Показати схожі тендери

Закупівля Вуличні спортивні тренажери від ВІДДІЛ ПРАЦІ , СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ"Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-009851-a
Id Tender cf3d4cb325b6485bb96fb700fe0d1cb7
План UA-P-2025-08-21-010826-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 15:58
Остання зміна 30.09.2025 15:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 15:56 до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 15:56
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 15:56
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00
до 29.08.2025 15:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 15:14
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2025 15:14
до 30.09.2025 15:59
Період уточнень
з 21.08.2025 15:56 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 15:56 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 29.08.2025 15:14
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 29.08.2025 15:14
Основні параметри
Вуличні спортивні тренажери
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу " ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
Вуличні спортивні тренажери
Назва предмета закупівлі
Вуличні спортивні тренажери
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вуличні спортивні тренажери
Код ДК 021:2015
37442300-8 - Силові тренажери для нижньої та верхньої частин тіла
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
23530, Україна, Вінницька область, Жмеринський р-н, село Мурафа, вулиця Коцюбинського, будинок, 23
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ"
Пропозиція:
496 044 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 15:58
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Огороднік
Електронна пошта
Телефон
+380983522727
Замовник
ЄДРПОУ
43907634
Повна назва
ВІДДІЛ ПРАЦІ , СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
23530
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
село Мурафа
Адреса
вул.Коцюбинського, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Вуличні спортивні тренажери
Період вимог/скарг з 29.08.2025 15:14 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 15:14
Довідка НАЗК
29.08.2025 15:14
Повідомлення про рішення
29.08.2025 11:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-21-009851-a-c1
Підписаний і діє
Номер
29/29
496 044 грн.
413 370 грн.
З ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
6 (штуки)
Вуличні спортивні тренажери
Номенклатура
Вуличні спортивні тренажери
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ПРАЦІ , СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ПРАЦІ , СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43907634

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ"
Повна назва
ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44128687

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2025 15:59
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000027
Дата створення проекту
08.09.2025 12:23
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 16:01
Дата публікації висновку про результати
25.09.2025 16:04
Дата завершення усунення порушень
01.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.09.2025 №122-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 08.09.2025 №122-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2025-08-21-009851-a, 21.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 16:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 25 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу праці, соціального захисту та охорони здоров'я Мурафської сільської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.08.2025, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «Дитяче та спортивне обладнання» (далі – ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання»), рішення уповноваженої особи від 29.08.2025 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 12.09.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
25.09.2025 00:00
Дата публікації
25.09.2025 16:04
Документи висновку
25.09.2025 16:04
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі вуличних спортивних тренажерів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-08-21-009851-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. 3. Яким чином учасником ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпунктів 4.2. та 4.3. пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015, чинних на дату на дату розкриття пропозицій (29.08.2025), оскільки вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надані сертифікати за зазначеними ДСТУ (файли «04.1.ІСО 9001 та звіт ДСО.pdf» та «04.3.ІСО 14001 та звіт ДСО.pdf»), дія яких, згідно з інформацією, отриманою шляхом сканування наявних на них «QR-кодів», призупинена з 08.05.2025? Інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненні, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему зак упівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.09.2025 16:59
Орган перевірки
13.09.2025 00:00
Документи повідомлення
09.09.2025 16:59
-
Відповідь
Пояснення на запит
ВІДДІЛ ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ розглянувши запит замовнику по моніторингу UA-M-2025-09-08-000027, повідомляю наступне: 1) Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості?. Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 500 000,00 грн. з ПДВ. Розмір бюджетного призначення передбачено згідно рішення 52 сесії 8 скликання від 25.04.2025р. № 1860. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі моніторингу цін в мережі інтернет, та комерційної пропозиції, яка була отримана від ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» KF901.1 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до технічних характеристик, конструкції та функціонального призначення (тренування різних частин тіла), а також з урахуванням місця розташування тренажерів (вуличне встановлення) 2) Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду. Посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://murafska-gromada.gov.ua/news/1757669117/ 2). Яким чином учасником ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання», якого обрано переможцем, виконано вимоги підпунктів 4.2. та 4.3. пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015, чинних на дату на дату розкриття пропозицій (29.08.2025), оскільки вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надані сертифікати за зазначеними ДСТУ (файли «04.1.ІСО 9001 та звіт ДСО.pdf» та «04.3.ІСО 14001 та звіт ДСО.pdf»), дія яких, згідно з інформацією, отриманою шляхом сканування наявних на них «QR-кодів», призупинена з 08.05.2025?. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» замовником було здійснено перевірку чинності наданих сертифікатів відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015, але під час сканування наявних на них «QR-кодів» з’являлася помилка, про відсутність зв’язку з сайтом. Оскільки на сертифікатах відповідності за ДСТУ ISO 9001:2015 та ISO14001:2015 зазначено: тому замовником взято до уваги, що термін дії даних сертифікатів до 14.05.2027 року. Також повідомляю, що згідно пунктів 4.1 – 4.4 договору, під час поставки товару, постачальник має надати документи що підтверджують якість, а саме: 4.1. Якісні характеристики Товару повинні відповідати документам, які свідчать про якість Товару, що постачається Постачальником (паспорт виробника та/або сертифікат/декларація відповідності та/або сертифікат/паспорт якості тощо), встановленим діючим законодавством на запропонований товар. 4.2. Якість Товару повинна відповідати сертифікатам/деклараціям відповідності, документам, що посвідчують якість Товару, чинному законодавству України, в тому числі державним стандартам України, технічним та/або іншим умовам, які пред’являються Товару даного виду та підтверджуються відповідними документами. 4.3. На Товар, що є предметом поставки за цим Договором, Постачальник зобов’язаний надати всі документи, передбачені цим Договором: товаро-транспортні накладні, рахунки-фактури, сертифікати, тощо. 4.4. Прийом - передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаросупровідних документів, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість (паспорти, сертифікати якості, відповідності тощо). Отже, під час проведення, розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «Дитяче та спортивне обладнання» замовником дотримано усіх вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішеня
12.09.2025 16:54
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ПРАЦІ , СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380983522727
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ПРАЦІ , СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380983522727
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності