Показати схожі тендери

Закупівля Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році від Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-19-011062-a
Id Tender 89ce4aa97b784ae09f1e8c23a7071369
План UA-P-2025-08-19-013032-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 20.08.2025 09:50
Остання зміна 05.09.2025 12:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
283 590 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 417.95 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.08.2025 09:49 до 28.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.08.2025 09:49
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.08.2025 09:49
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2025 10:00
до 03.09.2025 16:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.09.2025 16:15
до 09.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 03.09.2025 16:15
-
Період уточнень
з 20.08.2025 09:49 до 25.08.2025 00:00
Період оскарження
з 20.08.2025 09:49 до 25.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2025 10:00 до 03.09.2025 16:15
Період кваліфікації
з 28.08.2025 10:00 до 03.09.2025 16:15
Основні параметри
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році
Закупівля здійснюється в межах реалізації програми фінансової підтримки Ukraine Facility, що впроваджується Європейським Союзом. Фінансування здійснюється за рахунок коштів спеціального фонду відповідно до наступних бюджетних програм та кодів економічної класифікації видатків (КЕКВ-3110): 1. За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (90% фінансування – 253 590,00 грн) КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам. 2. За рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) (10% фінансування – 30 000,00грн) КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
283 590 грн.
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році
Назва предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році
Очікувана вартість
283 590 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1417,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики для Сусловецького ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики для Сусловецького ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
31500, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с.Суслівці, вул. Молодіжна, 1
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету Новокостянтинівського ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету Новокостянтинівського ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
31500, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район с.Новокостянтинів, вул. Журавського Вадима, 10
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики Голенищівського ліцею імені Анатолія Даниловича Локазюка Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Опис предмета закупівлі
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики Голенищівського ліцею імені Анатолія Даниловича Локазюка Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
31500, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район с.Голенищево, вул. Присяжнюка Руслана, 63
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата передбачена п. 3.1. цього Договору, сплачується Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після поставки товару Замовнику протягом 30 календарних днів, згідно наданих Постачальником накладних за наявності фінансування, але не пізніше 31 грудня 2025 року. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 20 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування товару, зазначеного в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Пропозиція:
283 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.08.2025 14:22
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Медведчук Оксана
Електронна пошта
Телефон
380971808396
Замовник
ЄДРПОУ
40231184
Назва (англійською мовою)
Educational department of Letichiv village administration
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Повна назва (англійською мовою)
Educational department of Letichiv village administration
Поштовий індекс
31500
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький р-н, селище Летичів
Адреса
вул. Героїв Крут, будинок 2/1
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році
Період вимог/скарг з 03.09.2025 16:15 по 09.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.08.2025 10:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2025 16:15
Довідка НАЗК
03.09.2025 16:15
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
28.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
28.08.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 09:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.08.2025 09:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги на закупівлю товару Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році «(Код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі)», закупівля UA-2025-08-19-011062-a. Зазначена закупівля здійснена Замовником на підставі «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування») затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 р. № 3786-ІХ, Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі – Рамкова угода). Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі товару «Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році » прийняв 1 (один) учасник: - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію – ФОП Осадчука Сергія Вікторовича, яка визначена найбільш економічно вигідною пропозицією. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ФОП Осадчука Сергія Вікторовича в процедурі відкритих торгів на закупівлю Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році «(Код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Перелік виявлених невідповідностей: - В гарантійному листі щодо товару, Учасник вказує строк поставки товару: до 15 жовтня 2025 року. Місце поставки: 32300, Україна , Хмельницька область, Кам’янець-Подільський, Павла СКОРОПАДСЬКОГО,20. В тендерній документації строк поставки товару вказаний : до 01 листопада 2025 року. Місце поставки товару: Місце поставки: Хмельницька обл., Хмельницький район, заклади освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради № п/п Назва закладу Адреса закладу 1 Сусловецький ліцей Летичівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області - Хмельницька обл., с. Суслівці, вул. вулиця Молодіжна, будинок 1. 2 Новокостянтинівський ліцей Летичівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області -Хмельницька обл., Хмельницький р-н с. Новокостянтинів, вул. Журавського Вадима, будинок 10. 3 Голенищівський ліцей імені Анатолія Даниловича Локазюка Летичівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області - Хмельницька область, Хмельницький район, с.Голенищеве, вул. Присяжнюка Руслана, 63 - В довідці про підтвердження походження країни товару не в повному обсязі вказані країни походження, а саме, для: 1.Обладнання для лабораторних робіт. Набір лабораторний для вивчення механіки. 2.Обладнання для лабораторних робіт. Набір лабораторний для виконання лабораторних робіт з геометричної оптики. - в порівняльній таблиці додатку 2 до тендерної документації не вказано країни походження набору тіл рівного об'єму та набору тіл рівної маси. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - В гарантійному листі щодо товару вказати строк поставки товару: до 01 листопада 2025 року та місце поставки товару: Хмельницька обл., Хмельницький район, заклади освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради № п/п Назва закладу Адреса закладу 1 Сусловецький ліцей Летичівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області - Хмельницька обл., с. Суслівці, вул. вулиця Молодіжна, будинок 1. 2 Новокостянтинівський ліцей Летичівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області -Хмельницька обл., Хмельницький р-н с. Новокостянтинів, вул. Журавського Вадима, будинок 10. 3 Голенищівський ліцей імені Анатолія Даниловича Локазюка Летичівської селищної ради Хмельницького району Хмельницької області - Хмельницька область, Хмельницький район, с.Голенищеве, вул. Присяжнюка Руслана, 63 - В довідці про підтвердження походження країни товару більш деталізувати та вказати країни походження: 1.Обладнання для лабораторних робіт. Набір лабораторний для вивчення механіки. 2.Обладнання для лабораторних робіт. Набір лабораторний для виконання лабораторних робіт з геометричної оптики. - В порівняльній таблиці додатку 2 до тендерної документації вказати країни походження набору тіл рівного об'єму та набору тіл рівної маси. ВИРІШЕНО: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Створено
02.09.2025 14:11
Надати до
03.09.2025 14:11
Договір
UA-2025-08-19-011062-a-a1
Очікує підписання
283 000 грн.
283 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики для Сусловецького ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики для Сусловецького ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету Новокостянтинівського ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету Новокостянтинівського ліцею Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики Голенищівського ліцею імені Анатолія Даниловича Локазюка Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Номенклатура
Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету фізики Голенищівського ліцею імені Анатолія Даниловича Локазюка Летичівської селищної ради Хмельницького району, Хмельницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40231184

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3207019977

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-09-000006
Дата створення проекту
09.09.2025 11:51
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.09.2025 14:49
Дата завершення моніторингу
01.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 265-73-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.09.2025 № 65-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 09.09.2025 № 65-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 3 UA-2025-08-19-011062-a 19.08.2025Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.09.2025 00:00
Документи рішення
09.09.2025 14:49
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі «Комплект засобів навчання та обладнання для навчального кабінету природничої галузі (кабінет фізики та біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа " у 2025 році» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-08-19-011062-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів), а саме: 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
15.09.2025 15:56
Орган перевірки
19.09.2025 00:00
Документи повідомлення
15.09.2025 15:57
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
283 590 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Контактний телефон:
380971808396
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
283 590 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2025 10:00
Замовник:
Відділ освіти, молоді та спорту Летичівської селищної ради
Контактний телефон:
380971808396
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності