Показати схожі тендери

Закупівля Овочі від військова частина 2276 Національної гвардії України.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-21-009903-a
Id Tender 0690a83d8ac14529934b0c47bc54676f
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 15:45
Остання зміна 12.09.2025 10:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
116 250 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
225 грн. (0,19 %)
Вартість подання пропозиції:
571.2 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2025 10:00 до 01.09.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 15:45
до 27.08.2025 10:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 10:00
до 04.09.2025 16:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 16:55
до 09.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.09.2025 16:56
до 12.09.2025 10:52
Період уточнень
з 21.08.2025 15:45 до 27.08.2025 10:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 10:00 до 04.09.2025 16:56
Період кваліфікації
з 01.09.2025 10:00 до 04.09.2025 16:56
Основні параметри
Овочі
Лот 1 – Цибуля ріпчаста; Лот 2 – Капуста білоголова; Лот 3 – Буряк столовий; Лот 4 – Морква.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
29 250 грн.
Лот 1 – Цибуля ріпчаста
Назва предмета закупівлі
Лот 1 – Цибуля ріпчаста
Очікувана вартість
29 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
292,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 1 – Цибуля ріпчаста
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться згідно рахунку та накладної за фактично отриманий Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок „Продавця” на протязі 15-ти робочих днів після отримання товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Пропозиція:
19 350 грн.
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
31 500 грн.
Лот 2 – Капуста білоголова
Назва предмета закупівлі
Лот 2 – Капуста білоголова
Очікувана вартість
31 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
315,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 2 – Капуста білоголова
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться згідно рахунку та накладної за фактично отриманий Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок „Продавця” на протязі 15-ти робочих днів після отримання товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Пропозиція:
19 350 грн.
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
22 500 грн.
Лот 3 – Буряк столовий
Назва предмета закупівлі
Лот 3 – Буряк столовий
Очікувана вартість
22 500 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
225,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 3 – Буряк столовий
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться згідно рахунку та накладної за фактично отриманий Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок „Продавця” на протязі 15-ти робочих днів після отримання товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Пропозиція:
18 675 грн.
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
33 000 грн.
Лот 4 – Морква
Назва предмета закупівлі
Лот 4 – Морква
Очікувана вартість
33 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
330,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лот 4 – Морква
Код ДК 021:2015
03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться згідно рахунку та накладної за фактично отриманий Товар шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок „Продавця” на протязі 15-ти робочих днів після отримання товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Пропозиція:
20 175 грн.
Документи закупівлі
21.08.2025 15:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Головиріна Світлана Василівна
Електронна пошта
Телефон
380951262390
Сайт:
http://ngu.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
14323534
Повна назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 – Цибуля ріпчаста
Період вимог/скарг з 04.09.2025 16:55 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 10:00 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації Обрати файли
Документи кваліфікації
04.09.2025 16:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати документи відповідно до пунктів 11, 12, 15 додатку 1 тендерної документації, а саме: пункт 11 - Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. Пункт 12 - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран. Пункт 15 - Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Просимо надати документи відповідно до пункту 1 Додатоку 2 тендерної документації, а саме: товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Створено
03.09.2025 10:10
Надати до
04.09.2025 10:10
Лот № 2 Лот 2 – Капуста білоголова
Період вимог/скарг з 04.09.2025 16:55 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 10:00 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
04.09.2025 16:55
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати документи відповідно до пунктів 11, 12, 15 додатку 1 тендерної документації, а саме: пункт 11 - Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. Пункт 12 - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран. Пункт 15 - Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Просимо надати документи відповідно до пункту 1 Додатоку 2 тендерної документації, а саме: товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Створено
03.09.2025 10:11
Надати до
04.09.2025 10:11
Лот № 3 Лот 3 – Буряк столовий
Період вимог/скарг з 04.09.2025 16:56 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 10:00 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
04.09.2025 16:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати документи відповідно до пунктів 11, 12, 15 додатку 1 тендерної документації, а саме: пункт 11 - Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. Пункт 12 - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран. Пункт 15 - Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Просимо надати документи відповідно до пункту 1 Додатоку 2 тендерної документації, а саме: товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Створено
03.09.2025 10:11
Надати до
04.09.2025 10:11
Лот № 4 Лот 4 – Морква
Період вимог/скарг з 04.09.2025 16:56 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 10:00 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
04.09.2025 16:56
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо надати документи відповідно до пунктів 11, 12, 15 додатку 1 тендерної документації, а саме: пункт 11 - Документ, що підтверджує проживання громадянина російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран, який є учасником закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином російської федерації/республіки білорусь; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин російської федерації/республіки білорусь. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. У разі, якщо до Учасника не застосовується дана вимога, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає підстави (причини) не застосування. Пункт 12 - Гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не буде ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з російської федерації/республіки білорусь/Ісламської Республіки Іран. Пункт 15 - Інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи. Просимо надати документи відповідно до пункту 1 Додатоку 2 тендерної документації, а саме: товарно-транспортна накладна, оформлена належним чином відповідно до вимог Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за № 128/2568) «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні». УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники спрощеної закупівлі подають пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) пропозиція учасника повинна бути підписана Кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Створено
03.09.2025 10:12
Надати до
04.09.2025 10:12
Угоди
UA-2025-08-21-009903-a-b1
Підписаний і діє
Номер
57ПС
19 350 грн.
19 350 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
05.11.2025
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Лот 1 – Цибуля ріпчаста
Номенклатура
Лот 1 – Цибуля ріпчаста
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
12.9
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Повна назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14323534

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Повна назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3182604435

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 10:39
-
12.09.2025 10:19
Підписаний договір
UA-2025-08-21-009903-a-b2
Підписаний і діє
Номер
57ПС
19 350 грн.
19 350 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
05.11.2025
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Лот 2 – Капуста білоголова
Номенклатура
Лот 2 – Капуста білоголова
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
12.9
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Повна назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14323534

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Повна назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3182604435

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 10:43
-
12.09.2025 10:43
Підписаний договір
UA-2025-08-21-009903-a-b3
Підписаний і діє
Номер
57ПС
18 675 грн.
18 675 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
05.11.2025
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Лот 3 – Буряк столовий
Номенклатура
Лот 3 – Буряк столовий
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
12.45
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 20 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Повна назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14323534

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Повна назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3182604435

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 10:46
-
12.09.2025 10:46
Підписаний договір
UA-2025-08-21-009903-a-b4
Підписаний і діє
Номер
57ПС
20 175 грн.
20 175 грн.
З ПДВ
Підписано
11.09.2025
Строк дії договору з
11.09.2025
по
05.11.2025
Номенклатура
1 500 (кілограми)
Лот 4 – Морква
Номенклатура
Лот 4 – Морква
Кількість
1 500
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
13.45
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Повна назва
військова частина 2276 Національної гвардії України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14323534

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Повна назва
ФОП "Передирій Ігор Миколайович"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3182604435

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.09.2025 10:52
-
12.09.2025 10:48
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
116 250 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
військова частина 2276 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380951262390
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
116 250 грн.
Період подання пропозицій
до 01.09.2025 10:00
Замовник:
військова частина 2276 Національної гвардії України
Контактний телефон:
380951262390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності