Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015- 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмна продукція) від Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-012091-a
Id Tender fa69e5e413cb4d6a95af816def044fa0
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.08.2025 19:03
Остання зміна 12.09.2025 16:11
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 406 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
24 060 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 19:02 до 30.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 19:02
до 27.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 19:02
до 27.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 01.09.2025 16:04
-
Залишилось 2 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 16:11
до 18.09.2025 00:00
Період уточнень
з 20.08.2025 19:02 до 27.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 19:02 до 27.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.09.2025 16:04
Основні параметри
Код ДК 021:2015- 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмна продукція)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 406 000 грн.
Код ДК 021:2015- 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмна продукція)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015- 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмна продукція)
Очікувана вартість
2 406 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
24060,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
72 180
Аукціон
Cтарт аукціону
01.09.2025 15:41
Закінчення аукціону
01.09.2025 16:04
Позиція
Опис предмета закупівлі
Примірник ПЗ Microsoft Office Home and Business 2024 або еквівалент
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
03.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
2 275 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "О-Діджитал"
Пропозиція:
2 264 496 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.09.2025 15:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.08.2025 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Артур Горбатенко
Електронна пошта
Телефон
+380443632447
Замовник
ЄДРПОУ
40108981
Повна назва
Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України"
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Академіка Богомольця, 10
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015- 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів (Програмна продукція)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 16:11 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.09.2025 16:04 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей.
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:11
Повідомлення про рішення
08.09.2025 16:09
Електроний протокол про продовження строку
01.09.2025 16:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 19:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 19:02
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Тендерна документація містить такі вимоги: 1) Пункт 3 Додатку 7 до тендерної документації Учасник надає лист від виробника та одного з офіційних дистриб’юторів оригінальної продукції Microsoft на території України, яким підтверджує справжність ліцензій, що будуть поставлені в дану закупівлю. У листі обов’язково вказується учасник, замовник і номер торгів. На запит Замовника (після постачання ліцензій переможцем) дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні. Активація проводиться Замовником. 2) Пункт 7 Додатку 7 до тендерної документації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. 3) Додатком 5 до тендерної документації На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. Надає довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків, а також надає копію аналогічного договору та копію видаткової (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання наведено (не менше одного договору). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції було надано: 1) Лист Майкрософту від 02.09. 2024 р. згідно з яким ТОВ «О-ДІДЖИТАЛ» має право перепродавати продукти Microsoft, а саме: програма Cloud Solution Provider. 2) Не було надано Договір про надання гарантій № 119408/GL-187 від «03» січня 2025 року 3) Копію аналогічного договору та копії актів надання послуг наданого договору, що буде свідчить про повне його виконання. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Лист від виробника та одного з офіційних дистриб’юторів оригінальної продукції Microsoft на території України, яким підтверджує справжність ліцензій, що будуть поставлені в дану закупівлю. У листах обов’язково вказується учасник, замовник і номер торгів. На запит Замовника (після постачання ліцензій переможцем) дистриб’ютор надає перелік всіх серійних номерів програмної продукції, що була поставлена переможцю торгів, з метою забезпечення Замовнику можливості порівняння фактичних даних з інформацією, якою володіє офіційний дистриб’ютор Microsoft в Україні. Активація проводиться Замовником. З зазначенням програмної продукції «Примірник ПЗ Microsoft Office Home and Business 2024 або еквівалент» 2) Договір про надання гарантій № 119408/GL-187 від «03» січня 2025 року 3) Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків, а також надає копію аналогічного договору та копію ВИДАТКОВОЇ (-их) накладної (-их) до наданого договору, що свідчить про повне його виконання наведено (не менше одного договору).
Створено
03.09.2025 15:34
Надати до
04.09.2025 15:34
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з додатковим вивченням документів поданих Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "О-Діджитал" потрібно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення про продовження протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.
Дата продовження строку розгляду
08.09.2025 16:09
Дата кінця розгляду
30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 16:11 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 16:11
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 406 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 10:00
Замовник:
Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України"
Контактний телефон:
+380443632447
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 406 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.08.2025 10:00
Замовник:
Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України"
Контактний телефон:
+380443632447
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності