Показати схожі тендери

Закупівля Пульти дистанційного керування до FPV дрона та окуляри FPV за кодом ДК 021:2015 – 34740000-6 обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі від Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-011205-a
Id Tender f3b079a48a8f46d98b1675cdec7efc5d
План UA-P-2025-08-20-013557-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.08.2025 16:55
Остання зміна 16.09.2025 12:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
431 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 155 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 16:54 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 16:54
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 16:54
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:04
до 08.09.2025 09:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2025 09:43
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.09.2025 09:22
до 16.09.2025 12:30
Період уточнень
з 20.08.2025 16:54 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 16:54 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:04 до 08.09.2025 09:22
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:04 до 08.09.2025 09:22
Основні параметри
Пульти дистанційного керування до FPV дрона та окуляри FPV за кодом ДК 021:2015 – 34740000-6 обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
431 000 грн.
Пульти дистанційного керування до FPV дрона та окуляри FPV за кодом ДК 021:2015 – 34740000-6 обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Назва предмета закупівлі
Пульти дистанційного керування до FPV дрона та окуляри FPV за кодом ДК 021:2015 – 34740000-6 обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Очікувана вартість
431 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2155,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 14:41
Закінчення аукціону
28.08.2025 15:04
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 10 (штуки)
Пульти дистанційного керування до FPV дрона
Опис предмета закупівлі
Пульти дистанційного керування до FPV дрона
Код ДК 021:2015
34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Грушевського,97
Дата постачання по
10.10.2025 16:53
Позиція : №2 10 (штуки)
Окуляри FPV
Опис предмета закупівлі
Окуляри FPV
Код ДК 021:2015
34740000-6 - Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29001, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Грушевського,97
Дата постачання по
10.10.2025 16:53
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) банківських днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної, але не пізніше 10.12.2025
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Бонюк Роман Володимирович
Пропозиція:
325 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА
Пропозиція:
389 980 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 14:41
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2025 16:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кучерук Іванна Андріївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380382692436
Замовник
ЄДРПОУ
40108824
Назва (англійською мовою)
MAIN DEPARTAMENT OF THE NATIONAL POLICE IN THE KHMELNITSKY REGION
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Повна назва (англійською мовою)
MAIN DEPARTAMENT OF THE NATIONAL POLICE IN THE KHMELNITSKY REGION
Поштовий індекс
29017
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
місто Хмельницький
Адреса
вулиця Зарічанська, 7
Кваліфікація
Лот № 1 Пульти дистанційного керування до FPV дрона та окуляри FPV за кодом ДК 021:2015 – 34740000-6 обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі
Період вимог/скарг з 04.09.2025 09:43 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:04 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: 1. Підпункт 6 Пункту 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 (1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 16 ЗАКОНУ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ” З УРАХУВАННЯМ ВИМОГ ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ ВІД 12 ЖОВТНЯ 2022 № 1178 «ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЗДІЙСНЕННЯ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ, РОБІТ І ПОСЛУГ ДЛЯ ЗАМОВНИКІВ, ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ “ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ”, НА ПЕРІОД ДІЇ ПРАВОВОГО РЕЖИМУ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ ТА ПРОТЯГОМ 90 ДНІВ З ДНЯ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ АБО СКАСУВАННЯ» (ДАЛІ – ОСОБЛИВОСТІ):”), міститься вимога надати документи наступного змісту: - Надати інформацію Додатку 1 по Таблиці 1 Довідка про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Де, під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. А також, надати сканкопію(ї) аналогіного(их) договору(ів) (з усіма додатками, видатковими накладними, актами здачі-прийняття виконаних робіт/послуг) - Надати інформацію п.7 Гарантійне обслуговування повинно проводитися зазначеними Учасником сервісними центрами Додатку 2 до тендерної документації, де потрібно вказати конкретне місцезнаходження сервісного(их) центру(ів). В тендерній пропозиції учасника документ не відповідає зазначеним вимогам. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
04.09.2025 09:42
Повідомлення про рішення
04.09.2025 09:38
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 15:04
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 16:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Так, згідно протоколу розкриття щодо закупівлі Пульти дистанційного керування до FPV дрона та окуляри FPV за кодом ДК 021:2015 – 34740000-6 обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі, найвигіднішу тендерну пропозицію подав учасник – ФОП Бонюк Роман Володимирович – ціна пропозиції становить 325`000 грн. 00 коп. з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: 1. Додаток 1 (тендерної документації) міститься вимога надати документи наступного змісту: Учасник надає довідку ТАБЛИЦЯ № 1 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ(ІВ). Де, (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати не менше 1 копій договору, який має бути підтверджений: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. В тендерній пропозиції Учасника – документ не відповідає зазначеним вимогам. Враховуючи вищевикладене, Учаснику необхідно надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати не менше 1 копій договору, який має бути підтверджений: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Де, (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. 2. П. 7 Додатку 2 тендерної документації Гарантійне обслуговування повинно проводитися зазначеними Учасником сервісними центрами .Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати інформацію щодо наявних сервісних центрів. Де, інформація про наявність сервісних центрів має містити конкретне місцезнаходження. В тендерній пропозиції Учасника – документ не відповідає зазначеним вимогам. Враховуючи вищевикладене, Учаснику необхідно надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити інформацію щодо наявних сервісних центрів. Де, інформація про наявність сервісних центрів має містити конкретне місцезнаходження. Тому враховуючи вищезазначене відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, необхідно надати Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель та оприлюднити інформацію про надання Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
02.09.2025 10:19
Надати до
03.09.2025 10:19
Період вимог/скарг з 08.09.2025 09:22 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 09:43 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.09.2025 09:22
Довідка НАЗК
08.09.2025 09:22
Повідомлення про рішення
08.09.2025 09:16
Пропозиція, що перемогла
04.09.2025 09:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 16:49
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 16:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною 1 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Так, згідно протоколу розкриття щодо закупівлі Пульти дистанційного керування до FPV дрона та окуляри FPV за кодом ДК 021:2015 – 34740000-6 обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі, найвигіднішу тендерну пропозицію подав учасник – ФОП Колесниченко Анна Вікторівна – ціна пропозиції становить 389`980 грн. 00 коп. з ПДВ. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: 1. Додаток 1 (тендерної документації) міститься вимога надати документи наступного змісту: Учасник надає довідку ТАБЛИЦЯ № 1 ДОВІДКА ПРО НАЯВНІСТЬ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖЕНОГО ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ ДОГОВОРУ(ІВ). Де, (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати не менше 1 копій договору, який має бути підтверджений: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. В тендерній пропозиції Учасника – документ не відповідає зазначеним вимогам. Враховуючи вищевикладене, Учаснику необхідно надати Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (ів), учасник має надати не менше 1 копій договору, який має бути підтверджений: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід’ємні, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) видаткових накладних/актів здачі-приймання виконаних робіт/наданих послуг по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Де, (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015. Тому враховуючи вищезазначене відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, необхідно надати Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель та оприлюднити інформацію про надання Учаснику 24 годин на виправлення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Створено
04.09.2025 15:33
Надати до
05.09.2025 15:33
Договір
UA-2025-08-20-011205-a-c1
Підписаний і діє
Номер
1199
389 980 грн.
389 980 грн.
Без ПДВ
Підписано
15.09.2025
Строк дії договору з
15.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (штуки)
Пульти дистанційного керування до FPV дрона
Номенклатура
Пульти дистанційного керування до FPV дрона
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
12 850
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Окуляри FPV
Номенклатура
Окуляри FPV
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
26 148
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 10 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108824

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА
Повна назва
ФОП КОЛЕСНИЧЕНКО АННА ВІКТОРІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3119601728

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.09.2025 12:30
Повідомлення про договір
16.09.2025 12:25
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
431 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380382692436
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
431 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області
Контактний телефон:
+380382692436
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності