Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) від ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-009713-a
Id Tender fc5ca50e73a744f4a51b479d16a15d94
План UA-P-2025-08-19-002480-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.08.2025 15:47
Остання зміна 12.09.2025 12:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 254 329.17 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
22 530.25 грн. (0,11 %)
Вартість подання пропозиції:
12 240 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 15:46 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 15:46
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 15:46
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00
до 10.09.2025 17:28
Залишилось 15 год. 24 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 17:10
до 16.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 10.09.2025 17:28
-
Період уточнень
з 20.08.2025 15:46 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 15:46 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 10.09.2025 17:28
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 10.09.2025 17:28
Основні параметри
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки тендерних пропозицій, учасник незалежно від його системи оподаткування, в електронній системі закупівель зазначає ціну тендерної пропозиції без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, при укладенні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
7 874 139.59 грн.
Лот 1. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
Очікувана вартість
7 874 139.59 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39370,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
89 450
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФОРЕСТ Н"
Пропозиція:
7 874 139.59 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
7 874 139.58 грн.
Лот 2. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
Очікувана вартість
7 874 139.58 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
39370,7
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
89 450
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРМАР"
Пропозиція:
7 874 139.58 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
4 506 050 грн.
Лот 3. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 51900м3
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 51900м3
Очікувана вартість
4 506 050 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22530,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Код ДК 021:2015
60181000-0 - Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість
51 900
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Адреса Дубенського надлісництва: 35603, Рівненська область, Дубенський район, м. Дубно, вул. Берестецька, буд.77. Послуги надаватимуться в межах лісового фонду Дубенського надлісництва.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник сплачує вартість наданих Виконавцем послуг на підставі рахунку-фактури, що надається Виконавцем після підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг, у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП КОЦАН МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
4 506 050 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2025 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Неділько Олександр Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380673323647
Замовник
ЄДРПОУ
45601597
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
43010
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
проспект Волі, 30
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
Період вимог/скарг з 10.09.2025 17:10 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Так, уповноваженою особою розглянуто пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРЕСТ Н» код ЄДРПОУ/ІПН: 44274075 (далі – Учасник) на відповідність вимогам оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. Учасником надано всі необхідні документи для участі. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в оголошенні про проведення відкритих торгів та вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки передбачені Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
10.09.2025 17:10
Довідка НАЗК
10.09.2025 17:10
Повідомлення про рішення
01.09.2025 17:43
Електроний протокол про продовження строку
28.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 25 вересня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 17:43
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФОРЕСТ Н» (44274075) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. 3.1. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для надання послуг: Лот 1. - трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів (відповідно до поданого переліку задіяної техніки) – не менше 4 осіб. 3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: 3.2.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця/ тощо Назва та реквізити наданого документа, яким підтверджується належне працевлаштування Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 3.2.2. - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу; у довідці зазначається реєстраційний номер та дата трудової книжки; номер, дата відповідного запису), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС (у довідці зазначається реєстраційна дата повідомлення, реєстраційні дата та номер квитанції №2), або - копії наказів про прийняття на роботу (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного наказу). 3.2.3. - копії посвідчень водіїв категорії С/СЕ та/або машиністів та/або операторів та/або трактористів відповідно до поданого переліку задіяної техніки (в довідці зазначається назва документу, серія реєстраційний номер та дата). На виконання пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід від 26.08.2025 року №2/08. 2. Скановані повідомлення про прийняття на роботу працівників та квитанцій про отримання повідомлення органами ДФС. 3. Скановані копії посвідчення водіїв та машиністів-трактористів. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід виявлено наступні невідповідності: 1. В поданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено всі реквізити, що вимагалися тендерною документацією, а саме не зазначені реєстраційні номери квитанцій про отримання органами ДФС повідомлення про прийняття на роботу працівників. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати: 1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням всіх реквізитів документів, що вимагалися тендерною документацією. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Створено
09.09.2025 11:03
Надати до
10.09.2025 11:03
Лот № 2 Лот 2. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 89450 м3
Період вимог/скарг з 10.09.2025 17:22 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Так, уповноваженою особою розглянуто пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕРМАР» код ЄДРПОУ/ІПН: 44450649 (далі – Учасник) на відповідність вимогам оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. Учасником надано всі необхідні документи для участі. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в оголошенні про проведення відкритих торгів та вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки передбачені Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
10.09.2025 17:22
Довідка НАЗК
10.09.2025 17:22
Повідомлення про рішення
01.09.2025 17:43
Електроний протокол про продовження строку
28.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 25 вересня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 17:43
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВЕРМАР» (44450649) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження повної, безумовної і беззаперечної згоди з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації, у тому числі з проектом договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації та умовами, які передбачають розкриття конфіденційної інформації необхідно надати Тендерна пропозиція згідно додатку 2 тендерної документації. На виконання пункту 1 додатку 3 до тендерної документації учасником надано тендерну пропозицію за зразком визначеним додатком 2 до тендерної документації, проте у поданій пропозиції не відображену всієї інформації, що вимагалася: відсутня інформація про номер свідоцтва (витягу) платника ПДВ. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. 3.1. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для надання послуг: Лот 2. - трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів (відповідно до поданого переліку задіяної техніки) – не менше 4 осіб. 3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: 3.2.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця/ тощо Назва та реквізити наданого документа, яким підтверджується належне працевлаштування Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 3.2.2. - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу; у довідці зазначається реєстраційний номер та дата трудової книжки; номер, дата відповідного запису), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС (у довідці зазначається реєстраційна дата повідомлення, реєстраційні дата та номер квитанції №2), або - копії наказів про прийняття на роботу (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного наказу). 3.2.3. - копії посвідчень водіїв категорії С/СЕ та/або машиністів та/або операторів та/або трактористів відповідно до поданого переліку задіяної техніки (в довідці зазначається назва документу, серія реєстраційний номер та дата). На виконання пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід від 21.08.2025 року №5/08. 2. Скановані повідомлення про прийняття на роботу працівників та квитанцій про отримання повідомлення органами ДФС. 3. Скановані копії посвідчення водіїв та машиністів-трактористів. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід виявлено наступні невідповідності: 1. В поданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено всі реквізити, що вимагалися тендерною документацією, а саме не зазначені реєстраційні дати квитанцій про отримання органами ДФС повідомлення про прийняття на роботу працівників. 2. По працівнику Глушко Б.Я. в довідці, щодо документу яким підтверджується належне працевлаштування зазначено повідомлення про прийняття працівника на роботу від 02.07.2024 року. Разом з тим не надано копії повідомлення з зазначеною реєстраційною датою. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати: 1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням всіх реквізитів документів, що вимагалися тендерною документацією. 2. По працівнику Глушко Б.Я. надати копії документів якими підтверджується належне працевлаштування або привести у відповідність інформацію, що викладену у довідці. Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження повної, безумовної і беззаперечної згоди з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації, у тому числі з проектом договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації та умовами, які передбачають розкриття конфіденційної інформації необхідно надати тендерну пропозицію за зразком згідно додатку 2 тендерної документації. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
09.09.2025 11:03
Надати до
10.09.2025 11:03
Лот № 3 Лот 3. Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво) в обсязі 51900м3
Період вимог/скарг з 10.09.2025 17:28 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Так, уповноваженою особою розглянуто пропозицію учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЦАН МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ код ЄДРПОУ/ІПН: 3403715293 (далі – Учасник) на відповідність вимогам оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації. Учасником надано всі необхідні документи для участі. Пропозиція відповідає всім вимогам, встановленим в оголошенні про проведення відкритих торгів та вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Визначити Учасника переможцем Закупівлі та оприлюднити рішення про визначення переможця в порядку та строки передбачені Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
10.09.2025 17:29
Довідка НАЗК
10.09.2025 17:28
Повідомлення про рішення
01.09.2025 17:44
Електроний протокол про продовження строку
28.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:46
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Відповідно до частини першої статті 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з одночасним надходженням на розгляд значної кількості тендерних пропозицій від учасників виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції. Враховуючи викладене вище, уповноваженою особою було прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника до 20 робочих днів – тобто до 25 вересня 2025 року включно, та оприлюднити повідомлення про продовження такого строку протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу
Дата продовження строку розгляду
01.09.2025 17:44
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
відповідальною за організацію та проведення відкритих торгів є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЦАН МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ (3403715293) було виявлено наступні невідповідності. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження повної, безумовної і беззаперечної згоди з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації, у тому числі з проектом договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації та умовами, які передбачають розкриття конфіденційної інформації необхідно надати Тендерна пропозиція згідно додатку 2 тендерної документації. На виконання пункту 1 додатку 3 до тендерної документації учасником надано тендерну пропозицію за зразком визначеним додатком 2 до тендерної документації, проте у поданій пропозиції не відображену всієї інформації, що вимагалася: відсутня інформація про номер свідоцтва (витягу) платника ПДВ. Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.1 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2.1. Перелік мінімальної кількості транспортних засобів та обладнання наявність яких є обов’язковою для учасника для надання послуг: Лот 3. - автомобіль обладнаний краном-маніпулятором (гідроманіпулятором/маніпулятором) та/або трактор укомплектований причепом з встановленим краном-маніпулятором (гідроманіпулятором/ маніпулятором) – не менше 2 од.. 2.2. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: 2.2.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання матеріально-технічної бази та технологій за формою: № Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (для автомобілів, тракторів, причепів також зазначити державний реєстраційний номер) Кількість Зазначення приналежності* Назва та реквізити документа, що підтверджує належність** 1 2 3 4 5 * якщо учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках вказується «право користування» механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України). ** зазначаються реквізити документів щодо належності відповідно до графи 4 таблиці (також зазначається: для автомобілів, тракторів, причепів та ін. - дата, серія та номер свідоцтва про реєстрацію). 2.2.2 Копії свідоцтва про реєстрацію автомобілів з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/маніпулятора та/або копії свідоцтва про реєстрацію машин (тракторів) та свідоцтва про реєстрацію причепів/напівпричепів з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпуляторам/гідроманіпулятора/маніпулятора. 2.2.3. Якщо техніка, не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасником подаються: - копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу або іншої форми використання. Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання. - копії свідоцтва про реєстрацію автомобілів з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпулятора/ гідроманіпулятора/маніпулятора та/або копії свідоцтва про реєстрацію машин (тракторів) та свідоцтва про реєстрацію причепів/напівпричепів з обов’язковою відміткою про встановлення крану-маніпуляторам/гідроманіпулятора/маніпулятора. На виконання пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку про наявність в учасника обладнання, матеріально технічної бази та технологій від 25.08.2025 року №43/08. 2. Скановані копії договорів оренди машин від 21.01.2024 року №21/01 та від 21.01.2024 року №22/01. 3. Копії свідоцтв про реєстрацію машин. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій виявлено наступні невідповідності: 1. На підтвердження права використання вантажного автомобіля УРАЛ ВК6501ІА надано копію договору від 21.01.2024 року №22/01 укладеного з ЯЦУКОМ Сергієм Миколайовичем. На підтвердження права власності на автомобіль надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу власником якого ЯЩУК Сергій Миколайович. 2. В довідці по позиції 2 на підтвердження права власності зазначено свідоцтво серії ВХТ №683421 від 25.03.2006 року. Копії свідоцтва про реєстрацію за такими реквізитами не надано. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно було надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. 3.1. Перелік мінімальної кількості працівників наявність яких є обов’язковою для учасника для надання послуг: Лот 3. - трактористи/оператори спеціалізованих машин/водії вантажних транспортних засобів (відповідно до поданого переліку задіяної техніки) – не менше 2 осіб. 3.2. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати: 3.2.1. Довідку, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою: № з/п ПІБ працівника Спеціалізація Вказати значення: штатний працівник; працівник субпідрядника/ співвиконавця/ тощо Назва та реквізити наданого документа, яким підтверджується належне працевлаштування Назва та реквізити документа, яким підтверджується кваліфікація 1 2 3 4 5 6 3.2.2. - копії з трудових книжок (перша сторінка на якій зазначено ПІБ працівника та сторінка з відміткою учасника про прийняття на роботу; у довідці зазначається реєстраційний номер та дата трудової книжки; номер, дата відповідного запису), або - копії повідомлень про прийняття на роботу з копіями квитанцій про отримання органами ДФС (у довідці зазначається реєстраційна дата повідомлення, реєстраційні дата та номер квитанції №2), або - копії наказів про прийняття на роботу (в довідці зазначається реєстраційний дата та номер відповідного наказу). 3.2.3. - копії посвідчень водіїв категорії С/СЕ та/або машиністів та/або операторів та/або трактористів відповідно до поданого переліку задіяної техніки (в довідці зазначається назва документу, серія реєстраційний номер та дата). На виконання пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, учасником надано: 1. Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід від 25.08.2025 року №41/08. 2. Скановані повідомлення про прийняття на роботу працівників та квитанцій про отримання повідомлення органами ДФС. 3. Скановані копії посвідчення водіїв. За результатами розгляду документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, відповідно до вимог встановлених тендерною документацією, в документах про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід виявлено наступні невідповідності: 1. В поданій довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не зазначено всі реквізити, що вимагалися тендерною документацією, а саме не зазначені реєстраційні дати квитанцій про отримання органами ДФС повідомлення про прийняття на роботу працівників. 2. В довідці по позиції 2 зазначена працівника Андрощук Микола ЄВГЕНОВИЧ. Проте, документах підтверджуючих належне працевлаштування працівника та підтверджуючих кваліфікацію вказано Андрощук Микола ЄВГЕНІЙОВИЧ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до статті п.п.1 п.2 16 Закону, необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: 1. Надати копії документів, якими підтверджується право користування вантажним автомобілем УРАЛ (державний номер ВК6501ІА). 2. Надати копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу УРАЛ з державним номерним знаком ВК6501ІА або привести у відповідність інформацію подану у довідці. Відповідно до пункту 3 додатку 3 до тендерної документації, Учасником для документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим відповідно до п.п.2 п.2 статті 16 Закону, необхідно надати: 1. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з зазначенням всіх реквізитів документів, що вимагалися тендерною документацією. 2. Привести у відповідність інформацію викладену у довідці щодо працівника по позиції №2. Відповідно до пункту 1 додатку 3 до тендерної документації для підтвердження повної, безумовної і беззаперечної згоди з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними у тендерній документації, у тому числі з проектом договору, що наведений у Додатку 5 до тендерної документації та умовами, які передбачають розкриття конфіденційної інформації необхідно надати тендерну пропозицію за зразком згідно додатку 2 тендерної документації. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (у разі використання) та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Створено
09.09.2025 11:02
Надати до
10.09.2025 11:02
Угоди
UA-2025-08-20-009713-a-c3
Очікує підписання
4 506 050 грн.
4 506 050 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
51 900 (метри кубічні)
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Номенклатура
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Кількість
51 900
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45601597

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП КОЦАН МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ
Повна назва
Фізична особа-підприємець КОЦАН МИХАЙЛО МИКОЛАЙОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3403715293

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-20-009713-a-b2
Очікує підписання
7 874 139.58 грн.
7 874 139.58 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
89 450 (метри кубічні)
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Номенклатура
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Кількість
89 450
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45601597

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРМАР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРМАР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44450649

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-08-20-009713-a-a1
Очікує підписання
7 874 139.59 грн.
7 874 139.59 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
89 450 (метри кубічні)
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Номенклатура
Послуги з навантаження, вивезення та розвантаження деревини (Дубенське надлісництво)
Кількість
89 450
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45601597

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФОРЕСТ Н"
Повна назва
ТОВ "ФОРЕСТ Н"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44274075

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
20 254 329.17 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380673323647
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
20 254 329.17 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ПОЛІСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380673323647
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності