Показати схожі тендери
Закупівля Лісозаготівельні послуги Тульчинське надлісництво, Вінницька область в об’ємі 34 614м3.у т.ч.: Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 3502 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3. від ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-20-003137-a
Id Tender e70254299dfe41eca402ea650e0588d3
План UA-P-2025-08-20-003420-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.08.2025 11:06
Остання зміна 12.09.2025 16:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
16 733 812 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
8 091.69 грн. (0,05 %)
Вартість подання пропозиції:
14 280 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 11:05 до 28.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 11:05
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 11:05
до 25.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:56
-
Залишилось 3 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.09.2025 12:30
до 17.09.2025 00:00
Період уточнень
з 20.08.2025 11:05 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 11:05 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 15:56
Основні параметри
Лісозаготівельні послуги Тульчинське надлісництво, Вінницька область в об’ємі 34 614м3.у т.ч.: Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 3502 м3; Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3; Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3; Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3; Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 618 337 грн.
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 3502 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 3502 м3
Очікувана вартість
1 618 337 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
8091,69
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 14:59
Закінчення аукціону
28.08.2025 15:22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 3502 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
3 502
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Тульчин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кордонець Людмила Вікторівна
Пропозиція:
1 615 749 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
1 456 283 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 14:59
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
2 711 510 грн.
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3
Очікувана вартість
2 711 510 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13557,55
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 15:27
Закінчення аукціону
28.08.2025 15:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
5 562
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Тульчин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
2 440 499 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Шимко Наталія Василівна
Пропозиція:
2 338 140 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
2 338 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 15:27
Лот № 3 Статус - завершено лот закупівлі
3 351 873 грн.
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3
Очікувана вартість
3 351 873 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16759,37
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 11:39
Закінчення аукціону
28.08.2025 12:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
7 152
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Тульчин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Зянько Олександр Леонідович"
Пропозиція:
3 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
2 998 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 11:39
Лот № 4 Статус - завершено лот закупівлі
4 281 882 грн.
Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3
Очікувана вартість
4 281 882 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21409,41
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 12:00
Закінчення аукціону
28.08.2025 12:23
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
8 548
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Тульчин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
3 812 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
3 811 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 12:00
Лот № 5 Статус - завершено лот закупівлі
4 770 210 грн.
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3
Назва предмета закупівлі
Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3
Очікувана вартість
4 770 210 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23851,05
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.08.2025 14:07
Закінчення аукціону
28.08.2025 14:30
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
9 850
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Вінницька область, Тульчин
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЧУБИНЕЦЬКЕ"
Пропозиція:
4 295 559 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Пропозиція:
4 271 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.08.2025 14:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2025 11:06
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сула Наталія Євгеніївна
Електронна пошта
Телефон
380472370375
Замовник
ЄДРПОУ
45625546
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
18009
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
провул. Медичний, будинок 4
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 3502 м3
Період вимог/скарг з 01.09.2025 12:30 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:56 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.09.2025 12:30
Довідка НАЗК
01.09.2025 12:30
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 11.09.2025 10:59 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 10:59 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
11.09.2025 10:59
Повідомлення про рішення
11.09.2025 10:59
Витяг з ЄДР
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 10:59 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 10:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 12.09.2025 року № 1076 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: Відповідно до пункту 1.3.1. Додатка 7 Тендерної документації якщо обладнання та устаткування, не є власністю учасника, а залученою на інших правових підставах, то учасник повинен надати: - кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк надання послуг за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку надання послуг за договором про закупівлю) на строк надання послуг (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання) - копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Надати відповідні документи на вимогу пункту 1.3.1. Додатка 7 Тендерної документації.
Створено
12.09.2025 16:25
Надати до
13.09.2025 16:25
Лот № 2 Лот 2 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3
Період вимог/скарг з 01.09.2025 12:31 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:56 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.09.2025 12:31
Довідка НАЗК
01.09.2025 12:31
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Лот № 3 Лот 3 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3
Період вимог/скарг з 01.09.2025 12:32 по 07.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:56 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції не виявлено невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. З огляду на те, що тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, замовник визначає учасника ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
01.09.2025 12:32
Довідка НАЗК
01.09.2025 12:32
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Лот № 4 Лот 4 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3
Період вимог/скарг з 02.09.2025 13:12 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:56 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції тому, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не був більшим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Учасника процедури закупівлі ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» виправив невідповідності стосовно закупівлі за Лотом 4- Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3. З огляду на вищевикладене тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції враховуючи внесені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції яких передбачалося тендерною документацією, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Замовник визначає учасника ПП «ВООЛ» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.09.2025 13:13
Довідка НАЗК
02.09.2025 13:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 15:56
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 01.09.2025 року № 985 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.3.1. Додатка 7 Тендерної документації Учасник надає інформаційну довідка в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг), а саме: 1.3.1.4. У разі подання тендерної пропозиції за Лотом 4: - лісоруб (вальник лісу) не нижче 6 розряду – не менше 1 особи; - лісоруб (вальник лісу) не нижче 4 розряду – не менше 1 особи; - тракторист – не менше 1 особи. В довідці наданій Учасником відсутня інформація про наявність тракториста. На вимогу пункту 1.3.1. Додатка 7 Тендерної документації надати інформаційну довідка в довільній формі про наявність мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (вказати ПІБ та посади працівників, які будуть задіяні для надання послуг).
Створено
01.09.2025 12:53
Надати до
02.09.2025 12:53
Лот № 5 Лот 5 - Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3
Період вимог/скарг з 02.09.2025 13:11 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 15:56 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» були виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції тому, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не був більшим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Учасника процедури закупівлі ПП «ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС» виправив невідповідності стосовно закупівлі за Лотом 5- Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3. З огляду на вищевикладене тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ВООЛ» (найменування організації) визначена найбільш економічно вигідною відповідно до частини 1 статті 29 Закону. За результатами розгляду цієї тендерної пропозиції враховуючи внесені невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції яких передбачалося тендерною документацією, тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Замовник визначає учасника ПП «ВООЛ» (найменування учасника) переможцем процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей.
Документи кваліфікації
02.09.2025 13:11
Довідка НАЗК
02.09.2025 13:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.08.2025 15:57
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 11:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Протоколом уповноваженої особи від 01.09.2025 року № 986 було вирішено надати можливість усунення таких невідповідностей, а саме: 1. Відповідно до пункту 1.3.2. Для підтвердження наявності мінімальної кількості працівників, передбачених пунктом 1.3.1. Додатку 7 до тендерної документації за відповідним лотом, за яким подається тендерна пропозиція, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії чинних медичних довідок про проходження медичного огляду. На працівника Улянкина М.М. відсутня ловідка. На вимогу пункту 1.3.2. Додатку 7 тендерної документації надати чинну медичну довідку про проходження медичного огляду на Улянкина М.М.
Створено
01.09.2025 12:52
Надати до
02.09.2025 12:52
Угоди
UA-2025-08-20-003137-a-c2
Підписаний і діє
Номер
157-20250909-2з
2 804 829.6 грн.
2 337 358 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
5 562 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 5562 м3
Кількість
5 562
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42798355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 15:54
-
Підписаний договір
UA-2025-08-20-003137-a-a3
Підписаний і діє
Номер
157-20250909-7з
3 592 940.4 грн.
2 994 117 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
7 152 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 7152 м3
Кількість
7 152
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42798355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 15:57
-
Підписаний договір
UA-2025-08-20-003137-a-a4
Підписаний і діє
Номер
157-20250909-9з
5 122 212 грн.
4 268 510 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
9 850 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 9850 м3
Кількість
9 850
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42798355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 16:02
-
Підписаний договір
UA-2025-08-20-003137-a-a5
Підписаний і діє
Номер
157-20250909-8з
4 570 428 грн.
3 808 690 грн.
З ПДВ
Підписано
09.09.2025
Строк дії договору з
09.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 548 (метри кубічні)
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3
Номенклатура
Лісозаготівельні послуги (Тульчинське надлісництво) 8548 м3
Кількість
8 548
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45625546

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФОРЕСТ СЕРВІС ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42798355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2025 16:00
-
Підписаний договір
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
16 733 812 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380472370375
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
16 733 812 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380472370375
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності