При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Вимога
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:33
Значення, яке очікується
1,0
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Постачальник має надати: банківська гарантія(оригінал або електронна копія), документи що підтверджують повноваження( протокол та/або виписка з протоколу), документи що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, документація що підтверджує відповідність предмету закупівлі( паспорт якості, технічні специфікації, сертифікати відповідності тощо.)
Тип
Документ
Забезпечення виконання договору
Вимога
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:33
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Згідно частини 1 Додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям необхідно надати у складі тендерної пропозиції:
1.1. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про повне виконання аналогічних договорів з постачання брикетів паливних з деревини RUF, укладених в 2021-2023 роках (не менше двох договорів). Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договорів; найменування та обсяг брикетів, поставлених згідно договорів; повне найменування замовників, для яких здійснювались поставки брикетів, їх код за ЄДРПОУ, із зазначенням адреси таких замовників, прізвища, ім'я та по батькові контактних осіб замовників та контактних номерів телефону.
1.2. Документи, які підтверджують інформацію, зазначену у довідці згідно з п.1.1. Додатку 4 до цієї тендерної документації: оригінали аналогічних договорів, інформація про які наведена в довідці та оригінали листів-відгуків від замовників, що підтверджують отримання брикетів замовниками згідно цих договорів. Аналогічними, вважаються договори, предметом яких є купівля-продаж брикетів паливних з деревини RUF.
Вбачається, що даною вимогою Замовник обмежує коло учасників торгів тільки тими, хто має аналогічні договори з постачання брикетів паливних з деревини RUF, укладених виключно в 2021-2023 роках.
Я не розумію, чому Замовника не влаштовують аналогічні договори з постачання брикетів паливних з деревини RUF, укладені в 2024-2025 роках?
Я маю достатній досвід виконання аналогічних договорів з постачання брикетів паливних з деревини RUF саме у період 2024-2025 років /копії аналогічних договорів додаються до Скарги/, але не маю двох аналогічних договорів з постачання брикетів паливних з деревини RUF, укладених саме в 2021-2023 роках. Таким чином, через встановлення у тендерній документації зазначеної вище дискримінаційної вимоги, я не можу прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі зазначеного вище, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до частини 1 Додатку 4 до тендерної документації та виключити з нього дискримінаційну щодо надання аналогічних договорів з постачання брикетів паливних з деревини RUF, укладених виключно в 2021-2023 роках.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до брикетів паливних з деревини RUF учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
- сертифікат якості, або протокол випробувань, із зазначенням фактичних технічних характеристик брикетів паливних з деревини RUF, виданий не раніше 2025 року на ім'я учасника, або виробника незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), а також документ про акредитацію відповідної незалежної лабораторії;
- посвідчення якості брикетів паливних з деревини RUF видане не раніше 2025 року на ім'я учасника, або виробника незалежною лабораторією, яка акредитована національним агентством по акредитації України відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025 (або ISO/IEC 17025), а також документ про акредитацію відповідної незалежної лабораторії.
На мою думку, дана вимога не узгоджується з нормами пункту 29 Особливостей, згідно яких у разі проведення відкритих торгів згідно з цими Особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Брикети паливні з деревини RUF відносяться саме до твердого палива. Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови", яким не передбачено, що документ про якість брикетів повинен бути виданий саме не раніше 2025 року та надаватися разом з документом про акредитацію відповідної незалежної лабораторії.
Згідно пункту 13 ДСТУ 8358:2015 "Правила приймання":
13.1. Брикети та гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
В пункті 13.1. ДСТУ 8358:2015 та в усіх інших пунктах цього ДСТУ відсутні вимоги, що документ про якість повинен бути виданий не раніше конкретного періоду та повинен надаватися разом з документом про акредитацію відповідної незалежної лабораторії.
Я маю документ про якість брикетів паливних з деревини RUF виданий у 2024 році /копія сертифікату якості № 107 від 23.09.2024 року додається до Скарги/, але не маю документу про якість брикетів паливних з деревини RUF виданого не раніше 2025 року та документу про акредитацію відповідної незалежної лабораторії. Таким чином, через встановлення у тендерній документації зазначеної вище дискримінаційної вимоги, я не можу прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
На підставі зазначеного вище, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації та виключити з нього вимогу про те, що сертифікат якості, або протокол випробувань та посвідчення якості повинні бути видані не раніше 2025 року та вимогу щодо надання документу про акредитацію відповідної незалежної лабораторії.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до брикетів паливних з деревини RUF учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
- сертифікат відповідності на брикети паливні з деревини RUF, виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації.
На мою думку, дана вимога не узгоджується з нормами пункту 29 Особливостей, згідно яких у разі проведення відкритих торгів згідно з цими Особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Брикети паливні з деревини RUF відносяться саме до твердого палива. Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови", яким не передбачено надання такого документу, як сертифікат відповідності на брикети паливні з деревини RUF, виданого на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації.
Згідно пункту 13 ДСТУ 8358:2015 "Правила приймання":
13.1. Брикети та гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
ДСТУ 8358:2015 не містить вимог, що документом про якість повинен бути саме сертифікат відповідності, і тим більше, що цей сертифікат відповідності повинен бути виданий на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації.
На підтвердження якості брикетів паливних з деревини RUF я можу надати сертифікат якості № 107 від 23.09.2024 року, у мене не має саме сертифікату відповідності. Мені не зрозуміло, чому Замовник для підтвердження якості брикетів паливних з деревини RUF вимагає цілу купу документів, хоча згідно ДСТУ 8358:2015 кожну партію супроводжують лише одним документом про якість.
Отже, на мою думку, вимога Замовника щодо надання учасником сертифікату відповідності на брикети паливні з деревини RUF, виданого на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації, суперечить ДСТУ 8358:2015. Таким чином, через встановлення у тендерній документації зазначеної вище дискримінаційної вимоги, моє право на участь в цих торгах обмежене.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації шляхом виключення з нього вимоги щодо надання сертифікату відповідності на брикети паливні з деревини RUF, виданого на ім'я учасника торгів або виробника уповноваженим органом з сертифікації.
Згідно Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до брикетів паливних з деревини RUF учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема:
- інформаційний лист з поясненням яким чином буде забезпечена учасником поставка брикетів паливних з деревини RUF із зазначенням інформації стосовно виробника товару (вказати повне найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон виробника) та постачальника (продавця) товару, якщо учасник для забезпечення потреб замовника буде закуповувати брикети у будь-якого суб'єкта підприємницької діяльності (вказати найменування, код ЄДРПОУ, адресу і телефон такого суб'єкта господарювання);
- документ, який підтверджує інформацію, зазначену в інформаційному листі: чинний договір купівлі-продажу (або постачання) брикетів паливних з деревини RUF між учасником і виробником товару (або продавцем, або постачальником) (якщо учасник не є виробником); договір купівлі-продажу (або постачання) брикетів паливних з деревини RUF між продавцем (або постачальником) і виробником товару (якщо учасник не є виробником та/або не має прямих договірних відносин з виробником). Якщо учасник є виробником, він повинен у складі тендерної пропозиції надати довідку про те, що учасник є виробником брикетів паливних з деревини RUF.
На мою думку, дана вимога не узгоджується з нормами пункту 29 Особливостей, згідно яких у разі проведення відкритих торгів згідно з цими Особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Брикети паливні з деревини RUF відносяться саме до твердого палива. Для даного виду товару наявний національний стандарт - ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови".
Згідно пункту 13 ДСТУ 8358:2015 "Правила приймання":
13.1. Брикети та гранули приймають партіями. Партією вважають кількість брикетів або гранул однієї марки, типу, розмірів, що виготовлені за один календарний період, за однією технологією та з однорідних сировинних матеріалів. Кожну партію супроводжують одним документом про якість.
Таким чином ДСТУ 8358:2015 не встановлено вимог щодо надання додаткових документів разом з документом про якість.
ДСТУ 8358:2015 не містить вимог щодо надання чинного договору купівлі-продажу (або постачання) брикетів паливних з деревини RUF між учасником і виробником товару (або продавцем, або постачальником) (якщо учасник не є виробником); договору купівлі-продажу (або постачання) брикетів паливних з деревини RUF між продавцем (або постачальником) і виробником товару (якщо учасник не є виробником та/або не має прямих договірних відносин з виробником).
Повідомляю, що я не маю прямого договору з виробником брикетів паливних з деревини RUF, я купую товар у іншого постачальника. Я не можу зобов'язати свого постачальника надати на вимогу Замовника для оприлюднення в мережі Інтернет його договір з виробником товару або з іншим постачальником, оскільки такий договір може містити комерційну таємницю та/або персональні дані сторін такого договору. Також я не можу надати для оприлюднення в мережі Інтернет свій договір с постачальником брикетів паливних з деревини RUF оскільки він теж містить комерційну таємницю та персональні дані сторін договору, а у мене не має згоди від постачальника товару на це. Вказаною вимогою Замовник фактично ставить моє право на участь в цій закупівлі у залежність від доброї волі третіх осіб, які взагалі не є учасниками цих торгів.
Мене не зрозуміло, для чого Замовник вимагає всі ці договори? Яку мету він переслідує? Що він хоче дізнатися з цих договорів та як він планує розпоряджатися цією інформацією? У мене не має відповідей на ці питання.
На мою думку, щоб мати упевненість в якості товару достатньо мати відповідний документ про якість (пункт 13 ДСТУ 8358:2015).
Також мене не зрозуміло, чому Замовник вимагає надання саме чинного договору купівлі-продажу (або постачання) брикетів паливних з деревини RUF між учасником і виробником товару. Чому Замовник не дає можливості запропонувати йому товар виготовлений та придбаний, наприклад, наприкінці 2024 року, адже згідно пункту 14.2. ДСТУ 8358:2015 гарантійний строк зберігання брикетів становить 1 рік від дати їхнього виготовлення. Я маю відповідний якісний товар, придбаний у 2024 році згідно відповідного договору поставки зі строком дії такого договору до 31.12.2024 року, але моє право на участь в цих торгах обмежене зазначеною вище вимогою Замовника.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Оскільки, вимога Замовника щодо надання договорів купівлі-продажу (або постачання) суперечить ДСТУ 8358:2015, а також здоровому глузду, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Додатку 2 до тендерної документації шляхом виключення з нього вимоги щодо надання чинного договору купівлі-продажу (або постачання) брикетів паливних з деревини RUF між учасником і виробником товару (або продавцем, або постачальником) (якщо учасник не є виробником); договору купівлі-продажу (або постачання) брикетів паливних з деревини RUF між продавцем (або постачальником) і виробником товару (якщо учасник не є виробником та/або не має прямих договірних відносин з виробником).
Автор:
2591204894, ФОП КРЮЧКОВ АРТУР ГЕННАДІЙОВИЧ
51400, Україна, Дніпропетровська область, Павлоград, вул. Радянська , будинок 81, квартира 35