Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки , відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» від Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-010539-a
Id Tender dd1f060b588b4183adb649728d90ecb6
План UA-P-2025-08-21-012365-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.08.2025 16:10
Остання зміна 27.10.2025 14:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 16:10 до 01.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 16:10
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 16:10
до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:56
до 24.10.2025 15:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 15:56
до 30.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.10.2025 15:43
-
Період уточнень
з 21.08.2025 16:10 до 29.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 16:10 до 29.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:56 до 24.10.2025 15:43
Період кваліфікації
з 02.09.2025 15:56 до 24.10.2025 15:43
Основні параметри
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки , відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 400 000 грн.
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки , відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
Назва предмета закупівлі
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки , відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 15:27
Закінчення аукціону
02.09.2025 15:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки, відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
Код ДК 021:2015
90740000-6 - Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.02.2026 16:10
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник перераховує Виконавцю оплату за надані послуги за кожен рік. Розрахунок за фактично надані послуги проводиться Замовником протягом 10 робочих днів згідно виставленого рахунку, на підставі підписаних Сторонами Актів приймання наданих Послуг, здачі виконавчої документації Замовнику.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС"
Пропозиція:
1 499 400 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП""
Пропозиція:
3 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРУМ КАРБОН"
Пропозиція:
1 498 200 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 15:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
27.08.2025 16:54
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
27.08.2025 16:48
Тендерна документація
26.08.2025 13:06
Тендерна документація
Тендерна документація
25.08.2025 10:16
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Проект договору
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Котельчук Тетяна Володимирівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kotelchuk Tetiana Volodymyrivna
Електронна пошта
Телефон
+380532510476
Факс
+380532510475
Сайт:
http://te.pl.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03338030
Назва (англійською мовою)
Poltava Regional Public Heating Generation UtilityCompany “Poltavateploenergo
Повна назва
Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Повна назва (англійською мовою)
Poltava Regional Public Heating Generation UtilityCompany “Poltavateploenergo
Поштовий індекс
36008
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул.Польська,2а
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки , відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
Період вимог/скарг з 09.09.2025 15:56 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 15:56 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до п.35 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ( надалі Особливості), 02.09.2025р. відбувся електронний аукціон, за результатами якого найнижчу цінову пропозицію надало ТОВ «ВЕРУМ КАРБОН». Відповідно до п. 41 Особливостей, Замовник розглянув тендерну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. При детальному розгляді документів наданих у складі тендерної пропозиції виявлено невідповідності в тендерній пропозиції. Керуючись п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, Замовник надав 24 години на усунути невідповідності в тендерній пропозиції шляхом надання документів згідно до вимог тендерної документації. Учасник додав до тендерної пропозиції необхідні документи, але відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «Документи та інформація, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції», Замовником було визначено, що всі документи повинні бути чинними на момент подання пропозиції конкурсних торгів. Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій становив 01 вересня 2025 року до 10:00. Натомість документи, подані учасником для усунення невідповідностей, датовані вже після цієї дати, а саме: • сертифікати про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ISO 14066:2023 – чинні з 02.09.2025 року; • декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки (роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) – чинна з 04.09.2025 року. Згідно з «Узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Узагальнена практика), опублікованим 24 лютого 2025 року Антимонопольним комітетом України (далі – Комітет), як органом оскарження у сфері публічних закупівель відповідно до статті 61 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», було проаналізовано та узагальнено практику розгляду Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) скарг на рішення, дії та/або бездіяльність замовників при застосуванні зазначених положень. Відповідно до п. 6 Узагальненої практики «Щодо розгляду замовником документів, поданих учасником процедури закупівлі на виконання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей» встановлено, що у випадку відсутності в тендерній документації вимог до дати / періоду видання документа, учасник може подавати на усунення невідповідностей як виправлені, так і нові документи, датовані після оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей. Ключовим є факт усунення невідповідностей у тендерній пропозиції з дотриманням вимог тендерної документації. Водночас, якщо тендерна документація містить вимогу, що документ повинен бути чинним або виданим у конкретний період (наприклад, не раніше/не пізніше дати подання пропозицій), то навіть при поданні документів на усунення невідповідностей учасник зобов’язаний дотримуватися встановлених строків. У протилежному випадку така дія вважається неусуненням невідповідностей. Приклади рішень Комісії: № 17804-р/пк-пз (UA-2024-10-09-004459-a); № 12773-р/пк-пз (UA-2024-04-16-008286-a); № 5452-р/пк-пз (UA-2024-02-09012354-a). З огляду на вище наведене, надані учасником ТОВ «ВЕРУМ КАРБОН», документи не відповідають вимогам тендерної документації щодо чинності на дату подання пропозицій. Враховуючи наведене, переможець не усунув невідповідності, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про їх усунення, оскільки подані документи не підтверджують відповідність вимогам на момент кінцевого строку подання пропозицій. Згідно з абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
09.09.2025 15:55
Повідомлення про рішення
09.09.2025 15:52
-
02.09.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
02.09.2025 15:56
Надати до
04.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник в підпункті 1.3. пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 в Тендерної документації зазначив надати: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.3 На підтвердження інформації, зазначеної у колонці 5 таблиці надати скан-копії доку-ментів саме: копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфіка-ції за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022, ISO 14066:2023 та ДСТУ ISO/IEC 17025:2019, видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати. Учасник не надав скан-копію копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ ISO 14066:2023. Замовник у підпункті 3.4. пункту 3 «Інші документи які подає Учасник закупівлі» Додатку 2 в Тендерній документації зазначив надати: 3.4. Відповідно до вимог Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 р. (зі змінами) надати скан-копію дозволу Держпраці на право виконання робіт підвищеної небезпеки або скан-копію де-кларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на право виконання робіт підвищеної небезпеки: 1) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Учасник на виконання даного пункту не надав документу. Керуючись п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, прохаємо усунути невідповідності в тендерній пропозиції шляхом надання документів згідно до вимог тендерної документації.
Створено
05.09.2025 14:04
Надати до
06.09.2025 14:04
Період вимог/скарг з 12.09.2025 16:19 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 15:56 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Відповідно до п.35 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ( надалі Особливості), 02.09.2025р. відбувся електронний аукціон, після відхилення пропозиції ТОВ «ВЕРУМ КАРБОН», наступна за ціною пропозиція ТОВ спільне українсько-німецьке підприємство «Товариство технічного нагляду ДІЕКС». Відповідно до п. 41 Особливостей, Замовник розглянув тендерну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. При детальному розгляді документів наданих у складі тендерної пропозиції виявлено невідповідності в тендерній пропозиції. Керуючись п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, Замовник надав 24 години на усунути невідповідності в тендерній пропозиції шляхом надання документів згідно до вимог тендерної документації. При детальному розгляді тендерної пропозиції Учасника з врахування доданих документів виявлено наступне: 1. У підпункті 1.3. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив: На підтвердження інформації, зазначеної у колонці 5 таблиці надати скан-копії документів саме: копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022, ISO 14066:2023 та ДСТУ ISO/IEC 17025:2019, видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати. Учасник надав скан-копії свідоцтв про підвищення кваліфікації працівників Кондратової К.К. та Безсмерної Н.Л. за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022 видані від імені самого учасника ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" власним співробітникам. Учасник надав скан-копії свідоцтв про підвищення кваліфікації працівників Кондратової К.К. та Безсмерної Н.Л., Макаренко Н.В. за Національним стандартом України ДСТУ ISO 14066:2023 видані від імені самого учасника ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" власним співробітникам. Такий документ не може визнаватися належним підтвердженням кваліфікації з таких причин: Порушення вимог Тендерної документації. Замовником у п. 1.3 Додатку 2 чітко встановлено, що свідоцтва та/або сертифікати мають бути видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована та має право навчати. Учасник не надав жодних підтверджень на предмет того, що він є «уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати». Також таке підтвердження не міститься на сайті Учасника чи в інших відкритих джерелах, реєстрах тощо. Конфлікт інтересів та порушення принципу неупередженості. Відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020 та принципів системи оцінки відповідності, орган сертифікації повинен гарантувати незалежність, неупередженість і відсутність конфлікту інтересів. Видача документів про навчання/кваліфікацію власним співробітникам суперечить базовим вимогам неупередженості та створює очевидний конфлікт інтересів. Недостовірна інформація. Надання сертифіката, виданого самим учасником своїм працівникам, розцінюється як подання недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. 2. У підпункті 2.3 пункту 2 Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив: Надати скан-копію(-ї) Рішення уповноваженого органу про прийняття звіту оператора відповідно до частини шостої статті 10 Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парикових газів» по договорах/у наведених/наведеного у п. 2.1. цього Додатку№2. Таке рішення уповноваженого органу про прийняття звіту оператора повинно містити дату та номер наказу про прийняття звіту оператора. Учасник надав рішення уповноваженого органу (Міндовкілля) №17/17-02/535-25 від 05.06.2025 року. Замовник перевірив рішення про прийняття звіту оператора, що має підтверджувати виконання робіт учасником і встановив розбіжність між договором і Рішенням, а саме: у договорі №250-25 від 10.02.2025р., який Учасник надав на підтвердження виконання аналогічного договору, передбачено проведення, згідно Додатку1, верифікації 9 установок. Натомість у Рішенні зазначені відомості про 8 установок, відсутня інформація щодо установки №131.005, що дає підстави вважати, що роботи за договором виконанні не в повному обсязі, що є порушенням підпункту 2.1. Додатку №2 до Тендерної документації щодо мінімальних вимог: наявність одного виконаного договору. 3. У підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив надати Довідка за формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен обов’язково зазначити в довідці: - не менше 3-х осіб аудиторів з верифікації, - не менше 1-ї особи провідного аудитору з верифікації, що будуть залучені до надання послуг, які мають необхідні знання. Тобто, сумарна кількість працівників повинна бути не менше чотирьох. Учасник зазначив у Довідці та надав документи на підтвердження трудових відносин з трьома працівниками. З огляду на вище наведене, враховуючи с. 11 Закону, Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго» та керуючись вимогами абз.3 підпункту 1 пункту 44 та абз.5 підпункту2 пункту 44 Особливостей, ВИРІШИЛА 1. По відкритим торгам на закупівлю послуг ДК 021:2015: 90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення. Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки, відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго», відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ спільне українсько-німецьке підприємство «Товариство технічного нагляду ДІЕКС», з причин: Учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей та тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:19
Повідомлення про рішення
09.09.2025 16:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.09.2025 15:56
Надати до
11.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник в підпункті 1.2. пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 в Тендерної документації зазначив надати: «Для підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знан-ня та досвід, по кожному працівнику, вказаного в таблиці надати сканкопії документів, що підтверджують трудові відносини між учасниками та працівниками (наказ/копії трудових книжок/цивільно-правових договорів/тощо)». Учасник не надав указаних документів. Замовник в підпункті 1.3. пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 в Тендерної документації зазначив надати: 1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.3 На підтвердження інформації, зазначеної у колонці 5 таблиці надати скан-копії доку-ментів саме: копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфіка-ції за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022, ISO 14066:2023 та ДСТУ ISO/IEC 17025:2019, видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати. Учасник не надав скан-копію копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ ISO 14066:2023. Замовник у підпункті 2.3 пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 в Тендерній документації зазначив надати: «Надати скан-копію(-ї) Рішення уповноваженого органу про прийняття звіту оператора від-повідно до частини шостої статті 10 Закону України «Про засади моніторингу, звітності та ве-рифікації викидів парикових газів» по договорах/у наведених/наведеного у п. 2.1. цього До-датку№2. Таке рішення уповноваженого органу про прийняття звіту оператора повинно місти-ти дату та номер наказу про прийняття звіту оператора». Учасником надано наказ про прийняття звіту оператора але не надано скан-копію Рішення уповноваженого органу про прийняття звіту, як то зазначено у тендерній документації. Керуючись п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, прохаємо усунути невідповідності в тендерній пропозиції шляхом надання документів згідно до вимог тендерної документації.
Створено
09.09.2025 16:33
Надати до
10.09.2025 16:33
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 16:19 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 15.10.2025 14:02 по 21.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.10.2025 15:41 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Відповідно до п. 41 Особливостей, Замовник розглянув тендерну пропозицію на її відповідність вимогам тендерної документації. При детальному розгляді документів наданих у складі тендерної пропозиції було виявлено невідповідності в тендерній пропозиції. Керуючись п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178, Замовник надав 24 години на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції шляхом надання документів згідно до вимог тендерної документації. Після спливу 24 годин, відведених Учаснику на усунення невідповідностей, Замовник розглянув надані Учасником документи і відхилив пропозицію Учасника відповідно до Протоколу №83 від 12.09.2025. Учасник, не погодився з рішенням Замовника про відхилення його пропозиції та 15.09.2025 року подав скаргу до Антимонопольного комітету України щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів. Відповідно до рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14933-р/пк-пз від 01.10.2025 року (далі – Рішення) Скаржник не надавши на вимогу про усунення копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації за ISO 14066:2023, видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати, не усунув невідповідності в цій частині. Відповідно до вимог абзацу п'ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи інформацію викладену у Рішенні, «Замовник повинен був відхилити Пропозицію Скаржника на підставі вимог підпункту 1 пункту 44 Особливостей», оскільки Учасник не усунув невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: У підпункті 1.3. пункту 1 Додатку 2 тендерної документації Замовник зазначив: На підтвердження інформації, зазначеної у колонці 5 таблиці надати скан-копії документів саме: копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022, ISO 14066:2023 та ДСТУ ISO/IEC 17025:2019, видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати. Учасник надав скан-копії свідоцтв про підвищення кваліфікації працівників Кондратової К.К. та Безсмертної Н.Л. за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022 видані від імені самого учасника ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" власним співробітникам. Учасник надав скан-копії свідоцтв про підвищення кваліфікації працівників Кондратової К.К. та Безсмертної Н.Л., Макаренко Н.В. за Національним стандартом України ДСТУ ISO 14066:2023 видані від імені самого учасника ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" власним співробітникам. Такий документ не може визнаватися належним підтвердженням кваліфікації з таких причин: Порушення вимог Тендерної документації. Замовником у п. 1.3 Додатку 2 чітко встановлено, що свідоцтва та/або сертифікати мають бути видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована та має право навчати. Разом з тим, наданими Учасником на розгляд документами не підтверджено, що Учасник є іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати, зокрема, за стандартами, передбаченими тендерною документацією. Враховуючи наведене, Учасником не надано копії свідоцтва та/або сертифіката про проходження навчання та/або підвищення кваліфікації за Національним стандартом України ДСТУ EN ISO/IEC 17029:2020, ДСТУ EN ISO 14065:2022, ISO 14066:2023, видані державним закладом вищої освіти або іншою уповноваженою організацією, яка сертифікована, має право навчати та за результатами таких навчань видавати свідоцтва та/або сертифікати. Враховуючи вищезазначене, Учасник не усунув невідповідності в цій частині у встановлені чинним законодавством терміни. Таким чином, на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника з підстави викладеної у Протоколі №83 від 12.09.2025, оскільки тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню з підстав, передбачених абзацом п'ятим підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: - учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
15.10.2025 14:02
Повідомлення про рішення
15.10.2025 14:01
-
13.10.2025 15:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
13.10.2025 15:41
Надати до
15.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 24.10.2025 15:43 по 30.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.10.2025 14:02 по 13.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2025 15:43
Довідка НАЗК
24.10.2025 15:42
Повідомлення про рішення
24.10.2025 15:40
Пропозиція, що перемогла
22.10.2025 14:10
Електроний протокол про продовження строку
15.10.2025 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 16:05
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Керуючись ч. 10 с.29 Закону України «Про публічні закупівлі», прийнято рішення про продовження термінів розгляду тендерних пропозицій учасників до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
22.10.2025 14:08
Дата кінця розгляду
13.11.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Замовник в підпункті 1.2. пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 в Тендерної документації зазначив надати: Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 «Перелік документів, що підтверджують відповід-ність Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку №2 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку за формою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник повинен обов’язково зазначити в довідці: - не менше 3-х осіб аудиторів з верифікації, - не менше 1-ї особи провідного аудитору з верифікації, що будуть залучені до надання послуг, які мають необхідні знання. Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, однак всупереч вимогам підпункту 1.1. пункту 1 Додатку №2 до тендерної документації у довідці відсутня інформація про наявність не менше 3-х осіб аудиторів з верифікації та не менше 1-ї особи провідного аудитору з верифікації, що будуть залучені до надання послуг, які мають необхідні знання. Керуючись п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і пос-луг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, прохаємо усу-нути невідповідності в тендерній пропозиції шляхом приведення довідки у відповідність до вимог тендерної документації.
Створено
23.10.2025 11:22
Надати до
24.10.2025 11:22
Договір
UA-2025-08-21-010539-a-a1
Очікує підписання
3 300 000 грн.
3 300 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (послуга)
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки, відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
Номенклатура
Послуги з верифікації звітів оператора про викиди парникових газів за 2024 та 2025 роки, відповідно до Закону України «Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів» для структурних підрозділів ПОКВПТГ «Полтаватеплоенерго»
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 28 лютого 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Повна назва
Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03338030

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП""
Повна назва
ТОВ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТ ГРУП""
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42301688

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Контактний телефон:
+380532510476
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
Полтавське обласне комунальне виробниче підприємство теплового господарства «Полтаватеплоенерго»
Контактний телефон:
+380532510476
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності