Зміст
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
ПРОТОКОЛ
30 серпня 2025 року №ВТ-4/2025
Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); пунктів 36 і 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (з наступними змінами) (далі – Особливості), уповноважена особа прийняла рішення:
1.За результатами розгляду однієї тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Сажнєва Валентина Івановича у публічній закупівлі: відкриті торги з особливостями «Послуги з організації шкільного харчування (обіди)» (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-21-004619-a Закупівля на prozorro.gov.ua) (далі – закупівля) відповідно до вимог статті 29 Закону (крім частин 2, 5-9, 11, 12, 14, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29, які не застосовуються відповідно до пункту 36 Особливостей) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою до Фізичної особи-підприємця Сажнєва Валентина Івановича про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель: необхідно доповнити документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Гарантийний лист. Технічна специфікація (Технічне завдання)», що був поданий у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, частиною такого тексту, який передбачений у пункті 3 додатку 2 до тендерної документації замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація (Технічне завдання)»: «3.Учасник (виконавець) в ході надання послуг з організації шкільного харчування повинен використовувати наступні документи та враховувати положення нормативно-правових актів: Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення».
Невідповідність вважатиметься усуненою в разі подання Фізичною особою-підприємцем Сажнєвим Валентином Івановичем у встановлений строк через електронну систему закупівель відредагованого документа «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Гарантийний лист. Технічна специфікація (Технічне завдання)» з доповненою частиною тексту.
Обгрунтування: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
У документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Гарантийний лист. Технічна специфікація (Технічне завдання)», який був поданий учасником процедури закупівлі Фізичною особою-підприємцем Сажнєвим Валентином Івановичем у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, уповноваженою особою замовника під час розгляду цієї тендерної пропозиції виявлена невідповідність: текст на другій сторінці цього документа не має смислового і логічного поєднання з текстом на першій сторінці документа, оскільки текст на першій сторінці закінчується повністю сформованим реченням із розділовим знаком крапки у кінці, а текст на другій сторінці починається з малої букви зі слів «податком на додану вартість» із закритими лапками і після коми зазначається перелік нормативно-правових актів.
У пункті 3 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація (Технічне завдання)» замовник зазначав, що «3.Учасник (виконавець) в ході надання послуг з організації шкільного харчування повинен використовувати наступні документи та враховувати положення нормативно-правових актів: Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»…
Фактично у поданому учасником документі наявна технічна (механічна) помилка у вигляді відсутності наведеної вище частини тексту, який є у пункті 3 технічної специфікації до предмета закупівлі замовника і який являє собою лише частину переліку нормативно-правових актів, яких має дотримуватися учасник (виконавець) в ході надання послуг. Виправлення цієї технічної (механічної) помилки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому розміщення повідомлення з вимогою до Фізичної особи-підприємця Сажнєва Валентина Івановича про усунення цієї невідповідності в електронній системі закупівель відповідатиме законодавству і є доцільним.
2.Надати Фізичній особі-підприємцю Сажнєву Валентину Івановичу строк для виправлення виявленої замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності, зазначеної у пункті 1 цього протоколу, тривалістю 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності.
Уповноважена особа
(фахівець з публічних закупівель) ______________ Валентина ХИТИК