Показати схожі тендери

Закупівля Машини для обробки даних (апаратна частина) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-21-000888-a
Id Tender b2ddcb67b31246cb9f9b6c6738101ca7
План UA-P-2025-08-21-000988-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2025 09:32
Остання зміна 22.09.2025 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
709 030 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 090.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2025 09:29 до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2025 09:29
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2025 09:29
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:25
до 10.09.2025 16:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 16:50
до 16.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2025 16:50
до 22.09.2025 16:30
Період уточнень
з 21.08.2025 09:29 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 21.08.2025 09:29 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:25 до 10.09.2025 16:50
Період кваліфікації
з 01.09.2025 13:25 до 10.09.2025 16:50
Основні параметри
Машини для обробки даних (апаратна частина)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
709 030 грн.
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Назва предмета закупівлі
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Примітки
ноутбуки, системні блоки, за кодом ДК 021:2015– 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (30213400-9 «Центральні процесорні пристрої для персональних комп’ютерів» 30213100-6 «Портативні комп’ютери»),
Очікувана вартість
709 030 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7090,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 12:56
Закінчення аукціону
01.09.2025 13:25
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 32 (штуки)
Процессор
Опис предмета закупівлі
Процессор
Код ДК 021:2015
30213400-9 - Центральні процесорні пристрої для персональних комп’ютерів
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Козака 1А
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Позиція : №2 3 (штуки)
Ноутбук
Опис предмета закупівлі
Ноутбук
Код ДК 021:2015
30213100-6 - Портативні комп’ютери
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36020, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Козака 1А
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Умови оплати – протягом 45 (сорок п’ять) календарних днів з моменту отримання товару та наданого рахунку фактури і підписання уповноваженими представниками сторін видаткової накладної на товар. У разі виникнення обставин, які унеможливлюють проведення оплати Замовником протягом строку визначеного в Договорі, Замовником може бути застосовано право на відстрочку платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з наступного дня після завершення строку визначеного в Договорі, без права на претензію з боку Постачальника щодо несвоєчасної оплати за поставлені товари. Замовник своєчасно повідомляє Постачальника про настання таких подій в письмовому вигляді.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КОМЕЛ"
Пропозиція:
530 360.58 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
527 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
520 475 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 12:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 16:38
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
documentType.tender.clarifications
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
21.08.2025 09:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Трофіменко
Електронна пошта
Телефон
+380989799312
Сайт:
http://www.vodokanal.poltava.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361661
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Поштовий індекс
36020
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
ВУЛИЦЯ ПИЛИПА ОРЛИКА, будинок 40-А
Кваліфікація
Лот № 1 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 16:50 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 13:25 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 16:51
Довідка НАЗК
10.09.2025 16:50
Повідомлення про рішення
05.09.2025 16:25
Електроний протокол про продовження строку
01.09.2025 13:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2025 09:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішенням уповноваженої особи від 21.08.2025 № 800 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: ноутбуки, системні блоки, за кодом ДК 021:2015– 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (30213400-9 «Центральні процесорні пристрої для персональних комп’ютерів» 30213100-6 «Портативні комп’ютери»), та ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-08-21-000888-a (далі — Закупівля). Відповідно до вимог пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЮДІТРЕЙД» (Код ЄДРПОУ: 42036301) виникла необхідність віддати тендерну пропозицію учасника для глибшого аналізу профільним фахівцям замовника, зокрема технічним фахівцям, інженерам та опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження терміну до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД»,
Дата продовження строку розгляду
05.09.2025 16:24
Дата кінця розгляду
30.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у процедурі закупівлі № UA-2025-08-21-000888-a, згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності. перелік виявлених невідповідностей: 1) на вимогу п.3.5. п.3 «Документи підтверджуючі право здійснювати підприємницьку діяльність» .Додатку 3 ТД в підпункті Учасник не надав «Копію внутрішнього розпорядчого документу (копію наказу, розпорядження, інструкції, тощо), який свідчить про порядок ведення господарської діяльності з використанням/не використанням печатки(ок) підприємства (у разі наявності печатки(ок)) (як виключення, надається учасником в складі тендерної пропозиції, в тому випадку якщо підприємство (або фізична особа-підприємець) здійснює підприємницьку діяльність без використання печатки(ок) або із вибірковим використанням згідно до переліку видів (типів) документів, що визначені таким розпорядчим документом.» посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на відповідність тендерній документації, в частині підтвердження вимог, встановлених замовником (підпункт. 3.5. пункт 3 Додаток 3 до тендерної документації); 2) на вимогу пункту 7 Додатку 5 ТД «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» Учасник не надав підтверджуючий документ про те, що Продукція повинна відповідати європейському стандарту EN55032 Учасник повинен надати підтверджуючий документ, перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник може усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі в частині підтвердження вимог, встановлених замовником (пункт 7 Додаток 5 до тендерної документації); Для усунення виявлених невідповідностей необхідно додати до своєї пропозиції всі зазначені довідки вищезазначених документів.
Створено
09.09.2025 16:21
Надати до
10.09.2025 16:21
Договір
UA-2025-08-21-000888-a-a1
Підписаний і діє
Номер
500
520 474.68 грн.
433 728.9 грн.
З ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
32 (штуки)
Процессор
Номенклатура
Процессор
Кількість
32
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
11 999.25
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (штуки)
Ноутбук
Номенклатура
Ноутбук
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
16 584.3
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361661

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Повна назва
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42036301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.09.2025 16:30
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
709 030 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380989799312
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
709 030 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
+380989799312
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності