Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області від Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-010622-a
Id Tender ecbd7cc184bb411ba1194542c7ca2dc5
План UA-P-2025-08-21-000317-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 16:13
Остання зміна 28.10.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 967 949.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 839.75 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 16:13 до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 16:13
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 16:13
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:14
до 17.10.2025 15:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.10.2025 11:02
до 23.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.10.2025 15:40
до 28.10.2025 11:20
Період уточнень
з 21.08.2025 16:13 до 19.09.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 16:13 до 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:14 до 17.10.2025 15:40
Період кваліфікації
з 22.09.2025 12:14 до 17.10.2025 15:40
Основні параметри
Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 967 949.6 грн.
Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
Примітки
Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів згідно з бюджетними призначеннями та співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility. При виникненні бюджетних зобов'язань оплата за виконані роботи проводиться при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Оплата за цим Договором здійснюється виключно у межах витрат, які визнані прийнятними відповідно до правил Програми Ukraine Facility. У випадку відмови фінансуючої сторони (ЄС) у відшкодуванні певних витрат з причин, що виникли з боку Підрядника (у тому числі через відсутність підтвердження походження товарів, порушення санкційних обмежень чи інші невідповідності), такі витрати не підлягають оплаті за рахунок Замовника.
Очікувана вартість
1 967 949.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9839,75
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 000
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 11:45
Закінчення аукціону
22.09.2025 12:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
81122, Україна, Львівська область, Львівський р-н, село Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ"
Пропозиція:
1 349 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕІНЖИНІРИНГ ПОЖЕЖНОЇ ТА ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ""
Пропозиція:
1 868 968.56 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "ФЛОРІАН Л"
Пропозиція:
1 350 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 11:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
КОРЕЦЬКА Іванна
Електронна пошта
Телефон
380630619788
Замовник
ЄДРПОУ
04369707
Повна назва
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
Поштовий індекс
81120
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львівський р-н, село Сороки-Львівські
Адреса
вул.Польова, будинок 65
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
Період вимог/скарг з 13.10.2025 11:02 по 19.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 12:14 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
13.10.2025 11:02
Повідомлення про рішення
22.09.2025 12:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з великою кількістю документів та необхідністю більш детально розглянути тендерну пропозицію Учасника на відповідність вимогам тендерної документації виникає необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
26.09.2025 12:49
Дата кінця розгляду
21.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 7 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен був надати відомості про Учасника за встановленою формою. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано документ «Відомості про Учасника» вих. №27 від 16.09.2025 р. (файл «27. Відомості про учасника.pdf»), однак в п. 3 відсутня інформація про дату проведення державної реєстрації учасника. 1.2. Відповідно до п. 6 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку вих. №20 від 16.09.2025 р. про те, що ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (файл «20. Довідка не залучення субпідряд.pdf») не буде залучати до виконання робіт субпідрядника в обсязі понад 20% від вартості договору про закупівлю (зі змісту даної довідки можна дійти до висновку, що Учасник має намір залучити субпідрядника в обсязі менше як 20% від вартості договору підряду). Відтак, згідно п. 6 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково до інформації, надання якої передбачено вище, надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця про: - найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для субпідрядника/співвиконавця - юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для субпідрядника/співвиконавця - фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця) українською мовою і транслітерацією; - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі українською мовою і транслітерацією. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, до такого субпідрядника/співвиконавця особисто або його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - субпідрядника/співвиконавця не повинні бути застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - субпідрядника/співвиконавця не повинні знаходитися у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має бути підтверджена шляхом формування .pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 Рамкової угоди. Однак, даної інформації та/або документів Учасником не подано. 1.3. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. Наявність працівників робітничих спеціальностей та інженерних працівників відповідної кваліфікації підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей вих №13 від 16.09.2025 р. (файл «13. Довідка роб. працівники.pdf»), в якій зазначено про наявність таких робітників: Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 4 (четвертого) розряду; Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики. На підтвердження наявності таких робітників Учасник надав штатний розпис (файл «39. Штатний розпис.pdf»), однак в штатному розписі відсутня така посада як «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 4 (четвертого) розряду; Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики», натомість мітиться інформація про таких робітників як «Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування; Налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики 4-го розряду». 2.4. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації (Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації обов’язково повинна містити інформацію про наявність в Учасника керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”/“Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”)/ “Автоматизація та приладобудування”/ “Електроніка та телекомунікації”/“Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Для підтвердження зазначеної інформації додатково надається скановані копії з оригіналу диплому про освіту та трудову книжку. Окрім цього, наявність працівників робітничих спеціальностей та інженерних працівників відповідної кваліфікації підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. На виконання зазначеної вимоги Учасником надана довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації вих. №7 від 16.09.2025 р. (файл «7. Довідка інженерний працівник.pdf»), в якій зазначено про наявність керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Однак, в поданому штатному розписі (файл «39. Штатний розпис.pdf») відсутній такий працівник, що обіймає посаду керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. Окрім цього, в поданому наказі про призначення на посаду №43-К від 30.03.2023 р. Гомелько Іван, інформація про якого міститься в довідці щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації, обіймає посаду технічного керівника (керівник робіт). Таким чином, учасник не підтвердив наявність такого інженерно-технічного працівника як керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень. 2.5. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати довідку згідно Таблиці Г. Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний, інформація щодо якого вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту влаштування пожежної сигналізації. * Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Сканований з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник повинен надати документи, що засвідчують факт виконаних робіт (акти форми КБ-2 та/або довідки КБ-3). На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції поданий договір з Управлінням капітального будівництва Миколаївської міської ради, де предметом виступають роботи з капітального ремонту автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Миколаївської гімназії №29 Миколаївської міської ради Миколаївської області за адресою: м. Миколаїв, вул. Геть, що не відповідає визначенню щодо аналогічності договору в розумінні даної процедури закупівлі. 2.6. Відповідно до п. 4 Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити спроможність поставити обладнання*, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Розділ 4 Додаток №1 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника. Спроможність учасника поставити обладнання* в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника (дилера/дистриб’ютора) (у разі, якщо товар не виробляється на території України) із зазначенням відомостей щодо можливості поставки обладнання* для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано (файл «19 вересня 2025 15:0252. Гарантійний лист поставка товару.pdf»), проте зі змісту даного листа не зрозуміло щодо статусу (виробник/ представник товаровиробника (дилера/дистриб’ютора)) ТОВ «Компанія ДСС». 2.7. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації оборот коштів за попередній рік суб’єкта господарювання повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. Згідно поданої фінзвітності Учасника (файл «22. фінзвітність 2024 (1).rar») оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік становить 69 666,8 тис. грн., проте в складі тендерної пропозиції відсутня така довідка з відповідною інформацією щодо обсягу чистого доходу за попередній рік. 2.8. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю або декларацію про провадження господарської діяльності, якщо отримання такої ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Перш за все необхідно наголосити, що предметом закупівлі є «Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) з класом наслідків СС2. Так, згідно статті 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до законів України "Про адміністративну процедуру", "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відтак, для виконання робіт, що є предметом закупівлі в першу чергу необхідна саме будівельна ліцензія. Однак, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня копія ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю або декларація про провадження господарської діяльності, якщо отримання такої ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. 2.9. Відповідно до Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та відповідати формі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. На виконання зазначеної вимоги Учасником надана банківська гарантія № 3659/25-ТГ від 19.09.2025 р., однак дана гарантія не відповідає в повній мірі формі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628, а саме: 1. Згідно встановленої форми – 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 РОБОЧИХ / БАНКІВСЬКИХ днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Згідно наданої банківської гарантії № 3659/25-ТГ від 19.09.2025 р. - 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 ДНІВ після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога). 2. Згідно встановленої форми - Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією / пропозицією: відкликання тендерної пропозиції / пропозиції ПРИНЦИПАЛОМ після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції / пропозиції вважаються дійсними; непідписання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем тендеру / спрощеної закупівлі, договору про закупівлю; ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем тендеру/спрощеної закупівлі, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; ненадання ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. Згідно наданої банківської гарантії № 3659/25-ТГ від 19.09.2025 р. - Вимога повинна містити посилання на дату складання / видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: ? відкликання тендерної пропозиції УЧАСНИКОМ після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; ? непідписання договору про закупівлю з УЧАСНИКОМ, який став переможцем тендеру; ? ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; ? ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 2.10. Відповідно до Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg, окрім іншого, копія договору з банком про надання банківської гарантії. На виконання зазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції Учасника міститься заява-договір №3659/25-ТГ від 17.09.2025 р., однак дана заява - договір не підписаний зі сторони ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ". 2.11. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати довідку згіднго Таблиці «А». На виконання зазначеної вимоги на обладнання як бокс монтажний, тестер-сканер, частомір, інформація про які міститься в поданій Учасником довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл «1. Довідка МТб.pd»), не зазначено їх тип / марка / модель. 2.12. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації у разі залучення до виконання робіт машин, механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди/ лізингу/надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинними на момент їх подання, та належно оформлені. А також учасники в складі тендерної пропозиції надають оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутні листи-підтвердження від орендодавців (надавачів послуг, тощо) щодо не заперечення використання їх машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. 2.13. Відповідно до Розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутній такий гарантійний лист. 2.14. Відповідно до Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: для юридичних осіб необхідно надати: - сканована копія з оригіналу Балансу підприємства за останній звітний період; - сканована копія з оригіналу Звіту про фінансові результати за останній звітний період; - сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. Однак, в складі тендерної пропозиції відсутня сканована копія з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. 2.15. Відповідно до Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, із зазначенням такої інформації: ? повне найменування та код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією Учасника, країна його реєстрації; ? повне найменування та код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією кінцевого бенефіціарного власника Учасника, громадянство (для фізичної особи (осіб)) / країна реєстрації (для юридичної особи), адреса місця проживання (місцезнаходження), відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння, дата народження (для фізичної особи (осіб)). Проте, в складі тендерної пропозиції Учасника відсутня довідка, яка б містила транслітерацією Учасника, транслітерацією кінцевого бенефіціарного власника Учасника. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність довідку «Відомості про Учасника». 2.2. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. У складі тендерної пропозиції учасник надає лист-згоду у довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити до виконання робіт/надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків та інформація щодо якого зазначається у довідці про залучення субпідрядників/співвиконавців на виконання робіт/послуг, які передбачаються до виконання субпідрядниками/співвиконавцями. * У разі, якщо даний вид робіт/послуг не підлягає ліцензуванню чи отримання дозвільних документів, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Субпідрядна(і) організаця(ії)/співвиконавець(і), у разі залучення її (його/їх) до виконання робіт/надання послуг, повинна(ен/і) бути зареєстрована(ий/і) у прийнятних країнах. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, у складі тендерної пропозиції учасник додатково до інформації, надання якої передбачено вище, надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо субпідрядника/співвиконавця про: - найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для субпідрядника/співвиконавця - юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для субпідрядника/співвиконавця - фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця) українською мовою і транслітерацією; - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі українською мовою і транслітерацією. У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, до такого субпідрядника/співвиконавця особисто або його кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - субпідрядника/співвиконавця не повинні бути застосовані обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та субпідрядник/співвиконавець особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - субпідрядника/співвиконавця не повинні знаходитися у санкційному списку Європейського Союзу. Зазначена інформація має бути підтверджена шляхом формування .pdf файлу, який надається у складі тендерної пропозиції, на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main у відповідності до пункту 5 статті 1 Рамкової угоди щодо кожної особи, інформація про яку надана на виконання Статті 7 Рамкової угоди. 2.3. Привести у відповідність інформацію щодо робітників у довідці щодо працівників робітничих спеціальностей. 2.4. Учасник повинен надати довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації (Довідка з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації обов’язково повинна містити інформацію про наявність в Учасника керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”/“Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”)/ “Автоматизація та приладобудування”/ “Електроніка та телекомунікації”/“Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років. Для підтвердження зазначеної інформації додатково надається скановані копії з оригіналу диплому про освіту та трудову книжку. Для підтвердження інформації про наявність інженерних працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Окрім цього, наявність працівників робітничих спеціальностей та інженерних працівників відповідної кваліфікації підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. 2.5. Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати довідку згідно Таблиці Г. Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці Г інформації учасник повинен надати: Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, у кількості не менше одного, який повністю виконаний, інформація щодо якого вказано у довідці згідно форми Таблиця «Г». Аналогічними договорами є договір (двосторонній або декілька сторонній) з капітального ремонту влаштування пожежної сигналізації. * Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Сканований з оригіналу копію листа-відгука про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник повинен надати документи, що засвідчують факт виконаних робіт (акти форми КБ-2 та/або довідки КБ-3). 2.6. Учасник повинен підтвердити спроможність поставити обладнання*, що входить до вартості робіт в обсягах, що вказані у Технічній специфікації (Розділ 4 Додаток №1 до тендерної документації) та у тендерній пропозиції учасника. Спроможність учасника поставити обладнання* в обсягах та строки вказані у тендерній документації та тендерній пропозиції учасника підтверджується гарантійним листом від ТОВАРОВИРОБНИКА чи ПРЕДСТАВНИКА ТОВАРОВИРОБНИКА (дилера/дистриб’ютора) (у разі, якщо товар не виробляється на території України) із зазначенням відомостей щодо можливості поставки обладнання* для виконання даного проекту із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. 2.7. Надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку про оборот (обсяг чистого доходу) за попередній рік. 2.8. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію ліцензії з додатками на право займатися відповідною діяльністю або декларацію про провадження господарської діяльності, якщо отримання такої ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. 2.9. Привести у відповідність банківську гарантію згідно форми, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628. 2.10. Надати копію договору з банком про надання банківської гарантії, яка містить підписи і печатки з обох сторін. 2.11. Привести у відповідність довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно Таблиці А. 2.12. Надати оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі (стосується тих договорів оренди, які подані в складі тендерної пропозиції). 2.13. Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, іншим нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам Договору, з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів, про що у складі тендерної пропозиції учасники надають гарантійний лист. 2.14 На підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: для юридичних осіб необхідно надати: - скановану копію з оригіналу Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період. 2.15. Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про учасника, його кінцевого бенефіціарного власника, із зазначенням такої інформації: ? повне найменування та код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією Учасника, країна його реєстрації; ? повне найменування та код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань (для юридичної особи — резидента), код / номер реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи (для юридичної особи — нерезидента) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) українською мовою і транслітерацією кінцевого бенефіціарного власника Учасника, громадянство (для фізичної особи (осіб)) / країна реєстрації (для юридичної особи), адреса місця проживання (місцезнаходження), відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння, дата народження (для фізичної особи (осіб)).
Створено
26.09.2025 17:20
Надати до
27.09.2025 17:20
Період вимог/скарг з 17.10.2025 15:40 по 23.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 11:02 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.10.2025 15:40
Довідка НАЗК
17.10.2025 15:40
Повідомлення про рішення
13.10.2025 11:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до Розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg копія договору з банком про надання банківської гарантії. Однак в складі тендерної пропозиції Учасника відсутній даний договір. 1.2. Відповідно до п. 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджується шляхом надання довідки з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації (згідно Таблиці Б) та довідки з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей (згідно Таблиці В). Для підтвердження інформації про наявність інженерних працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. Наявність працівників робітничих спеціальностей та інженерних працівників відповідної кваліфікації підтверджується: -сканованою копією оригіналу Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за останній звітній період. В разі прийняття працівників після останнього звітного періоду, подається сканована копія оригіналу повідомлення про прийняття працівника на роботу. - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису. На виконання зазначеної вимоги Учасником надано: - Довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації (згідно Таблиці Б) (вих. №01-08/25 від 27.08.2025 р.); - Довідку з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей (згідно Таблиці В) (вих. №01-08/25 від 27.08.2025 р.); - Накази про прийняття на роботу (файл «Накази на працівників.PDF»); - Штатний розпис на 2025 р. Під час розгляду даних документів Замовник торгів виявив наступні невідповідності в інформації та/або документах: - В складі тендерної пропозиції відсутня трудова книжка (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудової книжки із записами про прийом на роботу або наказ або витяг з наказу про прийняття на роботу на працівника Перетятко В.Є. Окрім цього, в штатному розписі відсутня така посада як оператор цілодобового пульта спостереження. - В поданому наказі про прийняття на роботу працівника Кірічек О.І. назва посади зазначена як проектувальник, в той час як в довідці згідно Таблиці Б посада зазначена даного працівника як інженер-проектувальник. - В поданій довідці з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей найменування професій (посад) окремих робітників не відповідає в повній мірі найменуванню професії (посаді), яка зазначена в штатному розписі (зокрема, в довідці зазначено - налагоджувальник приладів, апаратури та системи автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики) 4 розряду, а в штатному розписі - налагоджувальник приладів, апаратури та системи автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник КВП та автоматики); в довідці - електромонтер охоронно-пожежної сигналізації, в штатному – електромонтер). - Згідно довідки з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації Соловйов Д.О. обіймає посаду начальника пульта спостереження, в той час як в поданому штатному розписі дана посада звучить як начальник відділу пульта спостереження. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpeg копія договору з банком про надання банківської гарантії. 2.2. Привести у відповідність найменування посад (професій) в довідці з інформацією щодо працівників робітничих спеціальностей. 2.3. На працівника інженера-проектувальника Кірічек О.І. надати трудову книжку (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудової книжки із записами про прийом на роботу або наказ або витяг з наказу про прийняття на роботу. 2.4. Привести у відповідність інформацію щодо найменувань посад довідку з інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації.
Створено
16.10.2025 13:56
Надати до
17.10.2025 13:56
Договір
UA-2025-08-21-010622-a-b1
Підписаний і діє
Номер
33/25
1 350 000 грн.
1 350 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
27.10.2025
Строк дії договору з
27.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт з влаштування пожежної сигналізації, системи оповіщення та управління евакуацією людей у разі пожежі в Ямпільському ліцею", за адресою: с. Ямпіль, вул. І. Франка, 71 Б Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
Повна назва
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04369707

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ФЛОРІАН Л"
Повна назва
ПП "ФЛОРІАН Л"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43221221

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
28.10.2025 11:20
-
28.10.2025 11:19
Підписаний договір
Підписаний договір
28.10.2025 11:19
Підписаний договір
28.10.2025 11:19
Підписаний договір
28.10.2025 11:19
Підписаний договір
28.10.2025 11:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 967 949.6 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
380630619788
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 967 949.6 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
Мурованська сільська рада територіальна громада Львівського району Львівської області
Контактний телефон:
380630619788
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності