Показати схожі тендери

Закупівля Автобуси пасажирські від КП Комунтранссервіс.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-08-21-012094-a
Id Tender 535407a9583447adaf00f0a31dfb8aa1
План UA-P-2025-08-21-013173-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.08.2025 18:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Автобуси пасажирські
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-24-003907-a/print/report/html
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Опис предмета закупівлі
Автобус пасажирський
Код ДК 021:2015
34121000-1 - Міські та туристичні автобуси
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Пушкінська, будинок 44
Дата постачання по
31.12.2025 17:20
Позиція : №2 1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Опис предмета закупівлі
Автобус пасажирський
Код ДК 021:2015
34121000-1 - Міські та туристичні автобуси
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Пушкінська, будинок 44
Дата постачання по
31.12.2025 17:20
Позиція : №3 1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Опис предмета закупівлі
Автобус пасажирський
Код ДК 021:2015
34121000-1 - Міські та туристичні автобуси
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Пушкінська, будинок 44
Дата постачання по
31.12.2025 17:20
Позиція : №4 1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Опис предмета закупівлі
Автобус пасажирський
Код ДК 021:2015
34121000-1 - Міські та туристичні автобуси
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Пушкінська, будинок 44
Дата постачання по
31.12.2025 17:20
Позиція : №5 1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Опис предмета закупівлі
Автобус пасажирський
Код ДК 021:2015
34121000-1 - Міські та туристичні автобуси
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Пушкінська, будинок 44
Дата постачання по
31.12.2025 17:20
Позиція : №6 1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Опис предмета закупівлі
Автобус пасажирський
Код ДК 021:2015
34121000-1 - Міські та туристичні автобуси
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, вул. Пушкінська, будинок 44
Дата постачання по
31.12.2025 17:20
Документи закупівлі
21.08.2025 18:18
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Думанська Марина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978866598
Замовник
ЄДРПОУ
37368735
Повна назва
КП Комунтранссервіс
Поштовий індекс
32300
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Кам'янець-Подільський
Адреса
вулиця Привокзальна, 27
Кваліфікація
Договір
UA-2025-08-21-012094-a-c1
Підписаний і діє
Номер
48
9 999 600 грн.
9 999 600 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.08.2025
Строк дії договору з
21.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Номенклатура
Автобус пасажирський
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Номенклатура
Автобус пасажирський
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Номенклатура
Автобус пасажирський
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Номенклатура
Автобус пасажирський
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Номенклатура
Автобус пасажирський
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (Одиниця)
Автобус пасажирський
Номенклатура
Автобус пасажирський
Кількість
1
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Комунтранссервіс
Повна назва
КП Комунтранссервіс
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37368735

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «Лістед»
Повна назва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45164160

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 18:15
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-03-000055
Дата створення проекту
03.09.2025 13:19
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
03.09.2025 14:51
Дата завершення моніторингу
25.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 023-98-19
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.09.2025 № 231 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2025-08-21-012094-a 21.08.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.09.2025 00:00
Документи рішення
03.09.2025 14:51
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автобусів пасажирських (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-21-012094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформації та відповідних документів (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Лістед» (код ЄДРПОУ 45164160), з яким укладений договір про закупівлю товару від 21.08.2025 № 48 без використання електронної системи закупівель? 3. Надати пояснення щодо невідповідності технічних характеристик предмета закупівлі за договором від 21.08.2025 № 48 (автобуси пасажирські) технічному завданню до предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) відміненних відкритих торгів UA-2025-04-24-003907-a, зокрема щодо повної маси та розміру шин. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.09.2025 14:48
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 14:49
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі автобусів пасажирських (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-21-012094-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Інформації та відповідних документів (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «Лістед» (код ЄДРПОУ 45164160), з яким укладений договір про закупівлю товару від 21.08.2025 № 48 без використання електронної системи закупівель? 3. Надати пояснення щодо невідповідності технічних характеристик предмета закупівлі за договором від 21.08.2025 № 48 (автобуси пасажирські) технічному завданню до предмета закупівлі (додаток 1 до тендерної документації) відміненних відкритих торгів UA-2025-04-24-003907-a, зокрема щодо повної маси та розміру шин. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
11.09.2025 16:16
Орган перевірки
17.09.2025 00:00
Документи повідомлення
11.09.2025 16:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Замовник:
КП Комунтранссервіс
Контактний телефон:
+380978866598
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
КП Комунтранссервіс
Контактний телефон:
+380978866598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності