Показати схожі тендери
Закупівля Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтоване обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»)за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка) від ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-008597-a
Id Tender b597ffd5404b42f5aa1011e76a26c2b6
План UA-P-2025-08-21-009074-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.08.2025 15:14
Остання зміна 11.09.2025 11:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
321 079.43 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 210.79 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 15:13 до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 15:13
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 15:13
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 14:14
до 10.09.2025 16:56
Залишилось 1 год. 7 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 15:19
до 16.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.09.2025 16:56
-
Період уточнень
з 21.08.2025 15:13 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 15:13 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 14:14 до 10.09.2025 16:56
Період кваліфікації
з 29.08.2025 14:14 до 10.09.2025 16:56
Основні параметри
Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтоване обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»)за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка)
Строк поставки товару - до 30.09.2025 року
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
321 079.43 грн.
Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтоване обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи») за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка)
Назва предмета закупівлі
Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтоване обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи») за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка)
Очікувана вартість
321 079.43 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3210,79
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
9 632.38
Аукціон
Cтарт аукціону
29.08.2025 13:45
Закінчення аукціону
29.08.2025 14:14
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 39 (штуки)
Двоярусне металеве ліжко
Опис предмета закупівлі
Двоярусне металеве ліжко
Код ДК 021:2015
39143116-2 - Дитячі ліжка
Кількість
39
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51606, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський район с. Пушкарівка, вул. Шкільна 3а
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Позиція : №2 18 (штуки)
Ліжко одноярусне металеве
Опис предмета закупівлі
Ліжко одноярусне металеве
Код ДК 021:2015
39143116-2 - Дитячі ліжка
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51606, Україна, Дніпропетровська область, Кам'янський район с. Пушкарівка, вул. Шкільна 3а
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Покупцем по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами видаткової накладної, виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів. Форма оплати безготівкова.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "С.С.СКАФОЛДІНГ"
Пропозиція:
199 674 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НІКОМАКСІБУД"
Пропозиція:
321 072 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
244 062 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.08.2025 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Гордієнко
Електронна пошта
Телефон
+380679594319
Замовник
ЄДРПОУ
26372644
Повна назва
ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
51606
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Кам'янський р-н, с. Пушкарівка
Адреса
вул. Центральна, буд. 20
Кваліфікація
Лот № 1 Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтоване обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи») за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка)
Період вимог/скарг з 04.09.2025 15:19 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 14:14 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
04.09.2025 15:19
Повідомлення про рішення
04.09.2025 15:18
-
29.08.2025 14:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 03.09.2025:Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтован еобладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи»)за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка): 1) відповідно до п.6 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: “довідку підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних відімені суб’єкта (володільця)», учасником подано Лист-згоду на обробку персональних даних, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації. 2) відповідно до п.10 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: гарантійний лист (в довільній формі), яким: гарантує та підтверджує, щоУчасник, в межах даної закупівлі, не пропонує (не продає) Замовнику товари походженням з РосійськоїФедерації/РеспублікиБілорусь/ІсламськоїРеспублікиІран;підтверджуєповнерозуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), учасником подано ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ про відсутність товарів походженням із Російської Федерації, Республіки Білорусь та Ісламської Республіки Іран, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації. 3) відповідно до п.20 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: «лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти календарних днів без припинення поставки товару», учасником подано Лист-згоду щодо відтермінування платежу, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації. 4) відповідно до п.23 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: «гарантійний лист, що гарантійний строк на Товар – не менше 12 місяців від дати продажу», учасником подано Гарантійний лист про гарантійний термін, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації. 5) відповідно до п.28 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), учасником подано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом договорів, в якій невірно вказано предмет договору, який Учасник завантажив у складі тендерної пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 6) відповідно до п. 31 Додатку 7 Тендерної документації міститься вимога, «у разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА»», учасником подано Свідоцтво від 29.12.2024 №SR-02-16/2024, яке видано Рейтинговим агенством «Стандарт-Рейтинг» (Україна). За інформацією, що розміщена за посиланням https://privatbank.ua/about/credentials зазначено, що кредитний рейтинг АТ КБ «Приватбанк»- uaАА, про наведене свідчить і те, що 8 серпня 2025 року на засіданні рейтингового комітету РА "Стандарт-Рейтинг" було прийняте рішення про оновлення рейтингів АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (код ЄДРПОУ 14360570) за національною шкалою, а саме: довгостроковий кредитний рейтинг АТ КБ «ПРИВАТБАНК» за національною шкалою на рівні uaAA. 7) відповідно до п. 32Додатку 7 Тендерної документації міститься вимога, що забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим, покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель), учасником подано Платіжну інструкцію №1807, в якій відсутнє посилання на закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайтіhttps://prozorro.gov.ua/tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). 8) Пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, на захищеному носії, а тендерна пропозиція учасника підписана удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом, як вимагалося Замовником в тендерній документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учасникуне обхідно надати: 1) оновлену/ виправлену довідку підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця)»; 2) оновлену/виправлену довідку, в якій зазначити щодо підтвердження повного розуміння та дотримання того, що Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів Українивід 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 3) оновлений/виправлений лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти календарних днів без припинення поставки товару; 4) оновлений/виправлений гарантійний лист, що гарантійний строк на Товар – не менше 12 місяців від дати продажу; 5) оновлену/виправлену довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 6) тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, яка оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА»» або надати пояснення з документальним підтвердженням щодо рейтингу банку; 7) платіжне доручення/ платіжну інструкцію, в якій зазначено посилання на закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель): 8) тендерну пропозицію Учасника підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Створено
03.09.2025 12:11
Надати до
04.09.2025 12:11
Період вимог/скарг з 08.09.2025 15:39 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 15:19 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 15:39
Повідомлення про рішення
08.09.2025 15:38
-
04.09.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІТПОЛ-УКРАЇНА": Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 04.09.2025: Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтоване обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи») за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка): 1) відповідно до п.6 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: «довідку підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця)», учасником подано Лист-згоду на обробку персональних даних, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації», учасником подано Лист від 05.08.2025 №5, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації. 2) пунктом 1 Розділу ІІІ Тендерної документації визначено: «Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником (листи/ довідки/ інформація) та довідки з банку повинні бути оформлені / отримані не раніше дати оголошення даної закупівлі, учасником подано Лист від 05.08.2025 №5, який оформлений раніше дати оголошення закупівлі. 3) відповідно до п.11 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: лист (в довільній формі), яким має підтвердити своє ознайомлення, врахування та не порушення норм, учасником подано Лист від 27.08.202 5 №10, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації. 4) відповідно до п.13 Додатку 7 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку, яка містить інформацію про Учасника, а саме: повна та скорочена назва Учасника; код ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або ідентифікаційний номер (для фізичної особи/фізичної особи-підприємця); юридична та фактична адреси; телефон та електронна адреса; тип суб’єкта господарювання; обрана система оподаткування; основні види діяльності згідно КВЕД; відомості про керівника та особу уповноважену на підписання тендерної пропозиції; найменування фінансової установи (банку) через яку будуть здійснюватися розрахунки за виконання договору по результатам даної закупівлі (найменування банку, номер банківського рахунку, МФО банку); зазначити код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (статуту (якщо вносились зміни до статуту, то зазначити коду доступу до останніх змін до статуту) відповідно Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (для юридичних осіб), учасником подано лист від 27.08.2025 №12, але не у відповідності до вимог встановлених Замовником у тендерній документації. 5) відповідно до п.19 Додатку 7 Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати «проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації заповнюється (крім банківських реквізитів Замовника), підписується учасником та подається у повному обсязі у складі тендерної пропозиції», учасником подано проект договору, який заповнений не у повному обсязі. 6) відповідно до п.п.1 п.28 Додатку 7 Тендерної документації: «для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)», учасником подано довідку від 27.08.2025 №20, в якій невірно вказано найменування замовника, предмет договору, період виконання договору, відсутня сума виконання за договором. 7) відповідно до п.п.2 п.28 Додатку 7 Тендерної документації учасник має надати: «сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів)», учасником подано сканований Договір поставки №151/25 від 02.05.2025, але не в повному обсязі. 8) відповідно до п. 31 Додатку 7 Тендерної документації міститься вимога, «у разі надання тендерного забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, то така банківська гарантія повинна бути оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА»», учасником подано Свідоцтво від 29.12.2024 №SR-02-16/2024, яке видано Рейтинговим агенством «Стандарт-Рейтинг» (Україна). За інформацією, що розміщена за посиланням https://privatbank.ua/about/credentials зазначено, що кредитний рейтинг АТ КБ «Приватбанк» - uaАА, про наведене свідчить і те, що 8 серпня 2025 року на засіданні рейтингового комітету РА "Стандарт-Рейтинг" було прийняте рішення про оновлення рейтингів АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (код ЄДРПОУ 14360570) за національною шкалою, а саме: довгостроковий кредитний рейтинг АТ КБ «ПРИВАТБАНК» за національною шкалою на рівні uaAA. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1) оновлену/ виправлену довідку підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця); 2) оновлену/ виправлену «довідку підтвердження (у довільній формі) щодо наявності у учасника (розпорядника персональних даних) права на обробку персональних даних (зазначених учасником у тендерній пропозиції), а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця)», яка оформлена не раніше дати оголошення закупівлі; 3) оновлений/ виправлений лист (в довільній формі), яким Учасник має підтвердити своє ознайомлення, врахування та не порушення норм; 4) оновлену/ виправлену довідку, яка містить інформацію про Учасника; 5) заповнений проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку 5 до тендерної документації, а саме заповнений (крім банківських реквізитів Замовника), підписаний та у повному обсязі; 6) оновлену/виправлену довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів); 7) сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі; 8) тендерне забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії, яка оформлена в Державному банку України (банку державного сектору), який має кредитний рейтинг за національною шкалою на рівні не меншим ніж «uaAАА»» або надати пояснення з документальним підтвердженням щодо рейтингу банку;
Створено
04.09.2025 15:26
Надати до
05.09.2025 15:26
Період вимог/скарг з 10.09.2025 16:56 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 15:39 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 16:57
Довідка НАЗК
10.09.2025 16:56
Повідомлення про рішення
10.09.2025 16:56
-
08.09.2025 15:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ТОВ «НІКОМАКСІБУД» Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 08.09.2025: Двоярусне металеве ліжко, ліжко одноярусне металеве (не вмонтоване обладнання по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту Пушкарівського ліцею Верхньодніпровської міської ради за адресою: вулиця Шкільна, будинок 3а, село Пушкарівка, Кам’янський район, Дніпропетровська область» Коригування за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи») за ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому (код номенклатурної позиції код ДК 2025: 39143116-2 Дитячі ліжка): 1) відповідно до п.20 Додатку 7 Тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти календарних днів без припинення поставки товару», учасником подано Лист-згоду від 02.09.2025 №15, якій зазначено, що Учасник надає згоду щодо можливостi надання послуг з вiдтермiнуванням платежу до ста двадцяти календарних днiв без припинення поставки товару. 2) відповідно до п.32 Додатку 7 Тендерної документації: «Забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії повинно бути покритим. Покриття підтверджується учасником документально (платіжним дорученням/ платіжною інструкцією, в якій також зазначено посилання на дану закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Учасником подано Платіжну інструкцію від 27.08.2025 №92, але зазначена інструкція не містить посилання на закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати: 1) оновлений/виправлений лист-згоду щодо можливості поставки товару з відтермінуванням платежу до ста двадцяти календарних днів без припинення поставки товару. 2) оновлену/виправлену платіжну інструкцію із зазначенням посилання на закупівлю (тобто дані адресної строки) на сайті https://prozorro.gov.ua/ tender/UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X (унікальний номер даної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель).
Створено
08.09.2025 15:50
Надати до
09.09.2025 15:50
Договір
UA-2025-08-21-008597-a-b1
Очікує підписання
321 072 грн.
321 072 грн.
З ПДВ
Номенклатура
39 (штуки)
Двоярусне металеве ліжко
Номенклатура
Двоярусне металеве ліжко
Кількість
39
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.
Номенклатура
18 (штуки)
Ліжко одноярусне металеве
Номенклатура
Ліжко одноярусне металеве
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26372644

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "НІКОМАКСІБУД"
Повна назва
ТОВ "НІКОМАКСІБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42707210

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
321 079.43 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380679594319
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
321 079.43 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
ПУШКАРІВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380679594319
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності