Показати схожі тендери

Закупівля комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг) від Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-004277-a
Id Tender 47ea4e31c13e4237b787ee10d579de4e
План UA-P-2025-08-21-005238-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 21.08.2025 11:48
Остання зміна 08.09.2025 12:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
188 407.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 884.08 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 11:48 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 11:48
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 11:48
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00
до 05.09.2025 13:45
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2025 13:45
до 11.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 05.09.2025 13:45
-
Період уточнень
з 21.08.2025 11:48 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 11:48 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00 до 05.09.2025 13:45
Період кваліфікації
з 30.08.2025 00:00 до 05.09.2025 13:45
Основні параметри
комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України (далі – КМУ) від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації вживаються в значеннях, визначених Законом та Особливостями.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
188 407.2 грн.
комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Назва предмета закупівлі
комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Очікувана вартість
188 407.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1884,08
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
60
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
01015, Україна, Київська область, Київ, вул. Старонаводницька, 12
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлений Товар може бути здійснений з бюджетного рахунку Замовника за наявності коштів на рахунку. У випадку розрахунку з бюджетних коштів, оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 90 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за поставлений Товар проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. Коригування суми Договору та розподілу бюджетних коштів Замовника здійснюється додатковими угодами залежно від фінансування, які оформлюються належним чином та підписуються кожною Стороною і є невід’ємними частинами Договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
25.08.2025 15:50
-
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Пропозиція:
176 580 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 15:51
Оголошення про проведення закупівлі
25.08.2025 15:50
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шибеко Євген Вікторович
Електронна пошта
Телефон
380442800391
Замовник
ЄДРПОУ
03359115
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv
Повна назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise "Road-Maintenance Department of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them of Pecherskyi District" of Kyiv
Поштовий індекс
01010
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛ. АНДРІЯ ІВАНОВА, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Період вимог/скарг з 05.09.2025 13:45 по 11.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.08.2025 00:00 по 27.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.09.2025 13:45
Довідка НАЗК
05.09.2025 13:45
Повідомлення про рішення
05.09.2025 13:44
Пропозиція, що перемогла
03.09.2025 15:00
Електроний протокол про продовження строку
30.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 11:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю Компанія «ПІРЕНА» (код ЄДРПОУ 43888418) поданої на закупівлю, предметом якої є: комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг) до 10 робочих днів у зв'язку з значним обсягом документів, що подані учасником у складі тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
03.09.2025 14:59
Дата кінця розгляду
27.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не надано лист-гарантію, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності до пункту 3. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації лист-гарантію, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованим рішенням Ради національної безпеки і оборони України, яке вводиться в дію указом Президента України. 2) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі пропозиції не надано сертифікат про походження товару, що підтверджує походження товару з країни, що відповідає вказаним в пункті 3 Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації вимогам, або гарантійний лист про надання відповідного сертифікату походження товару під час постачання товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Усунути невідповідності в поданій Учасником тендерній пропозиції, шляхом надання у відповідності до пункту 6. Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації сертифікат про походження товару, що підтверджує походження товару з країни, що відповідає вказаним в пункті 3 Розділу 3 «Інші вимоги замовника» Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації вимогам, або гарантійний лист про надання відповідного сертифікату походження товару під час постачання товару.
Створено
04.09.2025 11:33
Надати до
05.09.2025 11:33
Договір
UA-2025-08-21-004277-a-a1
Очікує підписання
176 580 грн.
176 580 грн.
З ПДВ
Номенклатура
60 (комплект)
комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Номенклатура
комплект зимового одягу (Код за ДК 021:2015 - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг)
Кількість
60
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Повна назва
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03359115

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43888418

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
188 407.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактний телефон:
380442800391
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
188 407.2 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва
Контактний телефон:
380442800391
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності