Показати схожі тендери

Закупівля Системний блок (комп’ютер) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-007770-a
Id Tender 369d337369a5411383f09793329e4da3
План UA-P-2025-08-20-006509-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.08.2025 14:42
Остання зміна 15.09.2025 14:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
360 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 14:41 до 03.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 14:41
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 14:41
до 31.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:36
до 15.09.2025 11:56
Залишилось 4 днів 17 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 11:34
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 11:56
-
Період уточнень
з 20.08.2025 14:41 до 31.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 14:41 до 31.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:36 до 15.09.2025 11:56
Період кваліфікації
з 03.09.2025 15:36 до 15.09.2025 11:56
Основні параметри
Системний блок (комп’ютер)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
36 000 грн.
Системний блок (комп’ютер)
Назва предмета закупівлі
Системний блок (комп’ютер)
Очікувана вартість
36 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
360,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2025 15:01
Закінчення аукціону
03.09.2025 15:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Системний блок (комп’ютер)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
19734, Україна, Черкаська область, с. Нова Дмитрівка, Чернишевського, 19
Дата постачання по
03.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Буднік Костянтин Анатолійович"
Пропозиція:
36 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
24 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РУДЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ"
Пропозиція:
34 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ПБГ19»
Пропозиція:
24 111.11 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2025 15:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2025 14:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валентина Лебедєва
Електронна пошта
Телефон
+380473727571
Сайт:
https://novodmytrivska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04410835
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
19734
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
село Нова Дмитрівка
Адреса
ВУЛИЦЯ ЧЕРНИШЕВСЬКОГО, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 Системний блок (комп’ютер)
Період вимог/скарг з 10.09.2025 11:34 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.09.2025 15:36 по 11.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
Після усунення виявлених невідповідностей відповідно до повідомлення, оприлюдненого в електронній системі закупівель, тендерна пропозиція учасника ТОВ "КОМПАКОМ" не відповідає вимогам тендерної документації. Зокрема, у складі документів, поданих 08.09.2025 р. як відповідь на вимогу про усунення невідповідностей, відсутній кваліфікований електронний підпис (КЕП), яким повинна бути підписана тендерна пропозиція.
Документи кваліфікації
10.09.2025 11:34
Повідомлення про рішення
03.09.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учаснику закупівлі виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: - гарантійний лист довільної форми з підтвердженням того, що запропонований товар повинен бути новим (не бути таким, що вживався чи експлуатувався), якість товару повинна відповідати якості та загальним вимогам, які пред’являються до товару цього типу та який в подальшому не призведе до негативних наслідків для людей та довкілля під час його використання. - гарантійний лист довільної форми, у якому зобов’язується надати якісний товар вчасно, в повному обсязі за адресою замовника; - лист-гарантію, в якому має бути вказаний гарантійний термін обслуговування товару, що пропонується учасником; - гарантійний лист про те, якщо у разі поставки Товару неналежної якості, або виявленні недоліків поставленого Товару, Учасник зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити Товар неналежної якості впродовж 10 днів. Видатки на доставку, пов’язані з усуванням недоліків або заміною неякісного Товару несе Постачальник; - Гарантійний лист довільної форми, в якому учасник гарантує, що вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник несе відповідальність за одержання необхідних документів, сертифікатів, декларацій, тощо для виконання умов за договором, інших документів, пов’язаних із поданням тендерної пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Усі витрати учасника, пов’язані з підготовкою та подачею тендерної пропозиції не відшкодовуються Замовником (у тому числі і у разі відміни закупівлі чи визнання торгів такими, що не відбулися). Доставка документів, товару здійснюються за рахунок Постачальника, його транспортом чи транспортом перевізника за рахунок Постачальника; - лист-згоду щодо виконання даного технічного завдання; - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) згідно форми, що встановлена Таблицею п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації відповідо наданих учасником аналогічних договорів; - Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою формою «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», згідно п. 6 Розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)»; - Довідку в довільній формі, згідно п. 8 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» якою підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. - Тендерну пропозицію відповідно до Додатка 5 до тендерної документації.
Створено
08.09.2025 14:04
Надати до
09.09.2025 14:04
Період вимог/скарг з 15.09.2025 11:56 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 11:34 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 11:56
Довідка НАЗК
15.09.2025 11:55
Повідомлення про рішення
10.09.2025 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.09.2025 11:34
Надати до
12.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Учаснику закупівлі виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин, а саме надати: - Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) згідно форми, що встановлена Таблицею п.1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації відповідно наданих учасником аналогічних договорів; - Довідку, що містить загальні відомості про Учасника, за поданою формою «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА», згідно п. 6 Розділу 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)»; - Довідку в довільній формі, згідно п. 8 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» якою підтверджено, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, встановлених: - постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи, пов’язані з країною-агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови; - постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації; - Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. Ви маєте право усунути зазначені невідповідності протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення. Просимо надати виправлені та відсутні документи через електронну систему закупівель у встановлений термін.
Створено
12.09.2025 11:20
Надати до
13.09.2025 11:20
Договір
UA-2025-08-20-007770-a-a1
Очікує підписання
24 111.11 грн.
24 111.11 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Системний блок (комп’ютер)
Номенклатура
Системний блок (комп’ютер)
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 3 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04410835

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ПБГ19»
Повна назва
ТОВ «ПБГ19»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45701274

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
36 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380473727571
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
36 000 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2025 00:00
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380473727571
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності