Показати схожі тендери

Закупівля Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw), Картридж з тонером для (HP M428 fdn), Картридж з тонером для (HP M426 dw) від Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-001632-a
Id Tender eca20994d4334d08b2f8344773bb8357
План UA-P-2025-08-21-001625-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 10:07
Остання зміна 23.09.2025 10:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
112 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 120 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 10:03 до 03.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 10:03
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 10:03
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 11:45
до 15.09.2025 09:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 09:31
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 09:00
до 23.09.2025 10:46
Період уточнень
з 21.08.2025 10:03 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 10:03 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 11:45 до 15.09.2025 09:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 11:45 до 15.09.2025 09:00
Основні параметри
Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw), Картридж з тонером для (HP M428 fdn), Картридж з тонером для (HP M426 dw)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
112 000 грн.
Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw), Картридж з тонером для (HP M428 fdn), Картридж з тонером для (HP M426 dw)
Назва предмета закупівлі
Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw), Картридж з тонером для (HP M428 fdn), Картридж з тонером для (HP M426 dw)
Очікувана вартість
112 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1120,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.09.2025 11:22
Закінчення аукціону
04.09.2025 11:45
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 40 (штуки)
Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw)
Опис предмета закупівлі
Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw)
Код ДК 021:2015
30125100-2 - Картриджі з тонером
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58., вул. Марії Кюрі,5., проспект Слобожанський,31Д., проспект Слобожанський,8., вул. Орлівська, 1Б., вул. Михайла Грушевського, 70., вул. 20-річчя Перемоги, 51., вул. Воскресенська, 9.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 35 (штуки)
Картридж з тонером для (HP M428 fdn)
Опис предмета закупівлі
Картридж з тонером для (HP M428 fdn)
Код ДК 021:2015
30125100-2 - Картриджі з тонером
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58., вул. Марії Кюрі,5., проспект Слобожанський,31Д., проспект Слобожанський,8., вул. Орлівська, 1Б., вул. Михайла Грушевського, 70., вул. 20-річчя Перемоги, 51., вул. Воскресенська, 9.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Картридж з тонером для (HP M426 dw)
Опис предмета закупівлі
Картридж з тонером для (HP M426 dw)
Код ДК 021:2015
30125100-2 - Картриджі з тонером
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 58., вул. Марії Кюрі,5., проспект Слобожанський,31Д., проспект Слобожанський,8., вул. Орлівська, 1Б., вул. Михайла Грушевського, 70., вул. 20-річчя Перемоги, 51., вул. Воскресенська, 9.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
Пропозиція:
96 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
Пропозиція:
111 750 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.09.2025 11:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 10:28
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Вовчук
Електронна пошта
Телефон
+380992775508
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-administrativnih-poslug-ta-dozvilnih-procedur-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
40392181
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Кваліфікація
Лот № 1 Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw), Картридж з тонером для (HP M428 fdn), Картридж з тонером для (HP M426 dw)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 09:31 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 11:45 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
10.09.2025 09:31
Повідомлення про рішення
10.09.2025 09:30
-
04.09.2025 11:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей Замовник розміщує повідомлення через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель з вимогою про усунення невідповідностей. Вимога: 1. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція учасника за формою згідно з Додатком № 1 Виявлена невідповідність: Тендерна пропозиція надана не за формою згідно з Додатком № 1 Вимога: 2. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2 Виявлена невідповідність: Специфікація щодо предмету закупівлі повністю заповнена, в тому числі і в частині найменувань та ціни за формою згідно з Додатком №2 – відсутня. Вимога: 3. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Довідка, що містить відомості про Учасника (складена згідно з формою, наведеною у Додатку № 5) Виявлена невідповідність: Довідка, що містить відомості про Учасника складена не за формою, наведеною у Додатку № 5 Вимога: 1. Пункт 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Лист-згода учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, а також Проєкт договору, Додаток № 6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) Виявлена невідповідність: Проєкт договору, Додаток № 6 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього) – відсутній. Вимога: 4. Вимоги відповідно до Додатку № 3: - Довідка, складена в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме договір, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Факт подання пропозиції учасником – фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. - Довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції (зазначена вимога стосується та надається тільки юридичними особами). Виявлена невідповідністі: Вищезазначені довідки - відсутні. Вимоги відповідно до Додатку № 4: З метою підтвердження відповідності товару - технічним та якісним вимогам замовника Учасник у складі тендерної документації має надати: Вимога: Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про показники та характеристики запропонованого товару, та його назву. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. Виявлена невідповідністі: в порівняльній таблиці не зазначена країна походження запропонованого товару. Вимога: 1. На оригінальні витратні матеріали (картриджі) (які вироблені виробниками друкуючих пристроїв Xerox, OKI, Canon, HP, Samsung, Konica Minolta та інші), Учасник повинен надати засвідчені печаткою Учасника копії сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001 та ISO 14001 підприємства виробника, дійсні на момент подання пропозицій; Виявлені невідповідності: копії сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001 та ISO 14001 підприємства виробника, дійсні на момент подання пропозицій - відсутні; Вимоги: 2. У випадку постачання еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) Учасник торгів має надати: Оригінал паспорту від виробника картриджів на ім’я Замовника з зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів. Виявлена невідповідність: Вищезазначений оригінал паспорту від виробника картриджів на ім’я Замовника - відсутній. Вимога: 1. Завірену учасником зразка копію сертифікату міжнародного, про наявність у підприємства-виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), системи управління якістю ISO 9001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій; Виявлена невідповідність: Вищезазначена копію сертифікату – відсутня. Вимога: 2. Завірену учасником копію сертифікату міжнародного зразка , про наявність у підприємства-виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), системи екологічного управління ISO 14001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій; Виявлена невідповідність: Вищезазначена копія сертифікату – відсутня. Вимога: 3. Копію атестату про акредитацію дійсного на момент подання пропозицій, органу який сертифікував наявність у підприємства-виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) систем менеджменту, щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), зареєстрованого за індивідуальним номером в Національному агентстві з акредитації України, завірені повноважною особою учасника та скріплені печаткою учасника (за наявності). Виявлена невідповідність: Вищезазначена копія атестату – відсутня. Вимога: 4. Завірені учасником копії сертифікату(-тів) відповідності, що підтверджує (-ють) випробування запропонованих еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) відповідно до методик тестування картриджів на ресурс за ISO/IEC 19752:2017 та ISO/IEC 19798:2017, виданий (-і) незалежним експертним органом виробнику картриджів (із зазначенням реквізитів затвердженої відповідно законодавства технічної документації виробника). Підтвердження ресурсу друку має бути надано учасником по кожній номенклатурі, що пропонується до закупівлі, та бути дійсним на момент подання пропозицій. Виявлена невідповідність: Вищезазначена копія сертифікату – відсутня. Вимога: 5. Завірені учасником копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, видані виробнику товару та запчастин що пропонуются учасником до закупівлі, на підтвердження того, що еквівалентні витратні матеріали (картриджі), відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов для виробництва картриджів), дійсні на момент подання пропозицій. Виявлена невідповідність: висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.04.2018 №602-123-20-3/14726 не дійсний. Вищезазначена копія висновку -відсутня. Вимога: 6. Завірені учасником копії затверджених відповідно законодавства, технічних умов на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) для продукції вітчизняного виробництва, або сертифікат Nordic Еcolabel або LGA на продукцію іноземного виробництва, на всі номенклатури товару що пропонується учасником до закупівлі, чинних на момент подання пропозиції; Виявлена невідповідність: вищезазначений документ відсутній. Вимога: Копію сертифікату Міжнародної організації стандартизованих методів випробувань (Standardized Test Methods Committee (STMC)) щодо наявності у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) підтвердженої методики оцінки якості картриджів, дійсного на момент подання пропозицій. Виявлена невідповідність: Вищезазначена копія сертифікату – відсутня. Вимоги: 9. Документи підтверджуючі радіаційну безпеку витратних матеріалів (тонеру), що використовуються у запропонованих еквівалентних витратних матеріалах (картриджах): 9.1. Копії протоколів про проведення випробувань та визначення радіологічних показників безпеки на тонер, що використовуються у запропонованих еквівалентних витратних матеріалах (картриджах), які видані органом з оцінки відповідності на радіаційну безпеку на його офіційному бланку та за встановленою їм формою. 9.2. Документ, підтверджуючоий акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію договору на проведення досліджень між виробником (імпортером) товару або учасником торгів, та органу з проведення досліджень. 10. В разі якщо Учасник не є виробником еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2021 року. 11. Документи про застосування виробником (або імпортером) еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), заходів із захисту довкілля. Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень дійсних на момент подання пропозицій (надати підтверджуючий акт(и) протягом попереднього календарного року, щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів): 11.1 Копії чинних договорів з компаніями, які мають відповідні ліцензії на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження); 11.2 Копії сертифікатів компанії, яка має відповідну ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), про наявність впровадженої системи управління якістю ISO 9001:2015 та системи екологічного управління ISO 14001:2015; 11.3 Копію атестату виробництва виданого компанії, яка має ліцензію на поводження з відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізацію, знешкодження), органом сертифікації, щодо стану виробництва на відповідні види продукції, згідно Закону України «Про відходи». Виявлені невідповідності: вищезазначені документи – відсутні.
Створено
05.09.2025 10:41
Надати до
06.09.2025 10:41
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:00 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 09:31 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:00
Довідка НАЗК
15.09.2025 09:00
Повідомлення про рішення
10.09.2025 09:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 10:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомляємо про виявлені невідповідності в тендерній документації, а саме: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»: У випадку, якщо згідно з умовами цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу завірена учасником або ж без завірення учасником, якщо тендерна пропозиція (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Якщо Замовником вимагається завантаження до електронної системи закупівель: копій документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів та ін.), то такі документи мають бути відскановані з паперового носія. Копії документів (довідок, листів, сертифікатів, ліцензій, дозволів, тощо) на паперовому носії завіряються наступним чином: підписом уповноваженої особи Учасника з зазначенням посади, прізвища, імені, по-батькові, а тільки потім робиться скан-копія документу у разі, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель без накладання кваліфікованого електронного підпису учасником. Не завірені в один із способів зазначених у тендерній документації наступні копії документів, наданих Учасником: - Проект Договору (додаток №6) - Копія паспорта - Копії аналогічних договорів від 19.10.2022 №46 та від 08.05.2023 №61 - Вимоги відповідно до Додатку № 4: - Кожним учасником у складі тендерної пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 4. - Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформація про показники та характеристики запропонованого товару, та його назву. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження запропонованого товару. - Невідповідність: відсутня порівняльна таблиця. - - копії сертифікатів на систему управління якістю ISO 9001 та ISO 14001 підприємства виробника, дійсні на момент подання пропозицій; - Оригінал паспорту від виробника картриджів на ім’я Замовника з зазначенням основних технічних та якісних характеристик на кожний окремий предмет закупівлі, що має бути не гіршими від технічних та якісних характеристик товарів, що зазначені у документації конкурсних торгів. - Завірену учасником копію сертифікату міжнародного зразка, про наявність у підприємства-виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), системи управління якістю ISO 9001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій; - Завірену учасником копію сертифікату міжнародного зразка , про наявність у підприємства-виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), системи екологічного управління ISO 14001:2015 (дійсного на момент розкриття пропозиції), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України, у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), стосовно розробки, виробництва еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), дійсного на момент подання пропозицій; - Копію атестату про акредитацію дійсного на момент подання пропозицій, органу який сертифікував наявність у підприємства-виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) систем менеджменту, щодо відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), зареєстрованого за індивідуальним номером в Національному агентстві з акредитації України, завірені повноважною особою учасника та скріплені печаткою учасника (за наявності). - Завірені учасником копії сертифікату(-тів) відповідності, що підтверджує (-ють) випробування запропонованих еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) відповідно до методик тестування картриджів на ресурс за ISO/IEC 19752:2017 та ISO/IEC 19798:2017, виданий (-і) незалежним експертним органом виробнику картриджів (із зазначенням реквізитів затвердженої відповідно законодавства технічної документації виробника). Підтвердження ресурсу друку має бути надано учасником по кожній номенклатурі, що пропонується до закупівлі, та бути дійсним на момент подання пропозицій. - Завірені учасником копії затверджених відповідно законодавства, технічних умов на еквівалентні витратні матеріали (картриджі) для продукції вітчизняного виробництва, або сертифікат Nordic Еcolabel або LGA на продукцію іноземного виробництва, на всі номенклатури товару що пропонується учасником до закупівлі, чинних на момент подання пропозиції; - 7 Копію сертифікату Міжнародної організації стандартизованих методів випробувань (Standardized Test Methods Committee (STMC)) щодо наявності у виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів) підтвердженої методики оцінки якості картриджів, дійсного на момент подання пропозицій. - 8. В разі якщо Учасник не є виробником еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), необхідно додатково надати у складі своєї пропозиції оригінал листа авторизації Учасника від виробника еквівалентних витратних матеріалів (картриджів), в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику торгів та містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету закупівлі та повинен бути дійсним до кінця 2021 року. - Невідповідність: не завірені документи - Завірети в один із способів зазначених у тендерній документації вищезазначені документи.
Створено
10.09.2025 09:32
Надати до
11.09.2025 09:32
Договір
UA-2025-08-21-001632-a-c1
Підписаний і діє
Номер
31/09/25
111 750 грн.
111 750 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.09.2025
Строк дії договору з
23.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
40 (штуки)
Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw)
Номенклатура
Картридж з тонером для (Canon MF 411 dw)
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
650
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
35 (штуки)
Картридж з тонером для (HP M428 fdn)
Номенклатура
Картридж з тонером для (HP M428 fdn)
Кількість
35
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 300
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
5 (штуки)
Картридж з тонером для (HP M426 dw)
Номенклатура
Картридж з тонером для (HP M426 dw)
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
1 050
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Повна назва
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40392181

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
Повна назва
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3148208078

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.09.2025 10:46
-
23.09.2025 10:45
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
112 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 12:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380992775508
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
112 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 12:00
Замовник:
Департамент адміністративних послуг та дозвільних процедур Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380992775508
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності