Показати схожі тендери

Закупівля "Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи) від УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-005845-a
Id Tender b519ad06efa2419d9785ba3b0df0f400
План UA-P-2025-08-20-004159-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.08.2025 13:18
Остання зміна 21.10.2025 19:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
27 613 590 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
138 067.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 13:17 до 15.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 13:17
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 13:17
до 12.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.09.2025 00:00
до 18.09.2025 13:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 13:40
до 24.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2025 13:40
до 21.10.2025 19:36
Період уточнень
з 20.08.2025 13:17 до 12.09.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 13:17 до 12.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 15.09.2025 00:00 до 18.09.2025 13:40
Період кваліфікації
з 15.09.2025 00:00 до 18.09.2025 13:40
Основні параметри
"Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
27 613 590 грн.
"Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
"Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
27 613 590 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
138067,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
138 067.95
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
08700, Україна, Київська область, Обухів, вул. Малишка, будинок 6
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 65,0 %
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 5,0 %
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Пропозиція:
27 602 109.54 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 17:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Федчишин
Електронна пошта
Телефон
380663754741
Замовник
ЄДРПОУ
45682351
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08700
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Обухів
Адреса
вул. Малишка, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 "Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 18.09.2025 13:40 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 00:00 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Керуючись ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 46 Особливостей, замовник прийняв рішення визнати переможцем процедури закупівлі учасника
Документи кваліфікації
18.09.2025 13:40
Довідка НАЗК
18.09.2025 13:40
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
15.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-08-20-005845-a-a1
Підписаний і діє
Номер
KV05A_19_W
27 602 109.54 грн.
23 001 757.95 грн.
З ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
21.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
"Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
"Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування" (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45682351

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Повна назва
ТОВ "ВАЖМАШБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01236963

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 19:36
-
Підписаний договір
21.10.2025 19:34
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
21.10.2025 19:34
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
21.10.2025 19:34
Підписаний договір
21.10.2025 19:34
Підписаний договір
21.10.2025 19:34
Підписаний договір
21.10.2025 19:34
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-09-000001
Дата створення проекту
09.10.2025 08:49
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
09.10.2025 10:01
Дата публікації висновку про результати
21.10.2025 12:10
Дата завершення усунення порушень
25.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
31.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 96-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Державної аудиторської служби України від 07.10.2025 №003100-18/12419-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 08.10.2025 № 96-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2025-08-20-005845-a 20.08.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
09.10.2025 10:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 18.08.2025 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва та експлуатаційних послуг Виконавчого комітету Обухівської міської ради Київської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.08.2025 (протокол №82/ТД) зі змінами від 09.09.2025 (протокол №40/ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 15.09.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЖМАШБУД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.09.2025 42/ТД, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 15.10.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
_
Дата висновку
21.10.2025 00:00
Дата публікації
21.10.2025 12:10
Документи висновку
21.10.2025 12:10
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування» (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-20-005845-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, зокрема, просимо надати зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.10.2025 15:07
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 15:07
-
Відповідь
надання пояснень у межах проведення моніторінгу
Про надання пояснень у межах проведення моніторінгу процедури закупівліза предметом: «Капітальний ремонт (санація) Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) комбінованого типу «ЗІРОЧКА» по вул. Каштанова, 5 в м. Обухів Київської області. Коригування» (код 45450000-6 згідно ДК 021:2015 Інші завершальні будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-20-005845-a). У відповідь на запит замовнику на пояснення, оприлюдненого через електронну систему закупівель 10.10.2025, повідомляємо наступне: щодо п.1 зведений кошторисний розрахунок до проектно-кошторисної документації та експертний звіт щодо розгляду кошторисної частини проектної документації додаються. Щодо п.2:оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://obcity.gov.ua/miska-rada/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-yogo-ochikuvanoyi-vartosti-ta-abo-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya
Рішеня
15.10.2025 16:59
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 613 590 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380663754741
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
27 613 590 грн.
Період подання пропозицій
до 15.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ОБУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380663754741
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності