Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з розподілу електричної енергії (закупівля здійснюється з урахуванням положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, додається у вигляді прикріплених документів від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-08-20-002189-a
Id Tender bed3210ade294ddf8e2c7bef5da7cb78
План UA-P-2025-08-20-002607-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.08.2025 10:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
537 674.89 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Послуги з розподілу електричної енергії (закупівля здійснюється з урахуванням положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником). Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, додається у вигляді прикріплених документів
послуги
Підстава для використання процедури
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обгрунтування використання процедури
ОБГРУНТУВАННЯ підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 із змінами, термін дії воєнного стану встановлено до 05.11.2025 року. Статтею 4 Указу Президента України № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з абзацом сьомим пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. У відповідності до положень абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами), придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Згідно абзацу другого частини першої статті 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії». Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП). Ціна за одиницю послуги може змінюватися у зв’язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування. Згідно пункту 1 Порядку складання та ведення Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, реєстру суб'єктів природних монополій, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП), складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Внесення до Реєстру відомостей про суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг, вносяться НКРЕКП до Реєстру станом на останнє число звітного місяця. Реєстр розміщується щомісяця не пізніше 7 числа на офіційному веб-сайті НКРЕКП (http://www.nerc.gov.ua/), відомості з якого щомісяця до 10 числа на електронних та паперових носіях подаються до Антимонопольного комітету України. Згідно ст. 5 Закону України «Про природні монополії» сфера розподілу електричної енергії (передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами) належить до сфери діяльності суб’єктів природних монополій. А також з урахуванням інформації згідно зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2024 року (зведений перелік доступний для ознайомлення за посиланням: https://amcu.gov.ua/napryami/konkurenciya/arhiv-zvedenogo-pereliku-prirodnih-monopolij/zvedenyi-perelik-pryrodnykh-monopolii-2024), суб’єкт господарювання – ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» є суб’єктом природної монополії в межах території Черкаської області відповідно до постанови НКРЕКП від 16.11.2018 № 1447, та провадить господарську діяльність у сфері розподілу електричної енергії. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата. Постановою НКРЕКП від 16.11.2018 № 1447 (зі змінами) ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії у межах місць провадження господарської діяльності, а саме на території Черкаської області в межах розташування системи розподілу електричної енергії, що перебуває у власності або господарському віданні (щодо державного або комунального майна) ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», та електричних мереж інших власників, які приєднані до мереж ліцензіата (з якими укладені відповідні договори згідно з законодавством). ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ЧЕРКАСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МЕРЕЖІ» є структурним підрозділом ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО». Видом діяльності ВСП «ЧЕРКАСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МЕРЕЖІ» є види робіт та послуг на які отримано ліцензії ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО». Для виконання основних задач ВСП «ЧЕРКАСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МЕРЕЖІ» здійснює діяльність з розподілу електричної енергії та надає послуги з розподілу електричної енергії Користувачам своєї системи розподілу в межах території ліцензованої діяльності на підставі відповідної ліцензії ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО», виданої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг. Тариф на послуги з розподілу електричної енергії для ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання затверджено постановою НКРЕКП від 19.12.2024 № 2223. Згідно глави 1.1 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП № 312 від 12.03.2018 року (надалі – ПРРЕЕ): компенсація перетікань реактивної електричної енергії - комплекс технологічних заходів, які виконуються споживачем та спрямовані на забезпечення електромагнітної збалансованості його електроустановок. Плата за перетікання реактивної електричної енергії - плата за послуги із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії до електроустановок споживачів, що експлуатують електромагнітно незбалансовані установки з неефективним співвідношенням активної і реактивної потужності, які оператор системи розподілу/оператор системи передачі змушений надавати споживачам на території здійснення своєї ліцензованої діяльності. Пунктом 1.2.3 ПРРЕЕ встановлено, Споживач, який відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, зобов’язаний здійснювати розрахунки за перетікання реактивної електричної енергії, не має права відмовити оператору системи, на території здійснення ліцензованої діяльності якого приєднані електроустановки споживача, в укладенні (переукладенні) договору про надання послуг із забезпечення перетікань реактивної електричної енергії (додаток 2 ПРРЕЕ). Також, підпунктом 3 пункту 5.5.14. ПРРЕЕ зобов’язано непобутового споживача, під визначення якого підпадає Замовник, здійснювати компенсацію перетікань реактивної електричної енергії з метою енергозбереження та дотримання показників якості електричної енергії. Згідно вимог пункту 2.7 підрозділу V Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, затверджених наказом Міністерства палива та енергетики України від 25.07.2006 № 258, уведення та дотримання режимів компенсації реактивної потужності є одним із завдань оперативного управління електроустановками як невід’ємної складової експлуатації електричних установок. Також, обов’язок непобутового споживача компенсувати перетікання реактивної електричної енергії випливає зі змісту пункту 8.5.9 Кодексу системи розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310. Споживачі, крім населення та прирівняних до нього категорій, мають забезпечити в точці приєднання до мереж ОСР нульовий перетік реактивної потужності. В іншому випадку споживачі (крім населення) здійснюють плату за компенсацію перетоку реактивної електричної енергії. Пунктом 4.33 ПРРЕЕ регламентується, що споживачі, електроустановки яких приєднані до мереж, що належать операторові системи, вносять плату за перетікання реактивної електричної енергії на поточний рахунок оператора системи відповідно до умов договору про надання послуг з компенсації перетікань реактивної електричної енергії. Оператор системи в розумінні ПРРЕЕ є як оператор системи розподілу, так і оператор системи передачі (визначення понять зазначених в п.1.1.2 ПРРЕЕ). Замовник здійснює закупівлю послуг згідно предмета закупівлі в Учасника, у зв’язку з відсутністю конкуренції щодо вибору постачальника (надавача послуг/Учасника) з технічних причин, а саме з урахуванням підключення електромережі споживача (Замовника) до об’єктів електроенергетики Учасника. Отже, з урахуванням наявних в Учасника, станом на дату прийняття замовником рішення про здійснення закупівлі, технічних причин, вказаних вище та затверджених тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, замовником прийнято рішення здійснити закупівлю шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель з підстави, що передбачена згідно абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами). Документальним підтвердженням підстави для укладення договору про закупівлю та відсутності конкуренції з технічних причин є: 1. Закон України «Про природні монополії» 2. Закон України «Про ринок електричної енергії» 3. Постанова НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 4. Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 31.12.2024 року 5. Постанова НКРЕКП від 16.11.2018 № 1447 «Про видачу ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» ліцензії з розподілу електричної енергії та анулювання ліцензій з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами і постачання електричної енергії за регульованим тарифом» 6. Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії» 7. Постанова НКРЕКП від 19.12.2024 № 2223 «Про встановлення тарифів на послуги з розподілу електричної енергії ПАТ «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО» із застосуванням стимулюючого регулювання» 8. Постанова НКРЕКП № 312 від 12.03.2018 року «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії» 9. Наказ Міністерства палива та енергетики від 25.07.2006 № 258 «Про затвердження Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» 10. Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу». З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів для придбання послуг відповідно до абзацу четвертого підпункту 5 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відсутністю конкуренції з технічних причин, яка документально підтверджується замовником.
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розподілу електричної енергії
Код ДК 021:2015
65310000-9 - Розподіл електричної енергії
Кількість
232 200
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
19425, Україна, Черкаська область, Черкаський район, село Набутів, вул. Центральна, 190/1, межа балансової належності електроустановок замовника
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марія Олексіївна Козак
Електронна пошта
Телефон
+380969037390
Замовник
ЄДРПОУ
41066136
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
19425
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
с. Набутів
Адреса
вул. Центральна, буд. 190/1
Кваліфікація
Договір
UA-2025-08-20-002189-a-b1
Підписаний і діє
Номер
91
537 674.89 грн.
448 062.41 грн.
З ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
232 200 (Кіловат-година)
Послуги з розподілу електричної енергії
Номенклатура
Послуги з розподілу електричної енергії
Кількість
232 200
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41066136

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЧЕРКАСЬКІ РАЙОННІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МЕРЕЖІ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО»
Повна назва
ВІДОКРЕМЛЕНИЙ СТРУКТУРНИЙ ПІДРОЗДІЛ "ЧЕРКАСЬКІ РАЙОННІ ЕНЕРГЕТИЧНІ МЕРЕЖІ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25204488

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Завершена закупівля
Очікувана вартість
537 674.89 грн.
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380969037390
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
537 674.89 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380969037390
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності