Показати схожі тендери

Закупівля Вікна металопластикові, Двері металопластикові від Маріупольський будівельний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-011519-a
Id Tender 4d5c6b4d5bb34d69872aa70d6096a121
План UA-P-2025-08-21-013774-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.08.2025 16:50
Остання зміна 03.09.2025 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
190 600 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
955 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 16:49 до 29.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 16:49
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 16:49
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 18:00
до 03.09.2025 16:12
Залишилось 1 днів 13 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 16:12
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.09.2025 16:12
-
Період уточнень
з 21.08.2025 16:49 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 16:49 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 18:00 до 03.09.2025 16:12
Період кваліфікації
з 29.08.2025 18:00 до 03.09.2025 16:12
Основні параметри
Вікна металопластикові, Двері металопластикові
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
190 600 грн.
Вікна металопластикові, Двері металопластикові
Назва предмета закупівлі
Вікна металопластикові, Двері металопластикові
Очікувана вартість
190 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
955,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 6 (штуки)
Вікна металопластикові тип 1
Опис предмета закупівлі
Вікна металопластикові тип 1
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Свободи,36
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 12 (штуки)
Вікна металопластикові тип 2
Опис предмета закупівлі
Вікна металопластикові тип 2
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Свободи,36
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №3 4 (штуки)
Вікна металопластикові Тип 3
Опис предмета закупівлі
Вікна металопластикові Тип 3
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Свободи,36
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Двері металопластикові
Опис предмета закупівлі
Двері металопластикові
Код ДК 021:2015
44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Свободи,36
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець повинен сплатити поставлений товар не пізніше 15 днів з дати поставки Товару Постачальника. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
170 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 16:49
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
21.08.2025 16:43
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білай Антон Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380629587544
Замовник
ЄДРПОУ
01242886
Назва (англійською мовою)
Mariupol Construction Professional College
Повна назва
Маріупольський будівельний фаховий коледж
Повна назва (англійською мовою)
Mariupol Construction Professional College
Поштовий індекс
87526
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Маріуполь
Адреса
проспект Свободи, 90
Кваліфікація
Лот № 1 Вікна металопластикові, Двері металопластикові
Період вимог/скарг з 03.09.2025 16:12 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 18:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
03.09.2025 16:10
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
29.08.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «код за ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби» (Вікна металопластикові, Двері металопластикові) було подано 1 (одну) тендерну пропозицію, а саме: • ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ". Відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості) якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 Особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. Замовником проведено розгляд пропозиції ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" щодо закупівлі «код за ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби» (Вікна металопластикові, Двері металопластикові). Відповідно до пункту 43 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника «код за ДК 021:2015: 44220000-8: Столярні вироби» (Вікна металопластикові, Двері металопластикові) виявлено невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією: 1. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник надає інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівника/ів відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору. З метою своєчасного виконання умов договору учасник повинен мати в штаті не менше 5 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року. Учасником надано довідку про наявність п’яти працівників, однак тендерна пропозиція не містить Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звіт із праці за ІV квартал 2024 року. Тобто, Учасником не підтверджено наявність в штаті не менше 5 осіб документально та в спосіб, визначений кваліфікаційним критерієм. Підсумовуючи вищевказане існує необхідність направити ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей. 2. Зобов’язати ФОП "СУХАРЬ АНДРІЙ ІВАНОВИЧ" виправити невідповідність в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - Надати документи, що підтверджують наявність в штаті не менше 5 осіб. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Створено
02.09.2025 12:17
Надати до
03.09.2025 12:17
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
190 600 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 18:00
Замовник:
Маріупольський будівельний фаховий коледж
Контактний телефон:
380629587544
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
190 600 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 18:00
Замовник:
Маріупольський будівельний фаховий коледж
Контактний телефон:
380629587544
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності