Показати схожі тендери

Закупівля Витратні матеріали для перукарні (код 33710000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-008885-a
Id Tender e2d0063b26ef495497af449fe2795cd3
План UA-P-2025-08-21-010094-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 15:11
Остання зміна 16.09.2025 11:54
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 259.5 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26.3 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 15:11 до 03.09.2025 22:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 15:11
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 15:11
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 14:09
до 08.09.2025 10:47
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 10:47
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.09.2025 10:47
до 16.09.2025 11:54
Період уточнень
з 21.08.2025 15:11 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 15:11 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 14:09 до 08.09.2025 10:47
Період кваліфікації
з 04.09.2025 14:09 до 08.09.2025 10:47
Основні параметри
Витратні матеріали для перукарні (код 33710000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 259.5 грн.
Витратні матеріали для перукарні (код 33710000-0 національного класифікатора України за ДК: 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Назва предмета закупівлі
Витратні матеріали для перукарні (код 33710000-0 національного класифікатора України за ДК: 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
5 259.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26,3
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.09.2025 13:46
Закінчення аукціону
04.09.2025 14:09
Позиція
Опис предмета закупівлі
Гель для гоління
Код ДК 021:2015
33711800-5 - Засоби для гоління
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
24.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Байдик Ольга Володимирівна
Пропозиція:
5 259 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Кострубіцький Олександр Миколайович
Пропозиція:
4 875 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.09.2025 13:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 15:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шопенська Анастасія Вікторівна
Електронна пошта
Телефон
380442554767
Замовник
ЄДРПОУ
26252302
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01009
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Банкова, 6-8
Кваліфікація
Лот № 1 Витратні матеріали для перукарні (код 33710000-0 національного класифікатора України за ДК: 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Період вимог/скарг з 08.09.2025 10:47 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 14:09 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації та з урахуванням, що Учасник виправив невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених та/або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у Замовника відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
08.09.2025 10:47
Довідка НАЗК
08.09.2025 10:47
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.09.2025 14:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Невідповідності в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог зазначеної в пункті 1 Розділу ІІ Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1. Згідно вимоги Тендерної документації Учасник має надати: «Документи/або копії (свідоцтва, повідомлення, витяги тощо) про реєстрацію учасника платником відповідних податків та зборів (обов’язкових платежів).». При розгляді документів Учасника виявлено невідповідності, а саме: в складі тендерної пропозиції Учасником не надано документ на підтвердження реєстрації учасника платником відповідних податків. Зважаючи на зазначене вище, необхідно привести у відповідність документи та інформацію на виконання вимоги Додатку 1 до тендерної документації та НАДАТИ В НОВІЙ РЕДАКЦІЇ документи з інформацією відповідно до вимоги тендерної документації і документів та інформації наданої Учасником.
Створено
05.09.2025 10:49
Надати до
06.09.2025 10:49
Договір
UA-2025-08-21-008885-a-b1
Підписаний і діє
Номер
257
4 875 грн.
4 875 грн.
Без ПДВ
Підписано
16.09.2025
Строк дії договору з
16.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
25 (штуки)
Гель для гоління
Номенклатура
Гель для гоління
Кількість
25
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 24 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26252302

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Кострубіцький Олександр Миколайович
Повна назва
ФОП Кострубіцький Олександр Миколайович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2724011976

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 11:54
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 259.5 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 22:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380442554767
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 259.5 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 22:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380442554767
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності