Повний опис умов та розміру надання забезпечення
1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг (перелік обладнання та матеріально-технічної бази, які необхідні та достатні для надання послуг, наприклад: склади, приміщення, харчоблоки, транспортні засоби, холодильне обладнання тощо), визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/ користування.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності /володіння/ користування відповідним майном. При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи, а також договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально, у тому числі:
1.3. на підтвердження наявності складів, приміщень та харчоблоків учасник має надати документальне підтвердження у вигляді:
- договорів про право власності або інших правочинів, що підтверджують право власності учасника закупівлі, завірених належним чином;
- договорів оренди / суборенди, лізингу / сублізингу об’єктів матеріально-технічної бази та інших правочинів, передбачених законодавством, завірених належним чином;
- актів приймання-передачі об’єктів матеріально-технічної бази або інших документів, передбачених умовами договорів або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі об’єктів матеріально-технічної бази, завірених належним чином;
cвідоцтво/ сертифікат про калібрування камер (камери) для зберігання продуктів харчування. (для продукції, яка потребує дотримання температурного режиму – калібрування холодильної камери / калібрування морозильної камери). На підтвердження сертифікату калібрування надати атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії, який видав сертифікат про відповідність.
- Договор(и) про надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції на складські приміщення та транспортні засоби, чинні до кінця 2025 року, та акти надання послуг з дератизації, дезінсекції, дезінфекції складських приміщень та дезінфекції транспортних засобів зазначених учасником у тендерній пропозиції за останній місяць до дати подання тендерної пропозиції учасника.
- Гарантійний лист, складений у довільній формі, із зобов’язанням учасника надання можливості Замовнику здійснити перевірку обладнання та матеріально-технічної бази учасника та ознайомитись з оригіналами документів, наданих учасником у складі тендерної пропозиції
1.4. на підтвердження наявності cпеціалізованих транспортних засобів учасник має надати документальне підтвердження у вигляді:
- або свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інших документів, які відповідно до законодавства, посвідчує право власності (обліку), завірені належним чином;
- або договорів оренди / суборенди, лізингу / сублізингу спеціалізованого транспортного засобу та інших правочинів, передбачених законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить учаснику процедури закупівлі не на праві власності), завірених належним чином таким учасником;
- або актів приймання-передачі спеціалізованого транспортного засобу або інших документів, передбачених умовами договорів або законодавством, що підтверджують передання учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу, завірених належним чином таким учасником;
Довідка/довідки про санітарну обробку транспортного засобу/ транспортних засобів з відміткою про проведення санітарної обробки кожного з транспортного засобу/ транспортних засобів, якими буде здійснюватись перевезення предмету закупівлі, дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Спеціалізований автотранспорт повинен проходити контроль з виявлення бактеріологічного забруднення, що підтверджується актами виконаних робіт з виявлення бактеріологічного забруднення та єкспертні висновки (на змиви кузову(ів) автотранспорту: БГКП, S. бактерії родини сальмонел: з середини; підлоги автотранспорту; бокової лівої стінки автотранспорту; бокової правої стінки автотранспорту, стелі автотранспорту; дверей автотранспорту)
Спеціалізований автотранспорт повинен обов’язково проходити технічний контроль, що підтверджується протоколом перевірки технічного стану транспортного засобу.
У разі здійснення санітарної обробки транспортного засобу/ транспортних засобів спеціалізованою організацією – учасник у складі тендерної пропозиції учасник надає договір/договори про надання послуг з санітарної обробки транспортного засобу/ транспортних засобів, якими буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі.
свідоцтво/ сертифікат калібрування на холодильну установку, що використовується на автотранспортному засобі (1-2 машини при допомозі якої (яких) буде підтримуватись температурний режим під час транспортування продуктів , які потребують дотримання температурного режиму ). На підтвердження сертифікату калібрування надати атестат про акредитацію калібрувальної лабораторії, який видав сертифікат про відповідність.
У разі, якщо учасник самостійно здійснює санітарну обробку транспортного засобу/ транспортних засобів, учасником надається/надаються наступні документи:
- наказ учасника про призначення особи відповідальною за проведення санітарної обробки автотранспортного/транспортних засобу/засобів;
- довідку у довільній формі, в якій необхідно зазначити наступне: де, яким чином та якою особою проводиться і буде проводитися під час виконання договору санітарна обробка транспортного/транспортних засобу/засобів, яким/якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі;
- свідоцтва про проходження підвищення кваліфікації та перепідготовки молодших медичних і фармацевтичних працівників або довідки про проведення гігієнічного навчання з питань проведення санітарної обробки особи суб’єкта господарювання, відповідальної за проведення санітарної обробки харчового транспорту, до проведення робіт з санітарної обробки;
- особистої медичної книжки (за формою 1-ОМК) особи суб’єкта господарювання, відповідальної за проведення санітарної обробки харчового транспорту, з відміткою лікаря про проходження медогляду.
Рішення про державну реєстрацію потужностей, видана на ім’я оператора ринку, який здійснює транспортування у передбачуваних Законом порядку (сканкопія з оригіналу).
Якщо учасник процедури закупівлі не має відповідної власної технічної бази та фахівців відповідної кваліфікації для здійснення щозмінної перевірки транспортних засобів, здійснюючих доставку товарів замовнику, він забезпечує щозмінну перевірку технічного стану транспортних засобів учасника за договором/ договорами з автотранспортним підприємством/ автотранспортними підприємствами, яке/ які в змозі забезпечити таку перевірку згідно із законодавством. У разі здійснення щозмінної перевірки технічного стану транспортних засобів учасника автотранспортним підприємством/ автотранспортними підприємствами, у складі тендерної пропозиції учасник надає сканкопію/ сканкопії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та сканкопії з оригіналу не менш, ніж двох актів виконаних робіт/ наданих послуг за кожним з договорів.
Якщо учасник процедури закупівлі не має лікаря лікувального профілю та/або молодшого медичного працівника з медичною освітою за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа», для здійснення медичного огляду водіїв транспортних засобів, здійснюючих доставку товарів замовнику, у складі тендерної пропозиції учасник надає сканкопію/ сканкопії з оригіналу/ оригіналів договору/ договорів щодо надання даних послуг та сканкопії з оригіналу не менш, ніж двох актів виконаних робіт/ наданих послуг за кожним з договорів.
1.5. Договори та інші правочини, передбачені законодавством мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції та містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк надання зазначених послуг, у разі якщо їх строк менше строку договору про закупівлю
1.6. Надати інформацію щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених статтями 23 та 25 Закону № 771, виданого на ім’я Учасника.
1.7. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на потужностях.
1.8- Надати оригінал або копію Сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або (ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018)), який засвідчує, що учасник закупівлі впроваджує та використовує систему управління безпечністю харчових продуктів, виданий на ім'я Учасника та дійсного на період проведення тендеру або більш пізню дату, що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестат акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат;
1.9 Надати оригінал або копію Сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ІDT), який засвідчує що учасник закупівлі впроваджує та використовує систему управління якістю виданий на ім'я Учасника та дійсного на період проведення тендеру або більш пізню дату, що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестат акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат;
1.10 Надати лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля та надати оригінал або копію Сертифікату згідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестат акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат, та виданий на ім’я учасника закупівлі;
1.11 Надати оригінал або копію сертифікату українського стандарту (з наявністю підпису та печатки), що виданий акредитованим органом сертифікації, ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019) - Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, а також атестат акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат, виданий на ім’я учасника закупівлі.
1.12 Чинний Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) виданий на ім’я Учасника. Сфера сертифікації – виробництво, торгівля, складування, зберігання, транспортування - якщо учасник є виробником предмету закупівлі або торгівля, складування, зберігання, транспортування –якщо учасник не є виробником товару.
1.13. В разі залучення учасником перевізника або іншої особи, яка буде надавати послуги щодо транспортування продуктів харчування, учасник у складі пропозиції повинен надати додатково наступні документи:
- оригінал або копію Сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) або (ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018)), який засвідчує, що перевізник додержується системи керування безпечністю харчових продуктів стосовно надання послуг з транспортування (перевезення, розвантаження, завантаження) харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами і напоями, та дійсного на період проведення тендеру або більш пізню дату, що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестат акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат;
- оригінал або копію Сертифікату про відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, ІDT), який засвідчує що перевізник додержується системи управління якістю стосовно надання послуг з транспортування (перевезення, розвантаження, завантаження) харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами і напоями та дійсного на період проведення тендеру або більш пізню дату, що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестат акредитації зі органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат;
- оригінал або копію Сертифікату згідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», який засвідчує що перевізник додержується системи екологічного управління стосовно надання послуг з транспортування (перевезення, розвантаження, завантаження) харчових продуктів, оптової торгівлі харчовими продуктами і напоями, дійсного на період проведення тендеру або більш пізню дату, що виданий акредитованим органом сертифікації, а також, атестат акредитації органу оцінювання, який видав вказаний сертифікат.
У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник/Перевізник повинен надати Звіт про результати останньої перевірки сертифікованої системи акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі та атестат про акредитацію органу оцінювання, який видав сертифікат про відповідність.
1.12 Сканкопія з оригіналу акту за 2025р , складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника та Перевізника.
1.13 Сканкопія з оригіналу акту за 2025 р., або лист територіального органу Держпродспоживслужби, складеного за результатами проведеного заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР виданий на ім’я Учасника та Перевізника.