Показати схожі тендери

Закупівля Меблі м'які від Дніпровський державний університет внутрішніх справ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-008539-a
Id Tender 088038d15ba048a5b7178d856e327568
План UA-P-2025-08-21-009721-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 15:01
Остання зміна 10.09.2025 14:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
162 826.66 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
814.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 15:00 до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 15:00
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 15:00
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00
до 02.09.2025 14:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 14:24
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.09.2025 14:24
до 10.09.2025 14:21
Період уточнень
з 21.08.2025 15:00 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 15:00 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 02.09.2025 14:24
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 02.09.2025 14:24
Основні параметри
Меблі м'які
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Закупівля проводиться за кошти загального фонду, спеціального фонду Державного бюджету України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
162 826.66 грн.
Меблі м'які
Назва предмета закупівлі
Меблі м'які
Очікувана вартість
162 826.66 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
814,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Крісло м’яке без билець
Опис предмета закупівлі
Крісло м’яке без билець
Код ДК 021:2015
39113100-8 - М’які крісла
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Позиція : №2 4 (штуки)
Диван з бильцями на металокаркасі
Опис предмета закупівлі
Диван з бильцями на металокаркасі
Код ДК 021:2015
39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Науки, 26
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МОРОЗ ДАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА
Пропозиція:
162 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.08.2025 11:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Шевченко
Електронна пошта
Телефон
+380664887363
Сайт:
http://dduvs.in.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
08571446
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Науки, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Меблі м'які
Період вимог/скарг з 02.09.2025 14:24 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 14:24
Довідка НАЗК
02.09.2025 14:24
Повідомлення про рішення
29.08.2025 12:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 15:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції документи та інформацію, згідно з переліком, зазначеним у Додатку №8 тендерної документації. 1.1. Згідно п.п.10.1 п.10 - «10.1. Висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або сертифікатів якості та/або сертифікатів відповідності, тощо на матеріали, які будуть використовуватися при виготовленні – клей, фарбу порошкову, труби та трубки сталеві зварні круглого та не круглого поперечного перерізу. Документи повинні підтверджувати відповідність якості та видані уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати, або довідка-обґрунтування про відсутність. Якщо законодавством України не передбачена наявність вище вказаних документів, Учасник обов’язково повинен надати інші документи, які підтверджують відповідність якості матеріалів - клей, фарбу порошкову, труби та трубки сталеві зварні круглого та не круглого поперечного перерізу, з яких буде виготовлено товар, що пропонує Учасник за предметом закупівлі. Документи повинні підтверджувати відповідність якості та видані уповноваженими на це органами з оцінки відповідності, які мають право їх видавати. У разі, якщо Учасник надає зазначені документи видані не на його ім’я – надати довідку-пояснення щодо цього факту та зазначити на яких підставах він користується зазначеними документами.» У складі пропозиції Учасником надано необхідні сертифікати та висновки, що підтверджують якість товару та комплектуючих та лист-дозвіл використання сертифікатів ISO ( файл «12 Лист - погодження щодо сертифікатів.pdf»). Однак зазначений лист підтвердив дозвіл на використання сертифікатів виданих на ТОВ «МЕБЛІ-ГРУП». Висновки ДСЕЕ на комплектуючі - видані на інші компанії, а не на ТОВ «МЕБЛІ-ГРУП». Лист-дозвіл використання сертифікатів ( файл «12 Лист - погодження щодо сертифікатів.pdf») не надає пояснення підстав використання наданих висновків ДСЕЕ. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати довідку-пояснення щодо факту використання наданих висновків ДСЕЕ та зазначити на яких підставах він користується зазначеними документами. 1.2. Згідно п.13 - «13. Гарантійний лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності) – у разі, якщо Постачальник (Учасник-переможець) не з м. Дніпро та / або планує здійснювати постачання за допомогою компаній – перевізників - доставка та розвантаження Товару безпосередньо в приміщення складу буде здійснена за кошти Постачальника. АБО у разі, якщо Постачальник (Учасник-переможець) з м. Дніпро та / або планує здійснювати постачання за допомогою компаній – перевізників - доставка та розвантаження Товару безпосередньо в приміщення складу буде здійснена за кошти Постачальника.» У складі пропозиції Учасника наявний зазначений гарантійний лист (файл «15 Гарантійний лист про перевізників.pdf»), однак він містить інформацію не в повному обсязі. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати гарантійний лист у довільній формі, який містить необхідну інформацію в повному обсязі. Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.». Виправлення цих невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Створено
01.09.2025 10:50
Надати до
02.09.2025 10:50
Договір
UA-2025-08-21-008539-a-b1
Підписаний і діє
Номер
283/25
162 500 грн.
162 500 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.09.2025
Строк дії договору з
10.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Крісло м’яке без билець
Номенклатура
Крісло м’яке без билець
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Диван з бильцями на металокаркасі
Номенклатура
Диван з бильцями на металокаркасі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Повна назва
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08571446

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП МОРОЗ ДАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА
Повна назва
ФОП МОРОЗ ДАРІЯ ВАЛЕРІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3610301866

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 14:21
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
162 826.66 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380664887363
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
162 826.66 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
Дніпровський державний університет внутрішніх справ
Контактний телефон:
+380664887363
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності