Показати схожі тендери

Закупівля Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області» від Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-009181-a
Id Tender 9454665e9d2d43028da04776ba6e7c93
План UA-P-2025-08-20-011254-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.08.2025 15:32
Остання зміна 29.09.2025 11:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
13 622 226.74 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
68 111.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 15:31 до 09.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 15:31
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 15:31
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 14:53
до 19.09.2025 07:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 11:18
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2025 07:00
до 29.09.2025 11:50
Період уточнень
з 20.08.2025 15:31 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 15:31 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 14:53 до 19.09.2025 07:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 14:53 до 19.09.2025 07:00
Основні параметри
Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
13 622 226.74 грн.
Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області»
Назва предмета закупівлі
Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області»
Очікувана вартість
13 622 226.74 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
68111,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
10 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 14:24
Закінчення аукціону
10.09.2025 14:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
53303, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, місто Покров, вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська)
Дата постачання по
15.12.2025 15:34
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Після укладення договору - у разі необхідності закупівлі матеріалів для проведення робіт
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Після укладення договору - у разі необхідності оплати підтверджених документально виконаних робіт
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за виконані і прийняті роботи
Порядковий номер: 3
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
До 30% аванс для закупівлі матеріалів
Порядковий номер: 4
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
До 20% післяплата за виконані протягом дії договору роботи
Порядковий номер: 5
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
50% післяплата після завершення і прийняття робіт
Порядковий номер: 6
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ"
Пропозиція:
13 128 906.72 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС"
Пропозиція:
11 690 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ОДЕСАСПЕ­ЦЕНЕРГО"
Пропозиція:
11 689 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 14:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2025 08:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
28.08.2025 14:34
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сухина Руслана Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Suhina Ruslana
Електронна пошта
Телефон
+380566761432
Замовник
ЄДРПОУ
03341351
Назва (англійською мовою)
City Utility Enterprise "Pokrovskoe Production Management of the Water Supply and Sewerage Facilities"
Повна назва
Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Повна назва (англійською мовою)
City Utility Enterprise "Pokrovskoe Production Management of the Water Supply and Sewerage Facilities"
Поштовий індекс
53303
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Нікопольський район місто Покров
Адреса
вулиця Заводська, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області»
Період вимог/скарг з 12.09.2025 11:18 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 14:53 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, заявленим Замовником у закупівлі UA-2025-08-20-009181-a, через невідповідність в інформації та/або документах, наданих Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Виправлення виявлених помилок призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, обсягу робіт та їх вартості.
Документи кваліфікації
12.09.2025 11:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.09.2025 14:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:29
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:11 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 11:18 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, заявленим Замовником у закупівлі UA-2025-08-20-009181-a, через невідповідність в інформації та/або документах, наданих Учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі. Виправлення виявлених помилок призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, обсягу робіт та їх вартості.
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 11:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:29
Період вимог/скарг з 19.09.2025 07:00 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 09:11 по 14.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2025 07:00
Довідка НАЗК
19.09.2025 06:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.09.2025 07:59
Електроний протокол про продовження строку
15.09.2025 09:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:29
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 15:29
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
20.08.2025 року Замовником оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями UA-2025-08-20-009181-a із закупівлі робіт по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області». 10.09.2025 року в електронній системі закупівель проведено аукціон і переможцем закупівлі визначено ТОВ “ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО” (34490487) з найменшою ціною з поданих тендерних пропозицій. 12.09.2025 ця тендерна пропозиція була Замовником відхилена відповідно до пункту 44 Особливостей №1178. Наступна за ціною тендерна пропозиція, яка підлягала розгляду після відхилення пропозиції ТОВ “ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО”, була подана ТОВ “ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС” (40877796) і ця пропозиція була також відхилена відповідно до пункту 44 Особливостей №1178. Наступна за ціною тендерна пропозиція, яка підлягає розгляду після відхилення пропозиції ТОВ “ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС”, була подана ТОВ “МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ” (43871069), але під час розгляду цієї пропозиції виявлені невідповідності, про які Замовник зобов’язаний повідомити цьому Учаснику з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно пункту 43 Особливостей №1178 таке повідомлення Замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. У даному випадку до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій (17.09.2025) залишається менше 2 робочих днів. Згідно ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Враховуючи наведене та зважаючи на наявність підстав для застосування положень пункту 43 Особливостей №1178, керуючись ч.10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», наказами МКП “Покровводоканал” від 17.04.2020 №94а “Про організацію публічних закупівель”, від 17.11.2020 №208 “Про розподіл обов’язків між уповноваженими особами” та Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом МКП «Покровводоканал» від 01.07.2021 №138, уповноваженою особою Замовника прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерних пропозицій у закупівлі UA-2025-08-20-009181-a до 19.09.2025 (включно).
Дата продовження строку розгляду
17.09.2025 07:43
Дата кінця розгляду
14.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимог пункту 7 Додатку 1 до Тендерної документації Замовника у закупівлі UA-2025-08-20-009181-a Учасники мали надати у складі своїх тендерних пропозицій достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (за наявності) на провадження виду господарської діяльності, який передбачається при виконанні умов договору про закупівлю (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне). У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу). У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження виду господарської діяльності, який передбачається при виконанні умов договору про закупівлю, не передбачено законом - учасник надає про це довідку довільної форми. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ “МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ” (43871069) наявна довідка №09/09 від 09.09.2025 (файл “ПРОПОЗИЦІЯ.pdf”), в якій зазначено: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ" на виконання вимог тендерної документації замовника повідомляє, що відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та інших чинних нормативно правових актів України на провадження господарської діяльності за даним предметом закупівлі наявність ліцензії є НЕ обов’язковою. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ" на виконання вимог тендерної документації замовника повідомляє, що надання/отримання документа дозвільного характеру на провадження господарської діяльності за даним предметом закупівлі не передбачено нормами чинного законодавства.». Відповідно до підпункту 9 пункту 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Роботи за предметом закупівлі «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області» відносяться до об’єктів з середніми наслідками (відповідальності) СС2. Згідно пункту 43 Особливостей №1178 під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією. Такою невідповідністю вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В даному випадку виправлення виявленої Замовником помилки (надання учасником інформації про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру) не має призводити до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником ТОВ “МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ” у складі його тендерної пропозиції. Згідно пунктів 43 та 44 Особливостей №1178 та статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” виявлені Замовником невідповідності в інформації та/або документах Учасника ТОВ “МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ” можуть бути виправлені цим Учасником (без зміни предмета закупівлі) протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а у разі не усунення цих невідповідностей Замовник буде зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію цього Учасника. З огляду на наведене вище Учасник ТОВ “МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ” має надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, в якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру (за наявності) на провадження виду господарської діяльності, який передбачається при виконанні умов договору про закупівлю (вказати номер, строк дії ліцензії або документа дозвільного характеру, посилання на ліцензію/дозвільний документ у відкритому доступі, якщо таке посилання наявне). У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ видається безстроково, то Учасник замість строку дії зазначає про безстроковість ліцензії/дозвільного документу. У випадку якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження виду господарської діяльності, який передбачається при виконанні умов договору про закупівлю, не передбачено законом - Учасник надає про це довідку довільної форми. Замість довідки довільної форми Учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Створено
17.09.2025 08:11
Надати до
18.09.2025 08:11
Договір
UA-2025-08-20-009181-a-b1
Підписаний і діє
Номер
181
13 128 906.72 грн.
10 940 755.6 грн.
З ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області»
Номенклатура
Роботи по проекту «Капітальний ремонт магістрального трубопроводу ДУ 500мм по вул. Тикви (ділянка від вул. Героїв України до вул. Європейська) в м. Покров Нікопольського району Дніпропетровської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Повна назва
Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03341351

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ"
Повна назва
ТОВ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43871069

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.09.2025 11:49
Повідомлення про договір
29.09.2025 11:48
Додатки до договору
29.09.2025 11:48
Додатки до договору
29.09.2025 11:48
Додатки до договору
29.09.2025 11:48
Додатки до договору
29.09.2025 11:48
Додатки до договору
29.09.2025 11:48
Додатки до договору
29.09.2025 11:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000062
Дата створення проекту
01.10.2025 16:45
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.10.2025 18:00
Дата публікації висновку про результати
22.10.2025 12:03
Дата завершення усунення порушень
28.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 288-26-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Вікторія САМОЙЛЕНКО Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.10.2025 № 269 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2025-08-20-009181-a 20.08.2025 Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга КОВАЛЬОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
06.10.2025 00:00
Документи рішення
07.10.2025 18:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Міського комунального підприємства "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію зі змінами, затверджену Уповноваженою особою від 04.09.2025 року, протокол розкриття, тендерні пропозиції ТОВ "ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО" та ТОВ "ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС" (в частині відхилення), ТОВ «МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ», протоколи щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Замовника від 12.09.2025 та від 15.09.2025, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір підряду від 29.09.2025 №181, додаткову угоду №1 від 29.09.2025, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби від 13.10.2025, отримані 09.10.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ОДЕСАСПЕЦЕНЕРГО" та ТОВ "ЗЕМЛЕБУДСЕРВІС", ТОВ «МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
22.10.2025 00:00
Дата публікації
22.10.2025 12:03
Документи висновку
22.10.2025 12:03
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
09.10.2025 13:16
Орган перевірки
15.10.2025 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Поянення в межах моніторингу
МКП "Покровводоканал" надає письмові пояснення (інформацію та документи) відповідно до запиту органу державного фінансового контролю від 09.10.2025 в межах моніторингу UA-M-2025-10-01-000062 у процедурі закупівлі UA-2025-08-20-009181-a
Рішеня
13.10.2025 14:38
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 622 226.74 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 18:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контактний телефон:
+380566761432
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
13 622 226.74 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 18:00
Замовник:
Міське комунальне підприємство "Покровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства"
Контактний телефон:
+380566761432
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності