Закупівля ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина) від КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХОДОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ".
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 19:40
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 19:40
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 19:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 19:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 19:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ХОДОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ"
Поштовий індекс
81726
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
с. Жирова
Адреса
Стрийський р-н, вулиця Стрийська, будинок 68
ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина)
Тендер:
UA-2025-08-20-012087-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина)
UA-2025-08-20-012087-a.c1
Дата:
24.08.2025 17:46
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на дискримінаційні умови
20 серпня 2025 року Комунальним закладом Львівської обласної ради «Ходорівський психоневрологічний інтернат» на електронному сайті «Prozorro.gov.ua» розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2025-08-20-012087-a по предмету закупівлі: код ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина).
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
ТОВ «Маркосистемс» планує взяти участь у даній публічній Закупівлі, проте вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь.
Замовник виклав Додаток 1 до тендерної документації у такій редакції, що унеможливлює нашу участь через:
1) Надмірну деталізацію параметрів (замість базових, основних, що впливають безпосередньо на продуктивність та якість, вписуються допоміжні).
2) Параметри не мають діапазону значень і прописані під єдиного виробника.
3) Неможливість запропонувати продукцію іншого виробника (еквівалент), так як за сукупністю вимог продукція відповідає виключно одному виробнику під який і виписана дана тендерна документація та в якому зацікавлений Замовник.
4) Відсутність конкуренції, боротьби в аукціоні декількох учасників за лот. Для замовника – це отримання кращої ціни, а для бюджету – економія бюджетних коштів.
5) Вимога Замовника сформульована наступним чином: «З моменту отримання письмової заявки від Замовника Учасник зобов’язаний протягом одного календарного дня поставити Замовнику товар визначений в заявці.» є необґрунтованою та дискримінаційною так як сама по собі передбачає уже наявність такого товару на складі постачальника. Адже протягом одного календарного дня, який може припадати і на вихідний день може організувати доставку тільки той постачальник, який завчасно про це попереджений.
Виписані Замовником у Додатку 1 до тендерної документації параметри до предмету закупівлі, як вже зазначалось штучно звужують коло учасників до одного виробника, та одного постачальника, а отже є дискримінаційними та підлягають перегляду цілком.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону тому на підставі викладеного –
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-08-20-012087-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації відповідно до вимог скаржника та у редакції технічних характеристик предмету закупівлі запропонованих ТОВ «Маркосистемс».
Автор:
43867801, ТОВ МАРКОСИСТЕМС
03150, Україна, м. Київ, Київ, Велика Васильківська, 129
Коментар замовника щодо виконання рішення органу оскарження
Замовником виконано рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 13598-р/пк-пз від 03.09.2025р. шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації рішення уповноваженої особи-Протокол № 10/1 від 10 вересня 2025р.
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина)
UA-2025-08-20-012087-a.c2
Дата:
24.08.2025 21:25
Стан:
Відмовлено в задоволенні
Дискримінаційні умови ТД Замовника
Тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь
Нами може бути надане обладнання, яке відповідає більшості встановленим у закупівлі вимогам, проте через надмірну деталізацію Замовником специфічних технічних вимог, які становлять предмет закупівлі, ми позбавлені можливості пропонувати наявну продукцію іншого виробника. До даної скарги додаються документи, що підтверджують технічні параметри наявного у нас товару та доводять неможливість виконати заявлені вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-08-20-012087-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до Додатку 1 до тендерної документації Розділу 4 відповідно до вимог скаржника у редакції що додається до скарги.
Автор:
45203623, ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп
43005, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська,77
За лотом ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина)
UA-2025-08-20-012087-a.a3
Дата:
11.09.2025 12:43
Стан:
Прийнято до розгляду
Скарга на дискримінаційні вимоги
20 серпня 2025 року Комунальним закладом Львівської обласної ради «Ходорівський психоневрологічний інтернат» на електронному сайті «Prozorro.gov.ua» розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2025-08-20-012087-a по предмету закупівлі: код ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина).
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
ТОВ «Маркосистемс» планує взяти участь у даній публічній Закупівлі, проте вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь.
Замовник виклав Додаток 1 до тендерної документації у такій редакції, що унеможливлює нашу участь через:
1) Надмірну деталізацію параметрів (замість базових, основних, що впливають безпосередньо на продуктивність та якість, вписуються допоміжні).
2) Параметри не мають діапазону значень і прописані під єдиного виробника.
3) Неможливість запропонувати продукцію іншого виробника (еквівалент), так як за сукупністю вимог продукція відповідає виключно одному виробнику під який і виписана дана тендерна документація та в якому зацікавлений Замовник.
4) Відсутність конкуренції, боротьби в аукціоні декількох учасників за лот. Для замовника – це отримання кращої ціни, а для бюджету – економія бюджетних коштів.
Виписані Замовником у Додатку 1 до тендерної документації параметри до предмету закупівлі, як вже зазначалось штучно звужують коло учасників до одного виробника, та одного постачальника, а отже є дискримінаційними та підлягають перегляду цілком.
ТОВ «Маркосистемс», будучи представником найбільшого світового виробника промислового прального обладнання, бажає запропонувати обладнання, що не погіршує виробничі потужності, продуктивність та енергоефективність, але через штучні обмеження не може запропонувати еквівалент, що є не гіршим за предмет закупівлі.
Комісією АМКУ було прийнято Рішенні від 03.09.2025 року яким було постановлено скаргу на дискримінаційні вимоги задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації. Натомість, Замовником не було виконано вимоги Комісії АМКУ так як зміни, внесені 10.09.2025 року не усунули визначене правопорушення.
Посилання в тендерній документації на два товари є некоректним, адже характеристики цих товарів не відповідають вимогам тендерної документації.
20 серпня 2025 року Комунальним закладом Львівської обласної ради «Ходорівський психоневрологічний інтернат» на електронному сайті «Prozorro.gov.ua» розміщено оголошення про проведення закупівлі UA-2025-08-20-012087-a по предмету закупівлі: код ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів (Промислова пральна машина).
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
При цьому, під дискримінаційними вимогами слід розуміти такі вимоги, які встановлюють в тендерній документації та яким може відповідати лише обмежене коло учасників.
ТОВ «Маркосистемс» планує взяти участь у даній публічній Закупівлі, проте вважає, що тендерна документація до Закупівлі містить дискримінаційні вимоги, які протиправно унеможливлюють нашу участь.
Замовник виклав Додаток 1 до тендерної документації у такій редакції, що унеможливлює нашу участь через:
1) Надмірну деталізацію параметрів (замість базових, основних, що впливають безпосередньо на продуктивність та якість, вписуються допоміжні).
2) Параметри не мають діапазону значень і прописані під єдиного виробника.
3) Неможливість запропонувати продукцію іншого виробника (еквівалент), так як за сукупністю вимог продукція відповідає виключно одному виробнику під який і виписана дана тендерна документація та в якому зацікавлений Замовник.
4) Відсутність конкуренції, боротьби в аукціоні декількох учасників за лот. Для замовника – це отримання кращої ціни, а для бюджету – економія бюджетних коштів.
Виписані Замовником у Додатку 1 до тендерної документації параметри до предмету закупівлі, як вже зазначалось штучно звужують коло учасників до одного виробника, та одного постачальника, а отже є дискримінаційними та підлягають перегляду цілком.
ТОВ «Маркосистемс», будучи представником найбільшого світового виробника промислового прального обладнання, бажає запропонувати обладнання, що не погіршує виробничі потужності, продуктивність та енергоефективність, але через штучні обмеження не може запропонувати еквівалент, що є не гіршим за предмет закупівлі.
Комісією АМКУ було прийнято Рішенні від 03.09.2025 року яким було постановлено скаргу на дискримінаційні вимоги задовольнити та внести відповідні зміни до тендерної документації. Натомість, Замовником не було виконано вимоги Комісії АМКУ так як зміни, внесені 10.09.2025 року не усунули визначене правопорушення.
Посилання в тендерній документації на два товари є некоректним, адже характеристики цих товарів не відповідають вимогам тендерної документації.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Ухвалити рішення, яким встановити наявність порушень процедури закупівлі UA-2025-08-20-012087-a та зобов’язати замовника закупівлі усунути допущені порушення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор:
43867801, ТОВ МАРКОСИСТЕМС
03150, Україна, м. Київ, Київ, Велика Васильківська, 129