Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2 від Відділ освіти Глобинської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-004977-a
Id Tender 655eff5133874520bf503102de36a9ff
План UA-P-2025-08-20-003274-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 20.08.2025 12:43
Остання зміна 18.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 449 976 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 249.88 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 12:42 до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 12:42
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 12:42
до 01.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.09.2025 16:08
до 12.09.2025 11:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.09.2025 15:20
до 18.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.09.2025 11:11
-
Період уточнень
з 20.08.2025 12:42 до 01.09.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 12:42 до 01.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.09.2025 16:08 до 12.09.2025 11:11
Період кваліфікації
з 04.09.2025 16:08 до 12.09.2025 11:11
Основні параметри
Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2
ДК 021:2015, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2). Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС1
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 449 976 грн.
Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2
Примітки
ДК 021:2015, код 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2). Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС1
Очікувана вартість
3 449 976 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17249,88
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.09.2025 15:45
Закінчення аукціону
04.09.2025 16:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП БЕХТЕР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Пропозиція:
3 180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Старлайт-буд"
Пропозиція:
3 440 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.09.2025 15:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2025 15:04
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Володимирівна Петренко
Електронна пошта
Телефон
+380502188048, +380536524107
Замовник
ЄДРПОУ
40448087
Повна назва
Відділ освіти Глобинської міської ради
Поштовий індекс
39000
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчуцький район, місто Глобине
Адреса
туп. Лікарняний, 1а
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт приміщень санвузлів Великокринківського ліцею Глобинської міської ради за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, с.Великі Кринки, вул. Незалежності, 139/2
Період вимог/скарг з 09.09.2025 15:20 по 15.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.09.2025 16:08 по 12.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.09.2025 15:20
Повідомлення про рішення
04.09.2025 16:08
Витяг з ЄДР
04.09.2025 16:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В тендерній пропозиції учасника ФОП БЕХТЕР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ, яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку 3 до тендерної документації зокрема встановлено наступні вимогу до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: а) «- документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується: - для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність; - для учасників фізичних осіб або фізичних осіб підприємців – документ, що посвідчує особу відповідно до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус»». б) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Копію аналогічного* договору із попереднім Замовником/контрагентом. - В складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного Договору надається копія останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3, в якій сума в колонці «з початку будівництва по звітний місяць включно» повинна відповідати сумі договору. Відсутність додатків до аналогічного договору не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. * Аналогічним вважається договір, предмет якого є реконструкція або капітальний ремонт або будівництво. Не є аналогічними Договорами в розумінні цієї тендерної документації договори на поточний ремонт, оскільки, це не відповідає предмету закупівлі «роботам» в розумінні Закону» Однак, тендерна пропозиція учасника ФОП БЕХТЕР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ містить Паспорт не з усіма сторінками та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 сума якої не відповідає сумі договору. Учасник ФОП БЕХТЕР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ повинен надати: а) Паспорт в повному обсязі (всі сторінки); б) Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 до наданого аналогічного договору, в якій сума в колонці «з початку будівництва по звітний місяць включно» відповідає сумі договору;
Створено
08.09.2025 11:54
Надати до
09.09.2025 11:54
Період вимог/скарг з 12.09.2025 11:11 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 15:20 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.09.2025 11:11
Повідомлення про рішення
09.09.2025 15:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 12:22
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 449 976 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Глобинської міської ради
Контактний телефон:
+380502188048, +380536524107
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 449 976 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Глобинської міської ради
Контактний телефон:
+380502188048, +380536524107
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності