Показати схожі тендери

Закупівля Мобільний гусеничний сходолаз (сходовий підйомник) для транспортування людей в інвалідному візку від НУ "Львівська політехніка".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-011316-a
Id Tender 21cf8b23d31d45cbb9359a97a410a01e
План UA-P-2025-08-21-012401-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.08.2025 16:34
Остання зміна 09.09.2025 09:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
329 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 292 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 16:34 до 29.08.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 16:34
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 16:34
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 17:00
до 09.09.2025 09:39
Залишилось 22 год. 43 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 18:05
до 15.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.09.2025 09:39
-
Період уточнень
з 21.08.2025 16:34 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 16:34 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 17:00 до 09.09.2025 09:39
Період кваліфікації
з 29.08.2025 17:00 до 09.09.2025 09:39
Основні параметри
Мобільний гусеничний сходолаз (сходовий підйомник) для транспортування людей в інвалідному візку
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
329 200 грн.
Мобільний гусеничний сходолаз (сходовий підйомник) для транспортування людей в інвалідному візку
Назва предмета закупівлі
Мобільний гусеничний сходолаз (сходовий підйомник) для транспортування людей в інвалідному візку
Очікувана вартість
329 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3292,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Мобільний гусеничний сходолаз (сходовий підйомник) для транспортування людей в інвалідному візку
Код ДК 021:2015
33192600-8 - Медичне підіймальне устаткування
Код НК 024:2023
17819 Підіймач інвалідного візка/пасажира
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79013, Україна, Львівська область, Львів, Митрополита Андрея, 5
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяоплата 100%, протягом 90 календарних днів з дня (дати) отримання товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УНІКАР-Авто"
Пропозиція:
325 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 16:34
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василишин Христина Теодорівна
Електронна пошта
Телефон
380977112859
Сайт:
http://www.lp.edu.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02071010
Повна назва
НУ "Львівська політехніка"
Поштовий індекс
79013
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
м. Львів, вул. С. Бандери,12, корпус 13
Кваліфікація
Лот № 1 Мобільний гусеничний сходолаз (сходовий підйомник) для транспортування людей в інвалідному візку
Період вимог/скарг з 03.09.2025 18:05 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 17:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Переможець
Документи кваліфікації
03.09.2025 18:05
Довідка НАЗК
03.09.2025 18:05
Повідомлення про рішення
29.08.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог підпункту 4.3. пункту 4 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки про наявність в Україні сервісного центру, який може здійснити гарантійні зобов’язання щодо запропонованого товару у довільній формі з інформацією про назву, місцезнаходження та контактними даними відповідного сервісного центру, учасником надано відповідну довідку (інформацію) Вих. №17 від 27.08.2025р. (файл «17. Довідка про гарантіне обслуговування і сервісний центр.pdf»), проте не зазначено контактних даних. 1.2. У складі тендерної пропозиції учасника відсутній документ, який підтверджує стосунки учасника із виробником запропонованого товару: виданий учаснику виробником сертифікат дистриб’ютора/дилера/партнера; або документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі вказаного в електронній системі закупівель, виданий виробником (або уповноваженим виробником офіційним представником чи офіційним дистриб’ютором виробника) пропонованого товару з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з подібною за змістом інформацією (авторизаційний лист, лист про уповноваження, тощо) згідно вимог підпункту 4.3. пункту 4 розділу 7 додатку 1 до тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення, за умови, що це не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 2.1. надати уточнену довідку про наявність в Україні сервісного центру, який може здійснити гарантійні зобов’язання щодо запропонованого товару із зазначенням його контактних даних; 2.2. надати документ, який підтверджує стосунки учасника із виробником запропонованого товару: виданий учаснику виробником сертифікат дистриб’ютора/дилера/партнера; або документ із зазначенням замовника цієї закупівлі та номера оголошення про проведення цієї закупівлі вказаного в електронній системі закупівель, виданий виробником (або уповноваженим виробником офіційним представником чи офіційним дистриб’ютором виробника) пропонованого товару з інформацією про представництво учасником інтересів виробника або про уповноваження учасника на реалізацію товару цього виробника або про підтвердження можливості учасника постачати відповідний товар або з подібною за змістом інформацією (авторизаційний лист, лист про уповноваження, тощо).
Створено
02.09.2025 17:38
Надати до
03.09.2025 17:38
Період вимог/скарг з 09.09.2025 09:39 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 09:39 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Відхилено
Документи кваліфікації
09.09.2025 09:39
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
09.09.2025 09:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
329 200 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 17:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
329 200 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 17:00
Замовник:
НУ "Львівська політехніка"
Контактний телефон:
380977112859
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності