Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль" від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-005999-a
Id Tender e11053a12c904b8aa57b87b53745da67
План UA-P-2025-08-21-004936-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 21.08.2025 13:16
Остання зміна 03.11.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
46 180 459.76 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
461 804.6 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 13:15 до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 13:15
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 13:15
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00
до 28.10.2025 17:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.09.2025 16:48
до 03.11.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.10.2025 17:41
-
Період уточнень
з 21.08.2025 13:15 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 13:15 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 28.10.2025 17:41
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 28.10.2025 17:41
Основні параметри
Поточний ремонт теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
46 180 459.76 грн.
Поточний ремонт теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль"
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль"
Очікувана вартість
46 180 459.76 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
461804,6
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль",
Код ДК 021:2015
45320000-6 - Ізоляційні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, Теплові мережі надземної прокладки АТ «Криворізька теплоцентраль»
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
попередня оплата вартості послуг за Договором на загальну суму, що не може перевищувати 30% від загальної ціни Договору частинами/траншами за письмовими заявками Виконавця щодо здійснення авансового платежу, протягом 15 календарних днів після надання Виконавцем безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на відповідну суму
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Остаточна оплата наданих Послуг за Договором (за відрахуванням суми передоплати) здійснюється Замовником протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту за формою №КБ-2в та Довідки за формою №КБ-3 на підставі фактично наданих Послуг та виставленого Виконавцем рахунку на оплату.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МІРАЛЕКС"
Пропозиція:
42 281 710.03 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 13:16
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віолетта Янчик
Електронна пошта
Телефон
+380564990173
Сайт:
http://www.tec.dp.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00130850
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Поштовий індекс
50014
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кривий Ріг
Адреса
вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль"
Період вимог/скарг з 23.09.2025 16:48 по 29.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.09.2025 16:48
Довідка НАЗК
23.09.2025 16:48
Повідомлення про рішення
05.09.2025 08:54
Електроний протокол про продовження строку
29.08.2025 12:10
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 05.09.2025 м. Кривий Ріг ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЛЕКС" - учасника відкритих торгів по закупівлі Поточного ремонту теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль", код за ДК 021:2015 «45320000-6» Ізоляційні роботи, ID закупівлі: UA-2025-08-21-005999-a. 21.08.2025 замовником оголошено відкриті торги по закупівлі послуг з Поточного ремонту теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль", код за ДК 021:2015 «45320000-6» Ізоляційні роботи. Кінцевий термін подання пропозицій - до 29.08.2025 до 00 год. 00 хв. Надійшла лише одна тендерна пропозиція від ТОВ «МІРАЛЕКС». Вартість тендерної пропозиції - 42 281 710,03 грн. без ПДВ. Відповідно до п. 36 постанови КМУ №1178 якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, пятої- девятої, одиннадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детального розгляду документів технічними фахівцями підприємства (дозвільних документів, документів щодо наявності працівників), у замовника є потреба у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність подовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЛЕКС», відповідно до ч.10. ст. 29 Закону, але не більше ніж до 20 робочих днів. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЛЕКС" відповідно до ч.10. ст. 29 Закону, але не більше ніж до 20 робочих днів. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення, відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону. Уповноважена особа начальник відділу тендерного Віолетта ЯНЧИК
Дата продовження строку розгляду
05.09.2025 08:54
Дата кінця розгляду
27.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей (ТОВ «МІРАЛЕКС») 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В складі тендерної пропозиції учасником надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці за №32-22-31 від 05.01.2022 на роботи, що виконуються на висоті 1,3 м, але в документі зазначено іншу юридичну адресу ТОВ «МІРАЛЕКС» та ПІБ керівника (не відповідає даним з витягу з реєстру ЕДРПОУ на сайті Міністерства Юстиції України). Пунктом 21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ №1107 від 26.10.2011, у разі зміни відомостей суб’єкт господарювання подає оновлену декларацію протягом семи робочих днів з дня надання таких змін. Таким чином, в документах Учасника наявні невідповідності в частині не внесення змін в Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 1.2. Надано довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вих. №107 від 28.08.2025. Довідка надана не за формою, яка передбачена замовником в тендерній документації закупівлі. 1.3. Надано довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. №109 від 28.08.2025. Проте відсутні сканкопія аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (п. 2.3.2 та п.2.3.3 додатку ІІ до тендерної документації). 1.4. В складі тендерної пропозиції відсутній опитувальник контрагента за формою, що передбачена додатком 5а до тендерної документації. 1.5. Надана довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що належать до предмету закупівлі, вих. №108 від 28.08.2025. А також надані інші документи відповідно до п. 2.2. додатку ІІ Так, в наказі про прийняття на роботу Холодія В.В. не зазначено посаду. На Нагорного О.М. документ не надано. В наказі про прийняття на роботу Шуйван В.В. зазначена посада інженер з проектно-кошторисної документації в той час як в довідці зазначено інженер-кошторисник. Надано кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця окремих робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури за №014790. Згідно реєстру інженерів-проектувальників є сертифікат про проходження підвищення кваліфікації (не наданий). Крім того, формою замовника передбачено, що учасник зазначає також інших працівників, кваліфікація яких є достатньою для виконання необхідного обсягу послуг (в тому числі ізолювальники, маляри), кількість яких повинна бути достатньою для чотирьох бригад. В колонці 5 вищевказаної довідки не зазначено в повному обсязі номера посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки усіх працівників Учасника, які будуть задіяні до надання послуг. В посвідченнях має бути запис про останню перевірку знань з загального курсу з охорони праці, з пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.69-13. Валовий Валерій Аркадійович вказаний в довідці як головний інженер, але в посвідченнях наданих в складі тендерної пропозиції, зазначено як керівника робіт. Таким чином, в документах Учасника, враховуючи положення постанови КМУ №1178, наявні невідповідності, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.1.1. додатку ІІ до тендерної документації Учасник повинен надати копію діючого дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: - роботи, що виконуються на висоті 1,3 метра. 2.2. Пункт 2.1.1 додатку ІІ до тендерної документації: учасник надає заповнену довідку, яка наведена у продовженні І Додатку ІІ до тендерної документації, що підтверджує наявність матеріально-технічної бази для надання послуг. 2.3. Учасник відповідно до п. 2.3.2 додатку ІІ тендерної документації надає сканкопію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. А також учасник надає сканкопію/-ї відгука/-ів від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись алогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори** та/або сканкопії інших документів, які підтверджують виконання договору (частково/повністю) – п. 2.3.3 додатку ІІ. 2.4. Опитувальник надається відповідно до п. 3.1. 2.5. Згідно п. 2.2.1 учасник надає довідку за формою, яка наведена у продовженні ІІ Додатку ІІ до тендерної документації, разом з документами, що підтверджують відповідність учасника установленим вимогам, наведеним у колонці 4 форми у продовженні ІІ Додатку ІІ. !!! Учасник повинен надати скан-копії усіх заповнених сторінок оригіналів посвідчень про проходження навчання та перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки усіх працівників Учасника, які будуть задіяні до надання послуг. В посвідченнях має бути запис про останню перевірку знань з загального курсу з охорони праці, з пожежної безпеки, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.69-13. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Документ з урахуванням зауважень. 3.2. Оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази. 3.3. Сканкопію аналогічного договору та документи відповідно до п. 2.3.3 додатку ІІ до тендерної документації. 3.4. Опитувальник відповідно до вимог закупівлі. 3.5. Інформацію (документи) відповідно до вимог замовника (п. 2.2.1 додатку ІІ до тендерної документації) Уповноважена особа Віолетта ЯНЧИК
Створено
17.09.2025 14:26
Надати до
18.09.2025 14:26
Період вимог/скарг з 28.10.2025 17:41 по 03.11.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2025 17:34 по 05.11.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.10.2025 17:41
Повідомлення про рішення
28.10.2025 17:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 13:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000043
Дата створення проекту
08.10.2025 12:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.10.2025 16:51
Дата публікації висновку про результати
27.10.2025 15:16
Дата завершення усунення порушень
11.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.10.2025 № 273 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2025 № 273 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-08-21-005999-a 21.08.2025 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2025 00:00
Документи рішення
15.10.2025 16:51
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 27 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" (далі Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням Уповноваженої особи (протокол б/н від 21.08.2025 року), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію товариства з обмеженої відповідальністю «МІРАЛЕКС» (далі – ТОВ «МІРАЛЕКС»), протокол щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір від 23.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2025, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2025, отриманий 21.10.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно пункту 6 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку І до тендерної документації). У свою чергу, Додатком І «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі», (Технічне завдання), визначено Дефектний акт з 20-ти позицій найменування робіт та витрат. Моніторингом тендерної пропозиції учасника ТОВ «МІРАЛЕКС» встановлено, що у фалі 106_Додаток 1_Тех. завдання. pdf міститься інформація вих. №106 від 28.08.2025, у якій надано дефектний акт не в повному обсязі, зокрема: відсутні найменування робіт і витрати з поз.15 по поз.20. Відповідно до пункту 11 Додатку І «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» (Технічне завдання), визначена вимога, що кошторисна документація повинна бути надана з договірною ціною (твердою), локальними кошторисами, підсумковими відомостями ресурсів, розрахунками витрат в письмовому і електронному вигляді (у форматі програмного комплексу і інформаційного блоку даних та у форматі Eхсеl) з використанням програмного комплексу АВК-5 версії не нижче 3.10.0 (якщо на дату подачі документації буде оновлена версія АВК, дозволяється використання показників цієї версії). Моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «МІРАЛЕКС» завантажено файл Кошторисна документація. pdf, який містить в собі локальний кошторис №02-01-01, проте, зазначеним учасником не включено вид робіт: Очищення металоконструкцій електрозачисноюмашиною; (поз.4) ретельне очищення металоконструкцій від іржі, окалини і старої фарби (S=37494,04м2) у кількості 2264,0651 тон, що не відповідає технічним вимогам і якісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним у Додатку 1 Технічні вимоги до тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пунктом 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, на порушення вимоги підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «МІРАЛЕКС», натомість на підставі протоколу уповноваженої особи від 23.09.2025 визначив його переможцем процедури закупівлі. На запит Східного офісу Держаудитслужби Замовником в електронній системі 21.10.2025 оприлюднено пояснення, якими не спростовано факту встановленого порушення. Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «МІРАЛЕКС» встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, оприлюднення інформації про закупівлю передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення про визначення учасника ТОВ «МІРАЛЕКС» та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
27.10.2025 00:00
Дата публікації
27.10.2025 15:16
Документи висновку
27.10.2025 15:16
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби від 27.10.2025 за моніторингом закупівлі UA-2025-08-21-005999-a з метою недопущення порушень у сфері публічних закупівель 28.10.2025 замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МІРАЛЕКС» - єдиного учасника тендеру по закупівлі поточного ремонту теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль".
Дата публікації
29.10.2025 09:34
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Східного офісу Держаудитслужби Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МІРАЛЕКС»
Результат
Усунуто
Дата публікації
29.10.2025 10:36
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.11.2025 09:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
16.10.2025 12:17
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
відповідь на запит від 16.10.2025
По першому питанню. Стосовно очікуваної вартості закупівлі, то Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України рекомендовано замовникам до застосування методику, що передбачена Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Очікувана вартість закупівлі послуг з Поточного ремонту теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль" в сумі 55 416 551,71 грн з ПДВ (45 672 505,00 грн. без ПДВ) була визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості №03/07.25, що сформована технічними спеціалістами Товариства у відповідності до складеного дефектного акту робіт та підписаного директором технічним. Технічні та кількісні характеристики предмета закупівлі сформовані виходячи з графіку відновлення теплової ізоляції на теплових мережах надземного прокладення АТ «Криворізька теплоцентраль» на 2025 рік, який підписаний технічними фахівцями підприємства та затверджений директором технічним. Графік містить інформацію про вид трубопроводу, діаметр, довжину та товщину ізоляційного шару. По другому питанню. Закупівля послуг з Поточного ремонту теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль" проводилась відповідно до тендерної документації, що затверджена уповноваженою особою 21.08.2025. Крім того, тендерна документація закупівлі погоджена Головною радою з контрактування АТ «НАК «НАФТОГАЗ УКРАЇНИ» (витяг з протоколу засідання ради №47 від 13.08.2025). Згідно п. 28 постанови КМУ №1178 від 22.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття. Так, додатком ІІ до тендерної документації закупівлі UA-2025-08-21-005999-a передбачено вичерпний перелік документів та інформації, що повинен завантажити в складі тендерної пропозиції Учасник. Крім того, пунктом 1.3. розділу ІІІ передбачено, що поданням своєї тендерної пропозиції учасник інформує замовника, що він (учасник): - підтверджує повну і беззаперечну згоду з усіма умовами, що вказані в проекті договору згідно вимог Додатку IV до тендерної документації; - гарантує відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в тендерній документації. Відповідно до п. 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Товариством з обмеженою відповідальністю «МІРАЛЕКС» завантажено в електронну систему закупівель тендерну пропозицію, а замовником уважно розглянуто документи та інформацію на відповідність додатку ІІ до тендерної документації. 17.09.2025 Учаснику оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей документів тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Проте файл «106_Додаток 1_Тех.завдання.pdf» не передбачений додатком ІІ до тендерної документації та не вимагався Замовником, тому інформація про його невідповідність не зазначалась в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, оскільки згідно частини 16 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення Звертаємо увагу, що документацією закупівлі не встановлено жодних вимог щодо подання інформації або документів на підтвердження технічних характеристик предмета закупівлі. Пунктом 44 Особливостей передбачено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Крім того, пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації закупівлі визначено перелік формальних помилок, який містить в тому числі наступне: - У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації. Замовником також проаналізовано з вищезазначеного приводу (подання зайвих документів, необхідність їх розгляду, підстави відхилення у разі зауважень) Рішення АМКУ від 03.07.2024 №11553 в закупівлі UA-2024-06-05-008846-a та Рішення від 16.09.2024 №15298 в закупівлі UA-2024-08-15-010136-a. Позиція АМКУ: замовник має право не розглядати такий документ та тим паче, не має підстав для застосування п. 43 Особливостей. Таким чином, вважаємо, що замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЛЕКС» у повній мірі дотримано вимоги основних положень як тендерної документації, так і законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Враховуючи вищенаведене, а також п. 28 постанови КМУ №1178 (встановлення вимог до учасника окремим додатком ТД та відсутність вимоги в додатку ІІ до тендерної документації щодо надання учасником дефектного акту), п. 1.3. розділу ІІІ тендерної документації (погодження учасником з умовами тендеру поданням своєї тендерної пропозиції), замовником не розглядався детально документ «106_Додаток 1_Тех.завдання.pdf». По третьому питанню. Стосовно кошторисної документації, наданої учасником, відповідно до роз’яснення Мінекономіки вих. № 3302-06-24782-06 від 05.08.2016 «Щодо здійснення закупівлі робіт» згідно зі статтею 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 Цивільного кодексу України ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником. Замовником для отримання кошторису офіційним шляхом передбачено додатком ІІІ до тендерної документації закупівлі, що Переможець закупівлі повинен надати кошторисну документацію шляхом завантаження в електронну систему закупівель під час укладення договору. ТОВ «МІРАЛЕКС» завантажено в електронну систему закупівель кошторисну документацію 08.10.2025, а згодом оновлений варіант 14.10.2025, який відповідає вимогам замовника (дефектному акту). За інформацією начальника відділу підготовки та проведення ремонтів Савченко В.П., кошторисна документація учасника від 14.10.2025 виконана відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та відповідає дефектному акту технічного завдання. Кошторисна документація надана, в даному випадку, переможцем та відповідно може узгоджуватись з замовником в період укладення договору, що передбачено умовами тендерної документації. Оскільки ТОВ «МІРАЛЕКС» виправлено зауваження та завантажено новий кошторис, у замовника немає законодавчих підстав для відхилення тендерної пропозиції Переможця закупівлі. Підсумовуючи викладені вище пояснення, замовник вважає рішення про визначення переможцем після виправлення невідповідностей Учасника ТОВ «МІРАЛЕКС» цієї процедури закупівлі ID: UA-2025-08-21-005999-a, “Поточний ремонт теплової ізоляції теплових мереж надземної прокладки АТ "Криворізька теплоцентраль"”, правомірним та таким, що відповідає принципам здійснення публічних закупівель та чинному законодавству у сфері здійснення публічних закупівель.
Рішеня
21.10.2025 12:05
Замовник
Документи повідомлення
21.10.2025 12:06
-
Торги не відбулися
Очікувана вартість
46 180 459.76 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380564990173
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
46 180 459.76 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ"
Контактний телефон:
+380564990173
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності