Показати схожі тендери

Закупівля Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON від Військова частина А7382.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-21-012753-a
Id Tender d719e92c31ff405598574ad79cf162ad
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 19:53
Остання зміна 15.09.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
476 381.67 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 381.91 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 00:01 до 30.08.2025 00:01
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 19:53
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:38
до 03.09.2025 12:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 12:16
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2025 12:16
до 15.09.2025 15:53
Період уточнень
з 21.08.2025 19:53 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:38 до 03.09.2025 12:16
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:38 до 03.09.2025 12:16
Основні параметри
Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
476 381.67 грн.
Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON
Назва предмета закупівлі
Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON
Очікувана вартість
476 381.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2381,91
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 13:09
Закінчення аукціону
01.09.2025 13:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON
Код ДК 021:2015
22610000-9 - Друкарська фарба
Кількість
445
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Одеська область, м. Одеса
Дата постачання по
25.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів (за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на відповідні зобов’язання.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "САНТАРЕКС"
Пропозиція:
437 600 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Пропозиція:
437 568.09 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙПІМОЛ"
Пропозиція:
440 000 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 13:09
Документи закупівлі
21.08.2025 19:53
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Назар Самсоненко
Електронна пошта
Телефон
+380970224508
Замовник
ЄДРПОУ
26630613
Повна назва
Військова частина А7382
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON
Період вимог/скарг з 03.09.2025 12:16 по 06.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 13:38 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
03.09.2025 12:16
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) встановлено, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуюче зазначене є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей у наступній редакції: Так, пунктом 1.5 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). Проте, учасником ТОВ «ІНСІТ», код ЄДРПОУ 21607462 не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 44 глави V Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VIII встановлено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Разом з тим, рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними зборами учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Таким чином, Учасником не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю, що в свою чергу свідчить про невідповідність вимогам Оголошення. Враховуюче зазначене, учасник Учасником ТОВ «ІНСІТ», код ЄДРПОУ 21607462 повинен завантажити рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину - договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою), з урахуванням вимог встановлених Оголошенням. Крім того, пунктом 1.7 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що «Учасник надає Довідку «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання) наступного змісту» (форма таблиці відображена в п.1.7 Додатку 2 до Оголошення). Учасником надано документ (файл) з назвою «Відомості про Учасника закупівлі» від 29.08.2025 року, однак, який не містить рядку з інформацією щодо використання печатки Учасником в якому зазначається інформація про здійснення Учасником діяльності з печаткою або без печатки. Враховуюче зазначене, учасник Учасником ТОВ «ІНСІТ», код ЄДРПОУ 21607462 повинен завантажити Довідку «Інформація про право підписання договору про закупівлю та відомості про учасника закупівлі», зокрема додати інформацію щодо використання печатки Учасником. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Створено
02.09.2025 09:33
Надати до
03.09.2025 09:33
Договір
UA-2025-08-21-012753-a-b1
Підписаний і діє
Номер
58/25
437 568 грн.
364 640 грн.
З ПДВ
Підписано
14.09.2025
Строк дії договору з
14.09.2025
по
25.12.2025
Номенклатура
445 (штуки)
Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON
Номенклатура
Контейнери з чорнилами для принтерів та багатофункціональних пристроїв EPSON
Кількість
445
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 25 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А7382
Повна назва
Військова частина А7382
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26630613

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Сучасні інформаційні технології «Інсіт»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21607462

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.09.2025 15:53
-
15.09.2025 15:52
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
476 381.67 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:01
Замовник:
Військова частина А7382
Контактний телефон:
+380970224508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
476 381.67 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:01
Замовник:
Військова частина А7382
Контактний телефон:
+380970224508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності