Показати схожі тендери

Закупівля код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-005258-a
Id Tender 76ad754675d34d5aa51fc93c5c412d49
План UA-P-2025-08-20-005441-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.08.2025 12:41
Остання зміна 12.09.2025 15:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
505 401.25 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 054.01 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 12:43 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 12:43
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 12:43
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00
до 12.09.2025 15:20
Залишилось 3 днів 9 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 15:20
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 12.09.2025 15:20
-
Період уточнень
з 20.08.2025 12:43 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 12:43 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 12.09.2025 15:20
Період кваліфікації
з 28.08.2025 00:00 до 12.09.2025 15:20
Основні параметри
код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7)
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
505 401.25 грн.
код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7)
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7)
Очікувана вартість
505 401.25 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5054,01
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
15 000
Позиція : №1 185 (послуга)
Загальний білок
Опис предмета закупівлі
Загальний білок
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
185
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №2 50 (послуга)
Альфа- амілаза
Опис предмета закупівлі
Альфа- амілаза
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №3 500 (послуга)
Аспартатамінотрансфераза (АсАТ)
Опис предмета закупівлі
Аспартатамінотрансфераза (АсАТ)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №4 500 (послуга)
Аланінамінотрансфераза (АлАТ)
Опис предмета закупівлі
Аланінамінотрансфераза (АлАТ)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №5 500 (послуга)
Креатинін
Опис предмета закупівлі
Креатинін
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №6 400 (послуга)
Сечовина
Опис предмета закупівлі
Сечовина
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
400
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №7 150 (послуга)
Сечова кислота
Опис предмета закупівлі
Сечова кислота
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №8 50 (послуга)
у-глутаматтрансфераза (ГГТ,GGT)
Опис предмета закупівлі
у-глутаматтрансфераза (ГГТ,GGT)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №9 40 (послуга)
Калій
Опис предмета закупівлі
Калій
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №10 100 (послуга)
Кальцій
Опис предмета закупівлі
Кальцій
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №11 20 (послуга)
Залізо
Опис предмета закупівлі
Залізо
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №12 90 (послуга)
Лужна фосфатаза
Опис предмета закупівлі
Лужна фосфатаза
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
90
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №13 35 (послуга)
Феритин
Опис предмета закупівлі
Феритин
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
35
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №14 500 (послуга)
Профіль ліпідів:
Опис предмета закупівлі
Профіль ліпідів:
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №15 50 (послуга)
Глікозильований гемоглобін (HbA1c (глікований гемоглобін))
Опис предмета закупівлі
Глікозильований гемоглобін (HbA1c (глікований гемоглобін))
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №16 60 (послуга)
С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення)
Опис предмета закупівлі
С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
60
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №17 15 (послуга)
антистрептолізин-О (ASLO, кількісне визначення)
Опис предмета закупівлі
антистрептолізин-О (ASLO, кількісне визначення)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №18 10 (послуга)
Сіалові кислоти
Опис предмета закупівлі
Сіалові кислоти
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №19 50 (послуга)
Вітамін Д
Опис предмета закупівлі
Вітамін Д
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №20 100 (послуга)
Гормони:Тироксин (Т4 вільний)
Опис предмета закупівлі
Гормони:Тироксин (Т4 вільний)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №21 20 (послуга)
Гормони:Тироксин загальний (Т4 загальний)
Опис предмета закупівлі
Гормони:Тироксин загальний (Т4 загальний)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №22 100 (послуга)
Антитіла до тиреопероксидази (АТ ТПО, anti-ТРО)
Опис предмета закупівлі
Антитіла до тиреопероксидази (АТ ТПО, anti-ТРО)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №23 180 (послуга)
Гормони:Тиреотропний гормон (ТТГ)
Опис предмета закупівлі
Гормони:Тиреотропний гормон (ТТГ)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
180
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №24 25 (послуга)
Гормони:Пролактин
Опис предмета закупівлі
Гормони:Пролактин
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
25
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №25 40 (послуга)
Гормони:Трийодтиронін (Т3 вільний)
Опис предмета закупівлі
Гормони:Трийодтиронін (Т3 вільний)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №26 150 (послуга)
Дослідження на онкологічні маркери ( чоловічі: ПСА загальний)
Опис предмета закупівлі
Дослідження на онкологічні маркери ( чоловічі: ПСА загальний)
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Позиція : №27 30 (послуга)
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: HBsAg
Опис предмета закупівлі
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: HBsAg
Код ДК 021:2015
85145000-7 - Послуги медичних лабораторій
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, м. Харків, провулок Верховський,5, вулиця Курилівська,30
Дата постачання по
31.12.2025 23:59
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "«ДІА-ГЛОБ»"
Пропозиція:
354 350 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 17:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
22.08.2025 17:02
Тендерна документація
22.08.2025 17:02
Тендерна документація
Проект договору
22.08.2025 17:02
Тендерна документація
22.08.2025 17:02
Тендерна документація
20.08.2025 12:41
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Гаврішова
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Svitlana Gavryshova
Електронна пошта
Телефон
380577252703
Замовник
ЄДРПОУ
02003474
Назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE "CITY POLYCLINIC No. 24" OF KHARKIV CITY COUNCIL
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва (англійською мовою)
MUNICIPAL NON-PROFIT ENTERPRISE "CITY POLYCLINIC No. 24" OF KHARKIV CITY COUNCIL
Поштовий індекс
61064
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Полтавський Шлях, буд. 153
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (Послуги медичних лабораторій, код ДК 021:2015 - 85145000-7)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 15:20 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 00:00 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Зміст
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-20-005258-a Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Документи кваліфікації
12.09.2025 15:20
Довідка НАЗК
12.09.2025 15:20
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
04.09.2025 17:44
Електроний протокол про продовження строку
documentType.award.eligibilityDocuments
28.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 12:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 12:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-20-005258-a Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
04.09.2025 17:44
Дата кінця розгляду
26.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 5.20 додатку 1 до тендерної документації учасник має використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Учасником на тендерну пропозицію накладений УЕП, що не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5.20 додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну попозицію Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.5.23 додатку 1 до тендерної документації, вартість послуг має бути підтверджена у складі тендерної пропозиції учасника документом, виданий на ім’я Учасника торгів, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) кожного найменування дослідження (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів (статистика, торгово-промислова палата та/або ДП «Держзовнішінформ», та/або біржа, та/або інші компетентні органи про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів), не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. До даного документу учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015. Вказаний документ повинен мати посилання на номер закупівлі в системі електронних закупівель та кількість аналізів по кожній послузі. Учасником надано біржова довідка про кон’юнктуру ринку від 26 серпня 2025 року , в якій: одиниця виміру зазначено дослідж.; не зазначено кількість аналізів по кожній послузі, що не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.5.23 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: біржову довідку про кон’юнктуру ринку, в якій зазначити кількість аналізів по кожній послузі. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.2, розділу 3 тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Учасником надано ГАРАНТІЯ № 2402/08/A/BG 27 серпня 2025 року зі строком дії до 08 грудня 2025 року включно, що є меншим 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно, що не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 розділу 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія) зі строком дії що має дорівнювати або перевищувати 90 робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 5.7, додатку 1 до тендерної документації, п.1 Розділ 3 тендерної документації Учасник надає проєкт договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасник надав проєкт договору з додатком 1, не завірений підписом уповноваженої особи учасника і не містить відбиток печатки учасника. А також не містить підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа, що не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5.7., додатку 1 до тендерної документації, п.1 Розділ 3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: проєкт договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника, містити відбиток печатки учасника. А також містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого документа. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1 Розділ 3 тендерної документації документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Учасником надано наступні документи що не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа: ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; ДОВІДКА щодо відсутності підстав встановлених п. 47 Особливостей; Установчі документи, що не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Розділ 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи, які повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці такого, а саме: ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ"; Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; ДОВІДКА щодо відсутності підстав встановлених п. 47 Особливостей; Установчі документи. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п.1.2 додатку 1 до тендерної документації вимагається Інформація в довільній формі про досвід виконання аналогічного договору із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмету договору; назви та адреси замовника, його коду за ЄДРПОУ, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи цього замовника та інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі). Для документального підтвердження цієї інформації учасник повинен надати сканкопію оригіналу або копію виконаного аналогічного договору, зазначеного ним у інформації, засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду про надання послуг, що є предметом закупівлі протягом останніх двох років. Учасником надано: ДОВІДКА про наявність досвіду виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначено не виконано в повному обсязі; договір №1 про надання послуг з лабораторних досліджень від 10 червня 2025 року, сума договору на момент укладання 2064,00 грн, акт надання послуг на суму 2064,00 грн. Тобто інформації про виконання учасником зобов'язань за договором (виконано у повному обсязі) не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1.2 додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку про наявність досвіду виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якій зазначено виконано в повному обсязі Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 5.3. додатку 1 до тендерної документації вимагається довідку щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Учасником довідку не надано, що не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5.3. додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка щодо особи (осіб), уповноваженої (их) на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до п. 5.10. додатку 1 до тендерної документації вимагається Завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію та/або завірену копію виписки, відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасником не надані зазначені документи, що не відповідає тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 5.10. додатку 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завірену копію свідоцтва про державну реєстрацію та/або завірену копію виписки, відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Створено
08.09.2025 16:29
Надати до
09.09.2025 16:29
Договір
UA-2025-08-20-005258-a-a1
Очікує підписання
354 350 грн.
354 350 грн.
З ПДВ
Номенклатура
185 (послуга)
Загальний білок
Номенклатура
Загальний білок
Кількість
185
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (послуга)
Альфа- амілаза
Номенклатура
Альфа- амілаза
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (послуга)
Аспартатамінотрансфераза (АсАТ)
Номенклатура
Аспартатамінотрансфераза (АсАТ)
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (послуга)
Аланінамінотрансфераза (АлАТ)
Номенклатура
Аланінамінотрансфераза (АлАТ)
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (послуга)
Креатинін
Номенклатура
Креатинін
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
400 (послуга)
Сечовина
Номенклатура
Сечовина
Кількість
400
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (послуга)
Сечова кислота
Номенклатура
Сечова кислота
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (послуга)
у-глутаматтрансфераза (ГГТ,GGT)
Номенклатура
у-глутаматтрансфераза (ГГТ,GGT)
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (послуга)
Калій
Номенклатура
Калій
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (послуга)
Кальцій
Номенклатура
Кальцій
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (послуга)
Залізо
Номенклатура
Залізо
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
90 (послуга)
Лужна фосфатаза
Номенклатура
Лужна фосфатаза
Кількість
90
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
60
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
35 (послуга)
Феритин
Номенклатура
Феритин
Кількість
35
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
110
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
500 (послуга)
Профіль ліпідів:
Номенклатура
Профіль ліпідів:
Кількість
500
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
195
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (послуга)
Глікозильований гемоглобін (HbA1c (глікований гемоглобін))
Номенклатура
Глікозильований гемоглобін (HbA1c (глікований гемоглобін))
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
60 (послуга)
С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення)
Номенклатура
С-реактивний білок (CRP, кількісне визначення)
Кількість
60
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
80
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
15 (послуга)
антистрептолізин-О (ASLO, кількісне визначення)
Номенклатура
антистрептолізин-О (ASLO, кількісне визначення)
Кількість
15
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
80
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
10 (послуга)
Сіалові кислоти
Номенклатура
Сіалові кислоти
Кількість
10
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
85
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
50 (послуга)
Вітамін Д
Номенклатура
Вітамін Д
Кількість
50
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (послуга)
Гормони:Тироксин (Т4 вільний)
Номенклатура
Гормони:Тироксин (Т4 вільний)
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
125
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
20 (послуга)
Гормони:Тироксин загальний (Т4 загальний)
Номенклатура
Гормони:Тироксин загальний (Т4 загальний)
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
125
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
100 (послуга)
Антитіла до тиреопероксидази (АТ ТПО, anti-ТРО)
Номенклатура
Антитіла до тиреопероксидази (АТ ТПО, anti-ТРО)
Кількість
100
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
125
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
180 (послуга)
Гормони:Тиреотропний гормон (ТТГ)
Номенклатура
Гормони:Тиреотропний гормон (ТТГ)
Кількість
180
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
120
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
25 (послуга)
Гормони:Пролактин
Номенклатура
Гормони:Пролактин
Кількість
25
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
40 (послуга)
Гормони:Трийодтиронін (Т3 вільний)
Номенклатура
Гормони:Трийодтиронін (Т3 вільний)
Кількість
40
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
120
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
150 (послуга)
Дослідження на онкологічні маркери ( чоловічі: ПСА загальний)
Номенклатура
Дослідження на онкологічні маркери ( чоловічі: ПСА загальний)
Кількість
150
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
30 (послуга)
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: HBsAg
Номенклатура
Імунологічні дослідження для виявлення та контролю за інфекційними захворюваннями: HBsAg
Кількість
30
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
130
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02003474

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "«ДІА-ГЛОБ»"
Повна назва
ТОВ "«ДІА-ГЛОБ»"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45872902

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
505 401.25 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577252703
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
505 401.25 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №24" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577252703
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності