Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації шкільного харчування (обіди) від ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-004619-a
Id Tender 66d7892f81ba40aba711b73a06eda702
План UA-P-2025-07-14-013760-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 12:01
Остання зміна 08.09.2025 11:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
646 131.2 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 230.66 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 11:57 до 29.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 11:57
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 11:57
до 26.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00
до 01.09.2025 20:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 20:18
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.09.2025 20:18
до 08.09.2025 11:07
Період уточнень
з 21.08.2025 11:57 до 26.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 11:57 до 26.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 01.09.2025 20:18
Період кваліфікації
з 29.08.2025 00:00 до 01.09.2025 20:18
Основні параметри
Послуги з організації шкільного харчування (обіди)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
646 131.2 грн.
Послуги з організації шкільного харчування (обіди)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації шкільного харчування (обіди)
Очікувана вартість
646 131.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3230,66
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації шкільного харчування (обіди)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
9 790
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58029, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Небесної Сотні, буд. 18 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Виконавцем акта про надані послуги протягом 30 календарних днів після факту надання послуг на підставі виставленого Виконавцем акта про надані послуги
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "САЖНЄВ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ"
Пропозиція:
583 631.2 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.08.2025 12:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Хитик
Електронна пошта
Телефон
+380372533058
Сайт:
http://www.lyceum4.cv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21431170
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58029
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
ВУЛИЦЯ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 18 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації шкільного харчування (обіди)
Період вимог/скарг з 01.09.2025 20:18 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.09.2025 20:18
Довідка НАЗК
01.09.2025 20:18
Повідомлення про рішення
29.08.2025 12:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 11:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ПРОТОКОЛ 30 серпня 2025 року №ВТ-4/2025 Відповідно до частини 10 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); пунктів 36 і 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 (з наступними змінами) (далі – Особливості), уповноважена особа прийняла рішення: 1.За результатами розгляду однієї тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Сажнєва Валентина Івановича у публічній закупівлі: відкриті торги з особливостями «Послуги з організації шкільного харчування (обіди)» (код за ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги) (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-08-21-004619-a Закупівля на prozorro.gov.ua) (далі – закупівля) відповідно до вимог статті 29 Закону (крім частин 2, 5-9, 11, 12, 14, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29, які не застосовуються відповідно до пункту 36 Особливостей) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей, розмістити повідомлення з вимогою до Фізичної особи-підприємця Сажнєва Валентина Івановича про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель: необхідно доповнити документ «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Гарантийний лист. Технічна специфікація (Технічне завдання)», що був поданий у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, частиною такого тексту, який передбачений у пункті 3 додатку 2 до тендерної документації замовника «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація (Технічне завдання)»: «3.Учасник (виконавець) в ході надання послуг з організації шкільного харчування повинен використовувати наступні документи та враховувати положення нормативно-правових актів: Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення». Невідповідність вважатиметься усуненою в разі подання Фізичною особою-підприємцем Сажнєвим Валентином Івановичем у встановлений строк через електронну систему закупівель відредагованого документа «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Гарантийний лист. Технічна специфікація (Технічне завдання)» з доповненою частиною тексту. Обгрунтування: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У документі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Гарантийний лист. Технічна специфікація (Технічне завдання)», який був поданий учасником процедури закупівлі Фізичною особою-підприємцем Сажнєвим Валентином Івановичем у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель, уповноваженою особою замовника під час розгляду цієї тендерної пропозиції виявлена невідповідність: текст на другій сторінці цього документа не має смислового і логічного поєднання з текстом на першій сторінці документа, оскільки текст на першій сторінці закінчується повністю сформованим реченням із розділовим знаком крапки у кінці, а текст на другій сторінці починається з малої букви зі слів «податком на додану вартість» із закритими лапками і після коми зазначається перелік нормативно-правових актів. У пункті 3 додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі. Технічна специфікація (Технічне завдання)» замовник зазначав, що «3.Учасник (виконавець) в ході надання послуг з організації шкільного харчування повинен використовувати наступні документи та враховувати положення нормативно-правових актів: Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»… Фактично у поданому учасником документі наявна технічна (механічна) помилка у вигляді відсутності наведеної вище частини тексту, який є у пункті 3 технічної специфікації до предмета закупівлі замовника і який являє собою лише частину переліку нормативно-правових актів, яких має дотримуватися учасник (виконавець) в ході надання послуг. Виправлення цієї технічної (механічної) помилки не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому розміщення повідомлення з вимогою до Фізичної особи-підприємця Сажнєва Валентина Івановича про усунення цієї невідповідності в електронній системі закупівель відповідатиме законодавству і є доцільним. 2.Надати Фізичній особі-підприємцю Сажнєву Валентину Івановичу строк для виправлення виявленої замовником після розкриття тендерної пропозиції невідповідності, зазначеної у пункті 1 цього протоколу, тривалістю 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення цієї невідповідності. Уповноважена особа (фахівець з публічних закупівель) ______________ Валентина ХИТИК
Створено
31.08.2025 19:22
Надати до
01.09.2025 19:22
Договір
UA-2025-08-21-004619-a-a1
Підписаний і діє
Номер
18
583 631.2 грн.
583 631.2 грн.
Без ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 790 (штуки)
Послуги з організації шкільного харчування (обіди)
Номенклатура
Послуги з організації шкільного харчування (обіди)
Кількість
9 790
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21431170

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "САЖНЄВ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ"
Повна назва
ФОП "САЖНЄВ ВАЛЕНТИН ІВАНОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2282603992

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
08.09.2025 11:07
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
646 131.2 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372533058
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
646 131.2 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2025 00:00
Замовник:
ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ №4 ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372533058
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності