дата кінця розгляду
18.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією наступного змісту: 1. Відповідно до умов п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються, зокрема, копія (-ї) договору (-ів), в якому (-их) зазначається найменування/тип та марка (-и) транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, тощо, які мають відповідати найменуванню (-ям) та марці (-кам) свідоцтв про реєстрацію відповідної техніки/ іншим документам, що посвідчують право власності (обліку) обладнання (у разі якщо найменування та марка передбачені підтверджуючими документами). Також договір (-и) має (-ють) бути укладений (-і) на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його (їх) пролонгації, у разі якщо його (їх) строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг. У наданих на підтвердження права користування технікою Договорі про надання послуг № 25/08/25 від 25.08.2025, що укладений з ТОВ «ГНЕЙС-С» та Договорі про надання послуг № 26/08/25 від 26.08.2025 контрагентом, якого є ПП «Миколаївмагістраль», в п. 1.4. яких зазначається, що в замовленнях сторони узгоджують перелік будівельних машин і механізмів, якими надається послуга, ціну, об’єкт Замовника, а також строк надання послуг, що є невід’ємною частиною договору. Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні згадувані додатки до договорів, що суперечить вищевказаній умові тендерної документації. 2. Пунктом 1 Додатку № 1 до тендерної документації передбачається, що на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Як вбачається зі змісту згаданої форми 1, а саме колонки 2 «Найменування згідно переліку необхідної техніки», учасникам необхідно при її заповненні вказати відповідну інформацію. Однак, в колонці 2 пункту 11 наданої Учасником Довідки № 58/14 від 26.08.2025, найменування зазначено як «машини поливально-мийні» замість «машина поливально-мийна», що не відповідає вищевказаній умові тендерної документації. 3. Згідно умов п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації, в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Всупереч даній умові, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інвентарна картка б/н від 31.12.2019 на компресор АС100VG, інформація про яку зазначається у п. 18 № 58/14 від 26.08.2025 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника. 4. Відповідно до умов п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. В підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, необхідно надати копії наказів про призначення на посаду, або наказів про сумісництво/суміщення, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його (їх) пролонгації, у разі якщо його (їх) строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Мінімальний перелік обов’язкових працівників для надання послуг відповідно до вимог тендерної документації включає, зокрема, наявність в Учасника на підприємстві начальника дільниці або іншої особи, яка виконує його функції (не менше 1). Учасником було надано Довідку за вих. № 58/16-В від 26.08.2025, пункт 2 якої містить інформацію стосовно наявності штатного співробітника Котоуча А.В., що працює на посаді виконавця робіт (начальника дільниці). Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній наказ про покладення обов’язків виконання функцій начальника дільниці на виконавця робіт Котоуча А.В. Таким чином, вбачається наявність невідповідності у частині поданих учасником документів. До того ж, в колонці 2 пунктів 6, 17, 19 Довідки за вих. № 58/16-В від 26.08.2025 про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід найменування посад спеціалістів не відповідають наказам про їх призначення. У зв’язку з чим існує розбіжність між поданими документами та вимогами п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
25.09.2025 16:12
Надати до
26.09.2025 16:12
Договір
UA-2025-08-21-013035-a-a1
Підписаний і діє
Номер
№ 20-25
42 225 000 грн.
35 187 500 грн.
З ПДВ
Підписано
02.10.2025
Строк дії договору з
02.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область»
Номенклатура
«Поточний ремонт дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39932654

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40445002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-23-000031
Дата створення проекту
23.10.2025 11:01
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
23.10.2025 12:09
Дата завершення моніторингу
14.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 14 UA-2025-08-21-013035-a 21.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.10.2025 00:00
Документи рішення
23.10.2025 12:09
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з поточного ремонту дорожнього покриття автомобільної дороги загального користування місцевого значення О060713 Поліське - Гулянка через Ришавку на ділянці км 0+000 - км 8+350, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45233142-6 – Ремонт доріг), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-21-013035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
27.10.2025 11:17
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 11:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 466 967.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 466 967.2 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380412404706
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності