Показати схожі тендери

Закупівля Придбання комп'ютерного обладнання для облаштування робочих місць для диспетчерів з прийому викликів Центральної обласної диспетчерської від Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-007714-a
Id Tender 53a8a62f67f548088641ee13bb71111c
План UA-P-2025-08-21-009403-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.08.2025 14:34
Остання зміна 29.08.2025 12:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 14:33 до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 14:33
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 14:33
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00
до 29.08.2025 12:09
Залишилось 2 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 12:09
до 04.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.08.2025 12:09
-
Період уточнень
з 21.08.2025 14:33 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 14:33 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 29.08.2025 12:09
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 29.08.2025 12:09
Основні параметри
Придбання комп'ютерного обладнання для облаштування робочих місць для диспетчерів з прийому викликів Центральної обласної диспетчерської
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
100 000 грн.
Придбання комп'ютерного обладнання для облаштування робочих місць для диспетчерів з прийому викликів Центральної обласної диспетчерської
Назва предмета закупівлі
Придбання комп'ютерного обладнання для облаштування робочих місць для диспетчерів з прийому викликів Центральної обласної диспетчерської
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комп'ютер у зборі:процесор, материнська плата, оперативна пам'ять, блок живлення, SSD диск, корпус, монітор, джерело безперебійного живлення, клавіатура, миша, операційна система Windows 11 Pro
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Соборна,14
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
91 828.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 10:52
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
21.08.2025 14:33
Тендерна документація
21.08.2025 14:33
Тендерна документація
21.08.2025 14:33
Тендерна документація
21.08.2025 14:33
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Шаповал
Електронна пошта
Телефон
+380976460831
Сайт:
https://emddnipro.itmed.org
Замовник
ЄДРПОУ
26136949
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання комп'ютерного обладнання для облаштування робочих місць для диспетчерів з прийому викликів Центральної обласної диспетчерської
Період вимог/скарг з 29.08.2025 12:09 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.08.2025 12:09
Повідомлення про рішення
29.08.2025 11:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 14:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380976460831
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+380976460831
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності