Показати схожі тендери

Закупівля Відеореєстратор персональний від СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-006999-a
Id Tender f9d019c8a7b74b54ae2477bbf26d998a
План UA-P-2025-08-20-008983-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.08.2025 14:15
Остання зміна 08.10.2025 12:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 560 804 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 610 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 14:13 до 28.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 14:13
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 14:13
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.08.2025 12:41
до 08.10.2025 12:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 16:07
до 14.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 08.10.2025 12:05
-
Період уточнень
з 20.08.2025 14:13 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 14:13 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.08.2025 12:41 до 08.10.2025 12:05
Період кваліфікації
з 29.08.2025 12:41 до 08.10.2025 12:05
Основні параметри
Відеореєстратор персональний
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 560 804 грн.
Відеореєстратор персональний
Назва предмета закупівлі
Відеореєстратор персональний
Очікувана вартість
1 560 804 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15610,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.08.2025 12:06
Закінчення аукціону
29.08.2025 12:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відеореєстратор персональний
Код ДК 021:2015
32331500-7 - Записувальні прилади
Кількість
238
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
04053, Україна, м. Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Дата постачання по
01.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за Товар, що поставляється, проводяться Замовником шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару з відстрочкою платежу до 10 календарних днів з дати документального підтвердження Постачальником поставки Товару Замовнику шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, який вказаний у цьому Договорі
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ГАЛАЦИН СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Пропозиція:
1 071 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ СПЕКТР-8
Пропозиція:
1 560 804 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ"
Пропозиція:
1 556 520 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НК ІТ-ПРОЕКТ"
Пропозиція:
1 428 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.08.2025 12:06
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 13:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Ілющенко
Електронна пошта
Телефон
+380639603855, +380442726073
Замовник
ЄДРПОУ
42902258
Повна назва
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Вознесенський узвіз, 10-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Відеореєстратор персональний
Період вимог/скарг з 02.09.2025 16:07 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 12:41 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.09.2025 16:07
Повідомлення про рішення
02.09.2025 15:59
-
29.08.2025 12:47
Витяг з ЄДР
29.08.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: У наданому файлі Довідки та гарантіи_ни листи 2.pdf відсутній телефон для зв’язку. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт а) пункту 3 Документи від учасника Таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу, довідку в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яка повинна містити наступні відомості: а) реквізити (юридична та фактична (поштова) адреси, телефон для зв’язку, електронна адреса); б) керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); в) інформація про реквізити банківського рахунку, за якими буде здійснюватися оплата за договором про закупівлю – з урахуванням Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018 № 162 (зі змінами); г) код ЄДРПОУ (для юридичної особи) / ІПН (для фізичної особи-підприємця); д) статус платника податку. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано, у сканованому вигляді з оригіналу, лист-гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Документи від учасника Таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу, лист-гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання учасником у своїй діяльності норм чинного законодавства України. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано у сканованому вигляді з оригіналу, авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника про підтвердження права учасника на постачання на території України та сервісному обслуговуванню запропонованого товару із обов’язковим зазначенням в листі: - номеру оголошення процедури закупівлі; - інформації щодо відносин між виробником або офіційним представником та учасником; - гарантійний термін запропонованого товару; - посилання на офіційний сайт виробника або офіційного представника для перевірки характеристик запропонованого товару. У разі надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представника іноземною мовою, цей лист повинен обов’язково супроводжуватись перекладом на українську мову. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу, авторизаційний лист від виробника, а саме: Advanced Plus Group Ltd або його офіційного представника про підтвердження права учасника на постачання на території України та сервісному обслуговуванню запропонованого товару із обов’язковим зазначенням в листі: - номеру оголошення процедури закупівлі; - інформації щодо відносин між виробником або офіційним представником та учасником; - гарантійний термін запропонованого товару; - посилання на офіційний сайт виробника або офіційного представника для перевірки характеристик запропонованого товару. У разі надання авторизаційного листа від виробника або офіційного представника іноземною мовою, цей лист повинен обов’язково супроводжуватись перекладом на українську мову. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано у сканованому вигляді з оригіналу, довідку в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність авторизованого (-их) сервісного центру (центрів) (власних та/або на договірних засадах) на території України (з зазначенням адреси та контактних даних), які забезпечують гарантійне, післягарантійне обслуговування та ремонт запропонованого товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу, довідку в довільній формі, підписана керівником або уповноваженою особою учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), що містить інформацію про наявність авторизованого (-их) сервісного центру (центрів) (власних та/або на договірних засадах) на території України (з зазначенням адреси та контактних даних), які забезпечують гарантійне, післягарантійне обслуговування та ремонт запропонованого товару. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат відповідності та декларацію про відповідність Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання, завірені органом з оцінки відповідності та дійсні протягом терміну дії тендерної пропозиції, на запропонований товар (відеореєстратор персональних), який повинен відповідати вимогам ДСТУ N 62368-1:2017, п .п . 4.1.4, 4.1.6, 4.1.15; ДСТУ EN 55022:2017, п . п . 5.1 табл. 2; ДСТУ EN 55024:2017, р. 4, 5; ДСТУ EN 61000-3-2:2016, р. 7; ДСТУ EN 61000-3-3:2017, р. 5. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.1. пункту 3 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат відповідності та декларацію про відповідність Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання, завірені органом з оцінки відповідності та дійсні протягом терміну дії тендерної пропозиції, на запропонований товар (відеореєстратор персональних), який повинен відповідати вимогам ДСТУ N 62368-1:2017, п .п . 4.1.4, 4.1.6, 4.1.15; ДСТУ EN 55022:2017, п . п . 5.1 табл. 2; ДСТУ EN 55024:2017, р. 4, 5; ДСТУ EN 61000-3-2:2016, р. 7; ДСТУ EN 61000-3-3:2017, р. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат щодо системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий учаснику або виробнику запропонованого товару з обов'язковим зазначенням таких видів діяльності як: розробка, виробництво, реалізація та оптова торгівля апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення та надання послуг з ремонту апаратури для приймання, записування, відтворення звуку й зображення з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 26.40, 33.13, 33.14, 46.43, 95.21. Сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом сертифікації, та чинний протягом терміну дії тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.2. пункту 3 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат щодо системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий учаснику або виробнику запропонованого товару з обов'язковим зазначенням таких видів діяльності як: розробка, виробництво, реалізація та оптова торгівля апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення та надання послуг з ремонту апаратури для приймання, записування, відтворення звуку й зображення з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 26.40, 33.13, 33.14, 46.43, 95.21. Сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом сертифікації, та чинний протягом терміну дії тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: У наданому сертифікаті експертизи типу (файл у системі СЕРТИФІКАТ відповідності ТР Р.pdf) відсутні відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014, ДСТУ ETSI EN 301 908-13:2018, ДСТУ EN 62311:2014 (оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів на типи радіозв’язку GPS). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.3. пункту 3 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат експертизи типу на відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014, ДСТУ EN 55032:2017, ДСТУ EN 55035:2019, ДСТУ ETSI EN 301 908-13:2018, ДСТУ ETSI EN 301 489-1:2019, ДСТУ EN 62311:2014 (оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів на типи радіозв’язку GPS). Сертифікат повинен бути виданий виробнику запропонованого товару або учаснику, акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний протягом терміну дії тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого учаснику або виробнику запропонованого товару з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 33.13, 33.14, 46.43, 95.21 та таких видів діяльності як: надання послуг ремонту та оптової торгівлі електронною апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, та чинного протягом терміну дії тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.4. пункту 3 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого учаснику або виробнику запропонованого товару з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 33.13, 33.14, 46.43, 95.21 та таких видів діяльності як: надання послуг ремонту та оптової торгівлі електронною апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, та чинного протягом терміну дії тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано у сканованому вигляді з оригіналу детальну інструкцію або інструкцію з експлуатації або посібник користувача тощо, до запропонованого товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 4 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати у сканованому вигляді з оригіналу детальну інструкцію або інструкцію з експлуатації або посібник користувача тощо, до запропонованого товару.
Створено
01.09.2025 14:57
Надати до
02.09.2025 14:57
Період вимог/скарг з 08.09.2025 12:02 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 16:07 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 12:02
Повідомлення про рішення
08.09.2025 12:01
-
02.09.2025 16:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Надана копія статуту (файл у системі 2025 КОПІЯ Статут НК .pdf) не завірена та не містить відмітки «Копія» та/або «Згідно з оригіналом». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 Документи від учасника Таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Статут або інший установчий документ (остання зареєстрована редакція) має бути або у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» або нотаріально завірена копія. Перелік виявлених невідповідностей: Наданий сертифікат щодо системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий учаснику, не містить обов'язкового зазначення коду ДКПП 33.13, 33.14. Сертифікат станом на момент подачі та протягом терміну дії тендерної пропозиції не дійсний. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.2. пункту 3 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат щодо системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, виданий учаснику або виробнику запропонованого товару з обов'язковим зазначенням таких видів діяльності як: розробка, виробництво, реалізація та оптова торгівля апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення та надання послуг з ремонту апаратури для приймання, записування, відтворення звуку й зображення з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 26.40, 33.13, 33.14, 46.43, 95.21. Сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом сертифікації, та чинний протягом терміну дії тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: У наданому сертифікаті експертизи типу відсутня відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ ETSI EN 301 908-13:2018. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.3. пункту 3 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат експертизи типу на відповідність запропонованого товару вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014, ДСТУ EN 55032:2017, ДСТУ EN 55035:2019, ДСТУ ETSI EN 301 908-13:2018, ДСТУ ETSI EN 301 489-1:2019, ДСТУ EN 62311:2014 (оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів на типи радіозв’язку GPS). Сертифікат повинен бути виданий виробнику запропонованого товару або учаснику, акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний протягом терміну дії тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: Наданий сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого учаснику або виробнику запропонованого товару не містить обов'язкового зазначення коду ДКПП 33.13, 33.14. Сертифікат станом на момент подачі та протягом терміну дії тендерної пропозиції не дійсний. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.4. пункту 3 Документи від учасника Додатку № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати, у сканованому вигляді з оригіналу або копія, завірена учасником з відміткою «Копія» та/або «Згідно з оригіналом» сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого учаснику або виробнику запропонованого товару з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 33.13, 33.14, 46.43, 95.21 та таких видів діяльності як: надання послуг ремонту та оптової торгівлі електронною апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, та чинного протягом терміну дії тендерної пропозиції.
Створено
05.09.2025 15:13
Надати до
06.09.2025 15:13
Період вимог/скарг з 11.09.2025 11:25 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 12:02 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
11.09.2025 11:25
Повідомлення про рішення
11.09.2025 11:24
-
08.09.2025 12:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 17.09.2025 14:03 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 11:25 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2025 14:03
Довідка НАЗК
17.09.2025 14:03
Повідомлення про рішення
17.09.2025 14:02
-
11.09.2025 11:25
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 08.10.2025 12:05 по 14.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 11:25 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.10.2025 12:05
Довідка НАЗК
08.10.2025 12:05
Повідомлення про рішення
08.10.2025 12:04
-
07.10.2025 11:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 14:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей У складі пропозиції відсутній лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" Кириченка Антона Володимировича. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Підпункт 1.2. пункту 1 Документи від учасника Таблиці 2 Додатку № 2 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати у сканованому вигляді з оригіналу, лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог Закону України "Про захист персональних даних" Кириченка Антона Володимировича.
Створено
07.10.2025 11:45
Надати до
08.10.2025 11:45
Угоди
UA-2025-08-20-006999-a-c2
Очікує підписання
1 560 804 грн.
1 560 804 грн.
З ПДВ
Номенклатура
238 (комплект)
Відеореєстратор персональний
Номенклатура
Відеореєстратор персональний
Кількість
238
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Повна назва
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42902258

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ СПЕКТР-8
Повна назва
ТОВ СПЕКТР-8
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45195691

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 560 804 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 08:00
Замовник:
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Контактний телефон:
+380639603855, +380442726073
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 560 804 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 08:00
Замовник:
СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Контактний телефон:
+380639603855, +380442726073
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності