Показати схожі тендери

Закупівля Будівельний 3D принтер від Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-008113-a
Id Tender 74e9f8f1bd5043678fe8c7fc49aa1b14
План UA-P-2025-08-20-010214-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.08.2025 15:00
Остання зміна 02.09.2025 10:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 15:00 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 15:00
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 15:00
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00
до 02.09.2025 10:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 10:33
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.09.2025 10:33
-
Період уточнень
з 20.08.2025 15:00 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 15:00 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 02.09.2025 10:33
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 02.09.2025 10:33
Основні параметри
Будівельний 3D принтер
Закупівля здійснюється в рамках проекту: "UKRAINIAN FACILITY"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 300 000 грн.
Будівельний 3D принтер
Назва предмета закупівлі
Будівельний 3D принтер
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівельний 3D принтер
Код ДК 021:2015
42990000-2 - Машини спеціального призначення різні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
80100, Україна, Луганська область, Червоноград, Стуса, 17
Дата постачання по
15.12.2025 14:57
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮКАТ-3Д"
Пропозиція:
1 289 999 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2025 15:00
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Новосад Роман Ігорович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380935321511
Замовник
ЄДРПОУ
00173485
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Поштовий індекс
80100
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Червоноград
Адреса
вул. В. Стуса, 17
Кваліфікація
Лот № 1 Будівельний 3D принтер
Період вимог/скарг з 02.09.2025 10:33 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.09.2025 10:33
Довідка НАЗК
02.09.2025 10:33
Повідомлення про рішення
28.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-20-008113-a-b1
Очікує підписання
1 289 999 грн.
1 289 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Будівельний 3D принтер
Номенклатура
Будівельний 3D принтер
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Повна назва
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00173485

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮКАТ-3Д"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙНІАН КОНСТРАКШН АДДІТІВ ТЕХНОЛОДЖІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44014892

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-08-000050
Дата створення проекту
08.09.2025 12:46
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
08.09.2025 15:40
Дата завершення моніторингу
30.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.09.2025 №214 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.09.2025 №214. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-08-20-008113-a, 20.08.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.09.2025 00:00
Документи рішення
08.09.2025 15:40
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Червоноградському гірничо-економічному фаховому коледжу
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-20-008113-a, яка проводиться Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжом (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) стосовно джерел фінансування закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.09.2025 12:49
Орган перевірки
16.09.2025 00:00
Документи повідомлення
10.09.2025 12:49
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Відповідь на 1 питання: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до: - Закону України «Про Державний бюджет України» на відповідний рік; - Бюджетного запиту та кошторисних призначень, погоджених головним розпорядником бюджетних коштів. 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб замовника та оптимального співвідношення ціни та якості. Враховуючи зазначене, замовник прийняв рішення стосовно застосування таких технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Технічні та якісні характеристики сформовані з урахуванням: - потреб закладу освіти для забезпечення практичної підготовки здобувачів освіти за відповідними спеціальностями: G16 Гірництво та нафтогазові технології, G19 Будівництво та цивільна інженерія, F2 Інженерія програмного забезпечення ; - рекомендацій Міністерства освіти і науки України щодо облаштування сучасних навчально-практичних центрів; - аналізу ринку та консультацій з виробниками/постачальниками відповідного обладнання. 3. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами. Очікувана вартість визначалась на підставі: - проведеного аналізу ринку (цінових пропозицій постачальників, відкритих джерел інформації, електронних каталогів, спеціалізованих сайтів); - інформації з електронної системи закупівель Prozorro щодо аналогічних закупівель. Відповідь на 2 питання: https://dvnzchgek.edu.ua/publichna-informatsiya-0/publichni-zakupivli https://dvnzchgek.edu.ua/sites/dvnzchgek.edu.ua/files/inline-files/obgruntuvannya-tender-3d-prinetr.pdf Відповідь на 3 питання: - Наказ №551 від 08.04.2025 Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проєкту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезречення енергоефективності, безпеки інклюзивності освітнього простору» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році. - Розпорядження ЛОДА №747/0/5-25ВА від 25.06.2025 Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2025 рік. - Заявка на участь у реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової перед вищої освіти, забезпечення енергоефективності безпеки та інклюзивності освітнього простору» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за напрямами придбання обладнання для модернізації та/або капітального ремонту (реконструкції)
Рішеня
11.09.2025 09:17
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення Замовнику – Червоноградському гірничо-економічному фаховому коледжу
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-08-20-008113-a, яка проводиться Червоноградським гірничо-економічним фаховим коледжом (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Відповідно до норм пункту 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, відповідно до норм пункту 47 Особливостей №1178 замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Аналогічна вимога міститься у Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» до тендерної документації Замовника, у якому також наведено спосіб (перелік документів та інформації) підтвердження переможцем процедури закупівлі відсутності підстав, визначених у відповідних підпунктах пункту 47 Особливостей №1178. Під час моніторингу встановлено, що переможцем процедури закупівлі ТОВ «Юкрейніан Констракшн Аддітів Технолоджіс» не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель жодних документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей №1178 після оприлюднення Замовником повідомлення про намір укласти договір. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Чи враховано Замовником не оприлюднення в електронній системі закупівель переможцем процедури закупівлі ТОВ «Юкрейніан Констракшн Аддітів Технолоджіс» документів на виконання вимог пункту 47 Особливостей №1178 та у Додатку №5 до тендерної документації Замовника та пояснити причини не застосування норм підпункту 3 пункту 44 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.09.2025 10:46
Орган перевірки
18.09.2025 00:00
Документи повідомлення
12.09.2025 10:46
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
Червоноградський гірничо-економічний фаховий коледж
Контактний телефон:
+380935321511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності