Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області від Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-005236-a
Id Tender f127b5c05b4942cb83d3bce88668ab68
План UA-P-2025-08-21-006172-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 12:31
Остання зміна 17.09.2025 06:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
459 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 295 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 12:31 до 29.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 12:31
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 12:31
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 16:10
до 05.09.2025 21:17
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 21:17
до 11.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.09.2025 21:17
до 17.09.2025 06:52
Період уточнень
з 21.08.2025 12:31 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 12:31 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 16:10 до 05.09.2025 21:17
Період кваліфікації
з 01.09.2025 16:10 до 05.09.2025 21:17
Основні параметри
Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області
Згідно з технічною специфікацією
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
459 000 грн.
Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області
Очікувана вартість
459 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2295,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 15:29
Закінчення аукціону
01.09.2025 16:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
45636, Україна, Волинська область, с. Гаразджа, Міське кладовище
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДОЛІМПСТРОЙ ЛУЦЬК"
Пропозиція:
388 139.11 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКА ДОРОЖНА ПЕРЕСУВНА МЕХАНІЗОВАНА КОЛОНА"
Пропозиція:
394 860.95 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "РОУДІЗ"
Пропозиція:
416 292.37 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІЧТРАНС ЛУЦЬК"
Пропозиція:
434 133.08 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Дановабуд
Пропозиція:
333 428.48 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 12:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Греля Аліна Юріївна
Електронна пошта
Телефон
380332773159
Сайт:
http://www.lutsk.ua
Замовник
ЄДРПОУ
34572192
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області
Період вимог/скарг з 05.09.2025 21:17 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 16:10 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція приватного підприємства «Дановабуд» визначена найбільш економічно вигідною, відповідає кваліфікаційнім критеріям, вимогам тендерної документації та становить – 333 428,48 грн.
Документи кваліфікації
05.09.2025 21:17
Довідка НАЗК
05.09.2025 21:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.09.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 12:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 12:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: учасником не було приєднано файл розрахунків у форматі imd чи ibd, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних ціну; у формі «Тендерна пропозиція» пункт 8 викладено не у відповідності до вимог тендерної документації; учасником надано довідки, які містять не точну назву предмету закупівлі, зокрема: інформацію про відповідність запропонованих послуг технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації); довідку, за формою згідно Додатку 4 до тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій які будуть залучені в об’ємі не менш 20% вартості договору (у разі залучення субпідрядних організацій); довідку про погодження з умовами договору (довідка до Додатку 6 до тендерної документації); лист-зобов’язання, про використання якісних матеріалів, машин і механізмів, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосування заходів із захисту довкілля (Додаток 9 до тендерної документації). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 1 до Тендерної документації; пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі розділу» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»; примітка після таблиці технічної специфікації; пункт 4.1 «назва предмета закупівлі» розділу I Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) файл розрахунків у форматі imd чи ibd, бажано складеному за допомогою програмного комплексу АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін; інформацію про відповідність запропонованих послуг технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації); довідку, за формою згідно Додатку 4 до тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій які будуть залучені в об’ємі не менш 20% вартості договору (у разі залучення субпідрядних організацій); довідку про погодження з умовами договору (довідка до Додатку 6 до тендерної документації); лист-зобов’язання, про використання якісних матеріалів, машин і механізмів, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосування заходів із захисту довкілля (Додаток 9 до тендерної документації) з правильною назвою предмету закупівлі; форму «Тендерна пропозиція» у відповідності з вимогами Додатку 1 до тендерної документації
Створено
03.09.2025 16:18
Надати до
04.09.2025 16:18
Договір
UA-2025-08-21-005236-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1080
333 428.48 грн.
277 857.07 грн.
З ПДВ
Підписано
12.09.2025
Строк дії договору з
12.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Номенклатура
Поточний ремонт проїзду між секторами 170, 171 та 178, 176, 180 на міському кладовищі в с. Гаразджа Луцького району Волинської області (джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34572192

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Дановабуд
Повна назва
ПП Дановабуд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37706854

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.09.2025 06:52
-
16.09.2025 15:31
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
16.09.2025 15:18
Підписаний договір
16.09.2025 15:18
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
16.09.2025 15:18
Підписаний договір
16.09.2025 15:18
Підписаний договір
16.09.2025 15:18
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
459 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332773159
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
459 000 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 10:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради
Контактний телефон:
380332773159
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності